Aktywne Wpisy
Richtig_Piwosz +23
Wczoraj znowu odwiedziliśmy castoramę ;)
#pokazpsa #patologiazmiasta na "zakupach" ;)
Korzystając z okazji wołam największych pieniaczy: @jankowalski811: @LosoweKontoLosowegoWykopowicza: @Atsawed: @dktr:
Panowie ostatnio dostali takiego zwarcia że pewnie nadal ich trzyma.
#pokazpsa #patologiazmiasta na "zakupach" ;)
Korzystając z okazji wołam największych pieniaczy: @jankowalski811: @LosoweKontoLosowegoWykopowicza: @Atsawed: @dktr:
Panowie ostatnio dostali takiego zwarcia że pewnie nadal ich trzyma.
kamil-tumuletz +202
#antykapitalizm #pracbaza #korposwiat #bekazprawakow #nieruchomosci #ciekawostki #ekonomia #firma #kolchoz
Aktualizacja w komentarzu
Aktualizacja w komentarzu
Przypomniałem sobie, jak bardzo mi się spodobało rozwiązanie kwestii skill-checków w tej grze. Jak hakujemy i otwieramy zamek, to na początku nie widać, ile potrzeba skilla, dopiero na końcu. Ma to sens, jakby postać sama oceniła, jak trudna to może być sztuka. Za to w rozmowie nie widać ile potrzebujemy czego, a ocena odbywa się natychmiast. I znowu jest to bardzo dobre rozwiązanie. Ponadto do części odpowiedzi w dialogach trzeba samemu dotrzeć, wybierając odpowiednie opcje w odpowiednim miejscu. Jest to o wiele lepiej rozwiązane, niż w miało to miejsce (podczas premiery) w Age of Decadence, gdzie nie tylko widzimy zawsze, ile czego potrzebujemy, ale nawet w rozmowie ile potrzebujemy skilla, by odblokować pewne opcje. To był zły pomysł, bo wtedy sama gra zmusza do chomikowania punktów i wyprowadza z klimatu gry.
Mam tylko pewne uwagi co do samych walk końcowych (spojlery):
To chyba było moje ostatnie przejście gry, bo znam ją niemal na pamięć :)
#bloodlines #vtmb #staregry #crpg
A tak kitrasz punkty i każdą rozmowę wczytujesz x razy sprawdzając czy coś się zmieniło. Masochizm, ale kiedyś tak robiłem, jak nie było solucji online do
Trochę się pomyliłem. Nie pokazywało ilości punktów, ale możliwe opcje do wykorzystania i informację, czy uda się z nich
@Lisaros: Już dawno się tak nie bawię :) No może w bardzo mikroskali czasami. Np.: w the banner saga - gra ma autosave i load może zmienić jakiś wyjątkowo niekorzystny random event.
@Sagez: Z Tremere do komfortowego grania wystarczą dwa skille (lvl2i3) Taumaturgii i coś do łupania. Reszta ich dyscyplin jest raczej sytuacyjna, tzn przydają się, ale IMO bez rewelacji. Naprawdę sporo zależy od Twoich preferencji, czy chcesz bić czy strzelać. A może i to i to: miecze i topory są dobre na moby i semibossów, broń palna wymiata w przypadku bossów bo DPS jest kosmiczny a oni mają sporo życia. Minusem broni palnej jest jej dostępność i płatna amunicja, a także zależność umiejętności do celności. Domyślnie gra się tak, że najpierw broń biała, potem strzelby, ale da się dowolnie, tylko brak fajnych spluw na początku