Wpis z mikrobloga

Czy ktoś jeszcze miał problem na NG+, że ostatniego slotu z mutacji nie dało się odblokować (nawet jak się ma wszystkie mutacje, to gra ciągle twierdzi, że brakuje dwóch)? Mam tam ulepszenie Aard, którego nawet nie mogę usunąć by zastąpić czymś innym, gdy próbuję je przenieść to znajduje się ono w dwóch miejscach naraz. Czytałem o tym błędzie i znalazłem mod, który go naprawia, ale działa on na patchu 1.21, nie 1.31. Błąd zgłosiłem do CDP i załączyłem save, ale to może trochę potrwać a jeśli się okaże, że będę musiał grać na naprawionym przez nich zapisie, to teraz nie za bardzo byłby sens grać, bo i tak musiałbym się cofnąć.
Może ktoś wie jak to naprawić na patchu 1.31? Cofnięcie do 1.21, użycie moda do naprawy, nadpisanie zapisu, ponowna aktualizacja do 1.31 może zadziałać? Wolę się spytać niż tego próbować bez pewności, bo wymagałoby to przeinstalowania całej gry.

#wiedzmin3
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@HpALc_9000: ty mi powiedz jak masz z alchemia na NG+. U mnie geralt zapomnial receptur a u kupcow nic nie moge dostac.
Z-----o mi to troche build bo toksycznosc spadla do max 1 odwaru :-(
  • Odpowiedz
@Zorak: U mnie też pozapominał receptury, ale mikstury, które już miał w ekwipunku zostały, a nowe receptury znajduję.
---
A, jeszcze dodam, że jak próbuję okrężną drogą usunąć "Moc Aard" z zablokowanego slotu, to przed odświeżeniem okna postaci ostatni slot zamiast wymagania dwóch więcej mutacji ma "wymagany poziom: 9999999".
  • Odpowiedz
  • 0
@HpALc_9000 ale byles w stanie po raz kolejny nauczyc sie tych receptur ? Bo w sumie to sram na potki ale mam build z odwarami. A bez znajomosci receptur spada mi max toksycznosc...
  • Odpowiedz
  • 0
@HpALc_9000 ehh ja wy gracie :-D mi o same mikstury nie chodzi. Sram na nie. Wiem ze je mam i sie regeneruja itp. Ale jest taki fajny build ze za ZNAJOMOSC receptur masz podwyzszona toksycznosc + mutacja ze za aktualna toksycznosc masz premie do walki i znakow (z ponad 210%).

Wtedy moglem wypic 4 odwary i mutacja jeszcze dawala mi 210% dmg boost i 4k hp z innego talentu.
W tej
  • Odpowiedz
@Zorak: To ja ci piszę, że niektóre receptury znalazłem ponownie - więc dałem radę. Po prostu dalej doprecyzowałem jak sytuacja wygląda. Korzystam z drzewka znaków więc akurat mi to by nie robiło gdybym miał problem z recepturami, ale chyba u mnie nie występuje.
  • Odpowiedz
@HpALc_9000: dobra na reddicie sie doszukalem. Jest bug.
Trzeba sie oduczyc talentow i jeszcze raz je wybrac. Bo mimo ze skill aktywny to w NG+ gra tego nie widzi.
  • Odpowiedz
@Zorak: A ja tu dla potomnych napiszę, że rozwiązałem swój problem instalując konsolę developerską i używając komendy "skilleq(1)", która odblokowuje ostatni slot.
  • Odpowiedz