Wpis z mikrobloga

Jak to jest, początkiem września złożyłem internetowy wniosek o konto dla młodych z polecenia (aktualna promocja, 50zł dla polecającego i 100 dla poleconego). Jakiś czas później dostałem telefon z banku i potwierdziłem dane, w związku z czym w ciągu 7 dni powinien skontaktować się ze mną kurier. 3 tygodnie czekania, kontaktu zero, tak więc zadzwoniłem na infolinie. Pani na infolini powiedziała że nie może mi pomóc i mogę tylko czekać. 16 października kończy się promocja odnośnie biletów do heliosa, a dodam że w tej promocji także chciałem wziąć udział. Po miesiącu czekania, co jest zresztą absurdem, skontaktowałem się poprzez Wasz profil na facebooku, ostatecznie zostałem odesłany do niedziałającego formularza, gdy o tym poinformowałem - ktoś kto udziela odpowiedzi na Waszym profilu odesłał mnie do serwisu transakcyjnego, abym tam napisał wiadomość. Tylko jak mam ją napisać skoro nie mam u Was jeszcze konta (Chyba że to możliwe, proszę w takim razie wyprowadzić mnie z błędu)? Jak dla mnie cała sytuacja to totalne nieporozumienie, ani przeprosin ani czegokolwiek, nie wspominając że taki problem nie powinien mieć miejsca. Co na to @EkspertPKO: ?

#banki #pko #pkobp #iko #pytaniedoeksperta
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Simpl3man: Zakładka facebookowa działa na komputerze - nie można z niej korzystać za pośrednictwem telefonu. Prosimy o skorzystanie z tej formy kontaktu - z poziomu wykopu, bez weryfikacji tożsamości, nie jesteśmy w stanie pomóc.
Przepraszamy za nieporozumienie związane z podaniem do kontaktu serwisu IPKO - z poprzedniej korespondencji doszliśmy do wniosku, że uzyskał już Pan możliwość logowania do serwisu i dlatego zaproponowaliśmy takie rozwiązanie.
  • Odpowiedz