Aktywne Wpisy

Tomaa +34
Polskie Wesela w Polsce to największy rak jaki w ogóle istnieje. Wszystko kur wa sztuczne, sztuczni ludzie, sztuczna atmosfera, sztuczny wystrój, sztuczna muzyka, sztuczne kur wa wszystko. Pamiętam, że jedyne co nie było sztuczne na tych weselach to jedzenie, ale nawet tutaj bym polemizował. Nie ma najbardziej sztucznego i oderwanego od rzeczywistości wydarzenia, jakim jest Polskie Normickie Wesele. A najlepsi są ci, którzy na nie muszą brać kredyt, który spłacać będą przez

świetne :) może kiedyś nauczę się robić zdjęcia :)
#michalkosecki #fotografia
Sama technika nie jest trudna, ale na tych profesjonalnych zdjęciach widać że używano dobrego sprzętu.
Na fotografii zjadłem zęby, nie jestem laikiem:
1. Podejście do tematu : stoję, widzę to pierdyknę zdjęcie.........wystarczy kucnąć, zrobić krok w lewo czy prawo, "poszukać kadru" zamiast obrazować to co widzimy.
2. Światło - są złote
mała głębia ostrości - czyli ostra postać i rozmyte tło -> szeroko otwarta przesłona, czyli niskie f
duża głębia ostrości - czyli wszystko ostre w kadrze -> małe otwarcie przesłony, czyli wysokie f
oczywiście znaczenie ma tu też ogniskowa ;)
Załączam fotkę sprzed kilku dni, bez większych starań, pykniętą spontanicznie Galaxy s7edge (nieco pomaga przesłona 1.7 - najjaśniejsze szkło wśród smartfonów w całej ich historii). Oczywiście bez obróbki.
"Chęć do działania", nie sprzęt, nie idealne warunki. Mając w sobie pasje jesteś wstanie wycisnąć ostatnie soki z zastanych warunków.
Do "trenowania" polecam aparat w telefonie:
Mówisz o tym prototypie, który wrzuciłeś wcześniej? (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
Jak ktoś ma doświadczenie i chęci to wyczaruje dobre efekty w prawie każdej sytuacji.
Porównywanie przypozowanych zdjęć zrobionych przez zawodowca zawodowym sprzętem, do zdjęć zrobionych przez Janka Samsungiem z 2012 roku.
A zęby zjadłem kolegi to się nie liczy ( ͡° ͜ʖ ͡°)