Wpis z mikrobloga

Przykra historia z uberem:

1. Zamawiam przejazd - szacowany czas 7 minut.
2. Po 3 minutach dostaje powiadomienie, że taksówka czeka.
3. Po 8 minutach od zamówienia czekam pod blokiem na taksówkę - nie ma.
4. Kontaktuje się z kierowcą. Okazało się, że kierowca anulował przejazd bo czekał już 5 minut.
5. Uber z konta pobiera 10 zł.
6. Dzwonie i pytam czy nie mógł się Pan skontaktować, skoro stał Pan z innej strony bloku.
7. Nie mógł bo "uber mu za to nie płaci i jak nikogo nie ma to on odjeżdża"
8. Mówie, że reprezentuje Pan podejście do klienta taksiarzy, którzy właśnie teraz najbardziej prostesują przeciw Uberowi.

Uwaga odpowiedź: "Ja proszę Pana od 20 lat jeżdzę na taksówce i nie będzie mnie Pan uczył podejścia do klienta"

Dziękuje, nie mam pytań.

#ubertruestory #uber #ubershit #truestory
  • 94
@M4ks: Rozumiem i uwierz mi, że nie zwlekałem z wyjściem jak dostałem powiadomienie. Tyle, że w przypadku zwykłej taksówki nigdy mi się to nie zdarzyło. Poprzednio z uberem też nigdy nie miałem problemów.

Wydaje mi się jednak, że w przypadku dużej ilości zamówień kierowca wolał olać klienta bo $ i tak dostanie, a w tym czasie ma już inne zgłoszenie. To podejście trochę mało przyjazne klientowi.
@MichalQ20: @M4ks: Panowie to jeden z najczęstszych i najpowszechniejszych mykow kierowcow Ubera od kiedy Uber obnizyl ceny do smiesznie niskich. Kierowcy dostaja zlecenie i jeszcze kawalek przed dojechaniem klikaja zamelduj sie na miejscu. Od tego momentu zaczynaja liczyc czas i kiedy wynosi on 5min i 1s anuluja przejazd obciazajac klienta kwota 10zl, a samemu dostajac 8 po prowizji Ubera. Normalnie aby za kurs tyle wyszlo musza zrobic okolo 3km z
@igorf: Ale gdzie w regulaminie ubera jest zakaz robienia sobie z tego głównego źródła utrzymania? Nie ma, więc niektórzy to robią. Dorobienie sobie było możliwe, kiedy jeszcze nie trzeba było mieć DG. W tym momencie etatowcy z własnymi autami i chwilowi bezrobotni odpadli. Teraz zostali tylko mikroprzedsiębiorcy, którzy faktycznie sobie tylko dorabiają w wolnej chwili. Ich jest mniejszość. Większość stanowią spółdzielnie z fabiami, rapidami i yarisami zatrudniający ludzi, którzy dymają po