1. Zamawiam przejazd - szacowany czas 7 minut. 2. Po 3 minutach dostaje powiadomienie, że taksówka czeka. 3. Po 8 minutach od zamówienia czekam pod blokiem na taksówkę - nie ma. 4. Kontaktuje się z kierowcą. Okazało się, że kierowca anulował przejazd bo czekał już 5 minut. 5. Uber z konta pobiera 10 zł. 6. Dzwonie i pytam czy nie mógł się Pan skontaktować, skoro stał Pan z innej strony bloku. 7. Nie mógł bo "uber mu za to nie płaci i jak nikogo nie ma to on odjeżdża" 8. Mówie, że reprezentuje Pan podejście do klienta taksiarzy, którzy właśnie teraz najbardziej prostesują przeciw Uberowi.
Uwaga odpowiedź: "Ja proszę Pana od 20 lat jeżdzę na taksówce i nie będzie mnie Pan uczył podejścia do klienta"
@Nie_chcem_ale_muszem: A tak na marginesie dodam - to była właśnie Fabia i kierowca "dosłownie" Janusz z wąsem ( ͡°͜ʖ͡°). OK - mogą mieć mnie w nosie, mogę byc niegotowy, może kierowca podjechać z innej strony osiedla, a może być duże osiedle ogrodzone - 2 bramy wjazdowe i do tego nieoznakowany samochód.I są sytuacje kiedy ten kontakt jest wymagany. Ale skoro takiemu uberowi nie zależy na
@Nie_chcem_ale_muszem: noi tu właśnie wychodzi różnica między polską a resztą świata. Januszostwo na 100%. Trzeba chwilę poczekać, bo znając życie uber już kmini jak wyeliminować takie zagrywki.
@igorf: Uber niczego nie będzie kminił, bo odpadną mu ostatni kierowcy. Już jest ich przynajmniej 2x mniej , niż jeszcze pół roku temu. I jeżdżą coraz starszymi autami. Stąd obniżenie wieku auta w Uberpop do 15 lat. Coraz mniej kierowców, a uberowi zależy przede wszystkim na dostępności aut i podjeździe "za 3 minuty". Jeśli aut będzie coraz mniej i zaczną przykręcać śrubę kierowcom to będzie za chwilę podjazd "za 20 minut"
@Nie_chcem_ale_muszem: no będą musieli kminić, żeby pozostać na rynku. jeśli ich oferta przestanie być atrakcyjna dla klientów i kierowców, to będą musieli zwijać biznes, tak działa wolny rynek.
@igorf: Dokładnie, po tym zdarzeniu dla mnie uber przestał być naprawdę spoko bo nie mam zamiaru:
- za każdym razem czekać na ubera na zewnątrz - martwić się o to z której strony podjedzie i czy przypadkiem mi nie #!$%@? - zastanawiac się czy mają mnożnik x1.0, x2.0 czy x3.0
Zgłosiłem to ale myśle, że nie wiele zdziałam, jako że oni mają to w regulaminie - nie wiedziałem o tym wcześniej. Nawet mi do głowy nie przyszło, że kierowca może odjechać, uber pobrac opłate a Ty czekasz na kolejną taksówkę - kiedy Ci się spieszy to naprawdę ma znaczenie.
@etosha: Oj chyba coś kręcisz. Nie mają prawa ci pobrać 10zł z konta jeśli to kierowca anulował, a nie ty. Chyba, że rzeczywiście cie nie było przez dłuższy czas (chyba 10min, a nie 5). Po drugie dostałeś powiadomienie i co? Zignorowałeś je? Po trzecie kierowca widzi twoje położenie, a ty widzisz kierowcę, więc się nie tłumacz że podjechał nie z tej strony, chyba że pomylił adres. Po czwarte nie myl ubera
@etosha: jak dla mnie sam po części jesteś sobie winny, po to jest mapka na której jest zaznaczony samochód. Ale napisałbym do nich, bo jeśli to prawda, że w momencie kiedy zamawiałeś auto, było napisane 7 minut a po 8 kurs był już anulowany to nie powinno się coś takiego zdarzyć i pewnie cię przeproszą.
