Aktywne Wpisy

KonserwatywnyMocny +236
Do końca lata celuje w 88-90 kg może się uda. Przy 187cm już będzie chyba ok ale docelowo celuje w 77-82 kg
#odchudzanie #chwalesie #chudnijzwykopem
#odchudzanie #chwalesie #chudnijzwykopem
źródło: waga
Pobierz
LateBloomer_ +86

Jestem kompletnie zielony w kwestii Matlaba i chce zrobić wykres zmieniający się w czasie rzeczywistym jak na gifie.
[Cała nudna fabuła dotycząca zadania ( ͡° ͜ʖ ͡°)]
Na studiach mamy zamodelować układy liniowe w tym ustrojstwie. Oczywiście nikt nam nie mówił jak to działa, po prostu wchodzimy na laborki i mamy robić - widząc to pierwszy raz na oczy ( ͡° ͜ʖ ͡°). Taki wykres nie jest to konieczny, ale muszę (i w sumie sam z ciekawości chciałbym) wiedzieć jak poszczególne parametry wpływają na zachowanie układu.
Mógłbym odbębnić teorie w zakamarkach Googla i po prostu poczytać które co robi (materiałów też nam nie dostarczyli (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)). Mógłbym na piechotę milion razy pozmieniać parametry, puścić symulacje, zobaczyć wykres i od nowa - ale to cholernie niewygodne i zupełnie niepraktyczne. No i mógłbym spróbować zrobić taki wykres ze zmieniającymi się zmiennymi w czasie rzeczywistym.
[/Cała nudna fabuła dotycząca zadania]
Więc pytanie jak to ugryźć?
Mam zamodelowany jakiś układ w Simulinku na bloczkach, mam moje zmienne wyjściowe wrzucone do bloczków "To Workspace" żeby móc robić lepsze wykresy już bezpośrednio w Matlabie za pomocą plota. Ale jak mogę sprawić, żeby wykres był "animowany"? Chciałbym zmieniać wartości bloczków "Gain" gdyż to od nich zależy zachowanie układu i w czasie rzeczywistym rysować wykres. Nie wiem jak można zrealizować samą zmianę ani jak poruszyć wykres do życia - jestem kompletnie zielony. Jakieś rady? Albo chociaż informacje gdzie szukać i pod jakim hasłem dobrych poradników odnośnie tego co chce zrobić?
#studbaza #automatyka #dynamikaukladow #nieprogramowanie #kiciochpyta #pytanie
źródło: comment_RwWDvoHfk2f2GpghrjXBjxG68LDVzT74.gif
PobierzKomentarz usunięty przez autora