Wpis z mikrobloga

@flito: Na drugi raz pewnie zastanowisz się z 5 razy zanim umieścisz podobny komentarz, nie? ( ͡º ͜ʖ͡º)

Olej buractwo wyzywające Cię od cebulaków. W dupie byli, gówno widzieli. Jestem po Twojej stronie. Bardzo dobrze zrobiłeś, że nie dałeś się wydymać.
  • Odpowiedz
jak słyszę czasem polactwo w jakiejś restauracji, gdzie pizza miała być bez papryki a jest z i klient prosi o nową albo zwrot kasy z wielkim oburzeniem [...]


@SquashPL: Jak w USA poprosisz o hamburgera bez cebuli a dostaniesz z cebulą, to w ciągu 30 sekund sam manager przynosi Ci to, co zamówiłeś. Ale nie, jak ktoś w Polsce chce dostać to, o co poprosił, to jest roszczeniowy. Właśnie przez
  • Odpowiedz
@flito: Też żądałbym zwrotu połowy kwoty w takiej sytuacji. Nie wiem o co idioci mają do ciebie pretensje. Za 350z/nocleg to można już dużo wymagać! To, że bank przyznał więcej... Tylko się cieszyć.
  • Odpowiedz
@flito widzę wypoczki już wydały wyrok, powinieneś płacić i zamknąć ryj zamiast domagać się dotrzymania umowy a w tym również warunków w hotelu. A jak widać było coś na rzeczy, bo chyba nie można już tam nic zarezerwować. Swoją drogą to te gwiazdki ktoś przyznaje przecież chyba, nie? Jak to jest?
  • Odpowiedz
@flito: Czytając te komentarze można dostać raka. Przypomina mi się post jak wykopki broniły jakiegoś pajaca który pomalował sprayem samochody bo delikatnie wjechały na chodnik żeby nie wystawać tyłem na drogę (brak miejsca). Tutaj jest to samo, hotel się zareklamował nie wiadomo jak jest dobry a w praktyce wyszło że rżną jaszunów biznesu aż miło. Jak napisałeś do nich że chcesz załatwić to polubownie ale cię olali (kto się będzie
  • Odpowiedz
miał ładne zdjęcia, ocena na booking 4,8.


@flito: aż mi się głupio robi jak pomyślę do czego zostały wykorzystane ładne zdjęcia odchudzonych w PS i odpowiednim ustawieniem o 20kg dziewczyn. Albo zdjęcia jasnych i przestronnych kawalerek o wielkości schowka na miotły. Albo mi się przypomni gdzie trzymam plik z kilkudziesięcioma kompletami haseł do kont "person" na booking, trivago, google, fb.
Patryk - > miał ładne zdjęcia, ocena na booking 4,8.

@flito: aż mi się głupio robi...

źródło: comment_ZnIWpSOv3JATgWi60ORXM3nsJlnr9PSN.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@flito: To bait, prawda? btw. po ocenie 4,8 na bookingu (skoro jesteś taki obeznany i załatwiasz wszystko na własną rękę, powinieneś wiedzieć że jest to słaba w stosunku do 10 stopniowej skali ocena) spodziewałeś się właściwie czego? To, że hotel ma 4* nie zawsze oznacza, że ma je zasłużone - jednak od ich przyznawania jest już odpowiednia instytucja, więc de facto powinieneś do niej rościć sobie jakieś pretensje. Po drugie,
  • Odpowiedz
@flito skoro jak mówisz zgłaszałeś wszelkie uchybienia na recepcji, pisałeś maile co spotkało się z brakiem odzewu, to imo dobrze zrobiłeś.
Pracuje w hotelarstwie i wiem że oceny na booking są mocno subiektywne. Pracowałem w miejscu które z nota 8.9 nie powinno mieć nawet 7.5, w obecnym miejscu pracy (9.4, 4*) wszystkie zastrzeżenia klienta traktujemy jako priorytet, nie ma mowy o olewaniu.
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@majlo1985 tak, tylko nie zdążyłem w pierwszym poście wyedytowac. Planuję napisać wyjaśnienie i sprostowanie sytuacji, bo pół Mirków mnie zliczowalo od złodzieji...
  • Odpowiedz