Wpis z mikrobloga

Szukamy z kolegą autka, celujemy w A4 B7 1.8T lub Seata Exeo ( to samo co co Audi w zasadzie ).

Dziś oglądaliśmy Exeo, generalnie wszystko fajnie, jedna rzecz przykuła moją uwagę tylko, a mianowicie przednie podłużnice. Spawy na ich końcowych elementach niechlujnie wykonane, w kilku miejscach nawet drut migomatowy zostawiony, takie nasmarkane generalnie brzydkie, a no i były wyciągane obie kolumny mcphersona ( tak wiem, że to wielowahacz a nie mcpherson :) ), z czego w lewym były również ruszane wahacze górne, przy przebiegu 106k wydaje się to dziwne.

Poza tym wszystko i totalnie nie widać aby jakiś dzwon był, a coś tam wiem więc bym zauważył, że coś nie halo.

Czy te spawy mogły takie wyjść z fabryki ?

https://www.olx.pl/oferta/seat-exeo-1-8t-audi-a4-idealny-maly-przebieg-polecam-CID5-IDhqs11.html#37abce8176

#mechanikasamochodowa #seat #audi #exeo #a4
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@amath: czasem to "uszczelnienie" taka pasta jakby jest niechlujnie nałożona, są zacieki lekkie ale drutu nigdy nie spotkałem w niewalonym aucie, tak samo smarków.
Zawias mógł być ruszany z wielu przyczyn niekoniecznie od dzwonu, od dobra dziura przy 140km/h i szkody w c--j
  • Odpowiedz