Wpis z mikrobloga

@katera ale slalom musi być na 2 ( ͡º ͜ʖ͡º) to wymóg.
@Zen_Su mają radar czy nie? Rozpędź się do 35 , puść gaz,mijajac przedostatni słupek dodaj lekko gazu żeby na wyjściu prędkość była powyżej 30, zero filozofii ( ͡° ͜ʖ ͡°)-
@Zen_Su: Uderzyłeś w pachołek, bo zbyt wcześnie dodałeś gazu na końcówce.
Tak jak na obrazku, wjeżdżasz w bramkę z odpowiednią prędkością, odpuszczasz gaz, przejeżdżasz między pachołkami i jak już jesteś przy ostatnim odbijasz w drugą stronę i wtedy gaz. Akurat szybkie manewry na egzaminie są jednymi z łatwiejszych.
@Zen_Su: przy szybkim slalomie podstawa to rozbujać maszynę, tj. jak pierwszy pachołek mijasz z prawej strony to przed najazdem skręć w lewo. Jedz dwójka z prędkością ok 38km/h przed pachołkiem gaz na zero. Na wyjeździe z ostatniego pachołka daj po gazie.
@Zen_Su: Z własnego doświadczenia: Wjazd z maksymalnie prawej strony przy jakiś 37-38 km/h na liczniku, puszczenie gazu przy linii, gdzieś w połowie slalomu powolne dodawanie gazu i #!$%@? gaz gdy omijasz ostatni pachołek.
@Zen_Su: @KurzeJajko:
Mój instruktor zawsze tłumaczył mi tak jak na grafice i ciężko mi szło, po pierwszym oblanym na szybkim egazaminie wykupiłem sobie 2h u innego i On polecił mi zejście do ok 20% gazu 1 metr przed pierwszym pachołkiem i przejechanie całości na 20% i na końcu full, mi to dużo pomogło. dodatkowo ustaw się tak zeby jechac od razu po prawej pierwszego pachołka ale blisko niego jak sobie
@Zen_Su: ja robiłem tak: bieg 2, przy bramce wjazdowej prędkość ~37km/h, zaraz za bramką wjazdową hamulec (mocno ale krótko) i omijasz pachołki robiąc 3 ruchy, na ostatniej prostej odkręcasz gaz na maksa. Ważne aby wejść w manewr pod takim kątem aby pierwszy pachołek minąć "z automatu" oraz w jak najmniejszej odległości bo wtedy wydłuża się ostatnia prosta.
@Kick_Ass: @KurzeJajko: @thest: @ptasigryp: złe rady przecież koledze dajecie, gaz na zero oznacza prostowanie moto i znacznie gorszą sterowność. dużo lepsza jest opcja @den4y z 20% gazu a już idealnie wjechać wolno a gazu dodawać płynnie przez cały slalom, wtedy moto kładzie się dużo łatwiej i manewrowanie nie sprawia żadnych trudności, oczywiście na koniec rura i średnia spokojnie wychodzi powyżej 35.
a sposób @kajtek_ to już z całym