@Jah00: no to jeśli czekał minute lub dwie od ustalonego czasu przyjazdu do naprawdę tak długo ? a skoro miał wątpliwości to jaki problem wybrać "Skontaktuj się z pasażerem " ? Moją intencją było tylko zaprezentowanie podejścia kierowcy, które mnie zaskoczyło.
I widzisz gdyby to była normalna taksówka, która ma mało kursów to nie było dla niej problmem poczekać - licznik bije - wszystko ok, szkoda odjeżdżać po 2 minutach i
@etosha: Mialem to samo i totalnie zero problemu wiec sie nie martw ze straciles 10zl - zglaszasz w aplikacji ze gosc czekal w zlym miejscu (stal chyba z 400m wczesniej), z automatu dostajesz te 10zl na kolejny przejazd, ktore bedzie odliczone od rachunku.
Wystarcza doslownie 3 kliki przez apke.
Zeby nie bylo: http://prntscr.com/bxcm91 I do posta masz rachunek za przejazd 10 minut pozniej, zobacz daty i godziny :)
@etosha: Przykro ze trafiłeś na złotowe w uberze.... Niestety złotową się jest i nie ma na to lekarstwa. Raz miałem podobna przygodę jako kierowca, Pani sobie zamówiła Uberka i po przyjeździe na miejsce nie ma jej wiec dzwonię a Ona z tekstem ze robi zakupy i abym poczekał...ze mam #!$%@? to poczekałem i po kursie dostała ocenę 1 :)
@Defrag-tlp: No tak zrobiłem - póki co jeszcze tego nie przyznali. Ale zwracam uwagę, że jeśli ktoś będzie się spieszył to już nie chodzi o $ tylko o czas bo musisz zamówić ponownie przejazd.
1. Zamawiam przejazd - szacowany czas 7 minut.
2. Po 3 minutach dostaje powiadomienie, że taksówka czeka.
3. Po 8 minutach od zamówienia czekam pod blokiem na taksówkę - nie ma.
4. Kontaktuje się z kierowcą. Okazało się, że kierowca anulował przejazd bo czekał już 5 minut.
5. Uber z konta pobiera 10 zł.
6. Dzwonie i pytam czy nie mógł się Pan skontaktować, skoro stał Pan z innej strony bloku.
7. Nie mógł bo "uber mu za to nie płaci i jak nikogo nie ma to on odjeżdża"
8. Mówie, że reprezentuje Pan podejście do klienta taksiarzy, którzy właśnie teraz najbardziej prostesują przeciw Uberowi.
Uwaga odpowiedź: "Ja proszę Pana od 20 lat jeżdzę na taksówce i nie będzie mnie Pan uczył podejścia do klienta"
Dziękuje, nie mam pytań.
#ubertruestory #uber #ubershit #truestory
- za każdym razem czekać na ubera na zewnątrz
- martwić się o to z której strony podjedzie i czy przypadkiem mi nie #!$%@?
- zastanawiac się czy mają mnożnik x1.0, x2.0 czy x3.0
I widzisz gdyby to była normalna taksówka, która ma mało kursów to nie było dla niej problmem poczekać - licznik bije - wszystko ok, szkoda odjeżdżać po 2 minutach i
Mialem to samo i totalnie zero problemu wiec sie nie martw ze straciles 10zl - zglaszasz w aplikacji ze gosc czekal w zlym miejscu (stal chyba z 400m wczesniej), z automatu dostajesz te 10zl na kolejny przejazd, ktore bedzie odliczone od rachunku.
Wystarcza doslownie 3 kliki przez apke.
Zeby nie bylo:
http://prntscr.com/bxcm91
I do posta masz rachunek za przejazd 10 minut pozniej, zobacz daty i godziny :)