Aktywne Wpisy

kamil-tumuletz +107
„Polish jokes” to gotowy tytuł na dokument o tym, jak w Polsce przez trzy dekady wbijano ludziom do głowy, że trzeba się „cieszyć z roboty za grosze, bo inaczej gospodarka padnie”.
To jest groteskowy paradoks:
– państwo dogania Zachód wskaźnikami PKB,
– młodzi masowo emigrują, bo tutaj nie da się żyć za pensję,
– a w dyskusjach o podwyżce minimalnej wciąż dominuje retoryka januszexu: „jak podniesiecie, to ja zamknę firmę, bo się nie opłaca”.
To jest groteskowy paradoks:
– państwo dogania Zachód wskaźnikami PKB,
– młodzi masowo emigrują, bo tutaj nie da się żyć za pensję,
– a w dyskusjach o podwyżce minimalnej wciąż dominuje retoryka januszexu: „jak podniesiecie, to ja zamknę firmę, bo się nie opłaca”.
źródło: Zdjęcie z biblioteki
Pobierz
Idę na grzibki, nie znam się na tym to nigdy nie chodziłem, no za dzieciaka z wujkiem takim co się znal.
Moja mama wpoiła mi jakąś panikę przed grzybami, ona ma mykofobie jakas.
No i nie chodziłem bo się nie znam, ale znajomy sprzedał mi protip, jak nie znam jakiegoś grziba to sobie go wrzuce w chat GPT i on mie tego grziba zidentyfikuje i powie czy to borowik czy szatan jakiś.
Moja mama wpoiła mi jakąś panikę przed grzybami, ona ma mykofobie jakas.
No i nie chodziłem bo się nie znam, ale znajomy sprzedał mi protip, jak nie znam jakiegoś grziba to sobie go wrzuce w chat GPT i on mie tego grziba zidentyfikuje i powie czy to borowik czy szatan jakiś.

Mirki pomóżcie ( ͡° ʖ̯ ͡°) Chciałem sobie posłuchać Rage Against the Machine, a tutaj ciągle ten błąd. Co zrobić? Co doinstalować? Nic nie pomaga ( ͡° ʖ̯ ͡°)
źródło: comment_QAta9NH0NrCDe80g0ttsyDuKae0y3qgE.jpg
PobierzKomentarz usunięty przez autora
źródło: comment_zxjQaC0jkm4faBlNlPbLJTItZumAO2Te.jpg
Pobierzyaourt -Syu
i wtedy
[trashjazz@trashjazz ~]$ sudo pacman -Sy
[trashjazz@trashjazz ~]$ yaourt -S gst-plugins-bad
I na końcu takie coś dostałem:
(4/4) instalowanie gst-plugins-bad [######################] 100%
Wszystko działa! (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)