Wpis z mikrobloga

Przykra historia z uberem:

1. Zamawiam przejazd - szacowany czas 7 minut.
2. Po 3 minutach dostaje powiadomienie, że taksówka czeka.
3. Po 8 minutach od zamówienia czekam pod blokiem na taksówkę - nie ma.
4. Kontaktuje się z kierowcą. Okazało się, że kierowca anulował przejazd bo czekał już 5 minut.
5. Uber z konta pobiera 10 zł.
6. Dzwonie i pytam czy nie mógł się Pan skontaktować, skoro stał Pan z innej strony bloku.
7. Nie mógł bo "uber mu za to nie płaci i jak nikogo nie ma to on odjeżdża"
8. Mówie, że reprezentuje Pan podejście do klienta taksiarzy, którzy właśnie teraz najbardziej prostesują przeciw Uberowi.

Uwaga odpowiedź: "Ja proszę Pana od 20 lat jeżdzę na taksówce i nie będzie mnie Pan uczył podejścia do klienta"

Dziękuje, nie mam pytań.

#ubertruestory #uber #ubershit #truestory
  • 94
@Nie_chcem_ale_muszem: A tak na marginesie dodam - to była właśnie Fabia i kierowca "dosłownie" Janusz z wąsem ( ͡° ͜ʖ ͡°). OK - mogą mieć mnie w nosie, mogę byc niegotowy, może kierowca podjechać z innej strony osiedla, a może być duże osiedle ogrodzone - 2 bramy wjazdowe i do tego nieoznakowany samochód.I są sytuacje kiedy ten kontakt jest wymagany. Ale skoro takiemu uberowi nie zależy na
@igorf: Uber niczego nie będzie kminił, bo odpadną mu ostatni kierowcy. Już jest ich przynajmniej 2x mniej , niż jeszcze pół roku temu. I jeżdżą coraz starszymi autami. Stąd obniżenie wieku auta w Uberpop do 15 lat. Coraz mniej kierowców, a uberowi zależy przede wszystkim na dostępności aut i podjeździe "za 3 minuty". Jeśli aut będzie coraz mniej i zaczną przykręcać śrubę kierowcom to będzie za chwilę podjazd "za 20 minut"
Zgłosiłem to ale myśle, że nie wiele zdziałam, jako że oni mają to w regulaminie - nie wiedziałem o tym wcześniej. Nawet mi do głowy nie przyszło, że kierowca może odjechać, uber pobrac opłate a Ty czekasz na kolejną taksówkę - kiedy Ci się spieszy to naprawdę ma znaczenie.
@etosha: Oj chyba coś kręcisz. Nie mają prawa ci pobrać 10zł z konta jeśli to kierowca anulował, a nie ty. Chyba, że rzeczywiście cie nie było przez dłuższy czas (chyba 10min, a nie 5). Po drugie dostałeś powiadomienie i co? Zignorowałeś je? Po trzecie kierowca widzi twoje położenie, a ty widzisz kierowcę, więc się nie tłumacz że podjechał nie z tej strony, chyba że pomylił adres. Po czwarte nie myl ubera
@etosha: jak dla mnie sam po części jesteś sobie winny, po to jest mapka na której jest zaznaczony samochód. Ale napisałbym do nich, bo jeśli to prawda, że w momencie kiedy zamawiałeś auto, było napisane 7 minut a po 8 kurs był już anulowany to nie powinno się coś takiego zdarzyć i pewnie cię przeproszą.
@Jah00: no to jeśli czekał minute lub dwie od ustalonego czasu przyjazdu do naprawdę tak długo ? a skoro miał wątpliwości to jaki problem wybrać "Skontaktuj się z pasażerem " ? Moją intencją było tylko zaprezentowanie podejścia kierowcy, które mnie zaskoczyło.

I widzisz gdyby to była normalna taksówka, która ma mało kursów to nie było dla niej problmem poczekać - licznik bije - wszystko ok, szkoda odjeżdżać po 2 minutach i
@etosha:
Mialem to samo i totalnie zero problemu wiec sie nie martw ze straciles 10zl - zglaszasz w aplikacji ze gosc czekal w zlym miejscu (stal chyba z 400m wczesniej), z automatu dostajesz te 10zl na kolejny przejazd, ktore bedzie odliczone od rachunku.

Wystarcza doslownie 3 kliki przez apke.

Zeby nie bylo:
http://prntscr.com/bxcm91
I do posta masz rachunek za przejazd 10 minut pozniej, zobacz daty i godziny :)
Pobierz D.....p - @etosha: 
Mialem to samo i totalnie zero problemu wiec sie nie martw ze st...
źródło: comment_efIyGSPigPXrcWp8X3leRucjrCotQWOI.jpg
@Defrag-tlp: No tak zrobiłem - póki co jeszcze tego nie przyznali. Ale zwracam uwagę, że jeśli ktoś będzie się spieszył to już nie chodzi o $ tylko o czas bo musisz zamówić ponownie przejazd.