Wpis z mikrobloga

@WatchYourBack: Śmieję się :D stary sposób z poloneza. Termostat jest nowy.
Generalnie diesel + Opel :D także no, ten tego

@MagicznyPatryk: @Endrius: Jest już na liście przy zakupie nowego auta :)

Swoją drogą takie głupie pytanie, ale - czemu nie zrobią w nawiewach takiego patentu jak w suszarkach? Kwestia poboru energii elektrycznej? Przecież na pewno dałoby się tam włożyć jakieś małe nagrzewnice, żeby od razu waliło ciepłym.
@johnlocke-89: Zaczynaj jazdę z wyłączonym ogrzewaniem i nawiewem, które włączysz dopiero, jak wskaźnik temperatury, o ile w oplu taki masz. znajdzie się w optymalnej pozycji. Silnik w ten sposób szybciej się nagrzeje.
@WatchYourBack: To też by ogarnęło. Generalnie 50zł (a są też tańsze, to można 2 ogarnąć:D) to nie jakiś duży wydatek, a jeśli tylko daje cokolwiek ciepłego powietrza to rozważalbym podłączenie dwóch takich:D

Bo tu nie chodzi o skrobanie tylko zimno w środku. Do pracy mam 12km, jakies ciepło pojawia się po 4-6km, a takie prawdziwe ciepło co moznaby kurtkę ściągnąc dopiero po 8-10km (w zależności czy szanuje turbinę czy nie).