Wpis z mikrobloga

@NMetyloAmfetamina: Nie, nie mam xenonów.
@wurst: nie, następnym będzie pewnie Peugeot 407 2.2-160KM [;
@RegalWK: schowałem auto do cienia na czas woskowania i wycierania po myciu.
@jack-lumberjack: Nubira, jeszcze w kombi to zajebiste auto do trollowania pod światłami z tym silnikiem :D
@AllOver: Moja na szczęście jeszcze nie bierze oleju w zastraszających ilościach i
  • Odpowiedz
@jack-lumberjack: tylko nie wiem, czy tam była skrzynia ta sama, co w Leganzie.

Swoją drogą, ludzie często mylą pojęcia, a to wcale nie jest prawda, że pod maską są silniki Opla. Silniki są konstrukcją Australijskiego Vaxhalla. Należy on do koncernu GM, ale silniki miał swoje własne i te własnie trafiły do Leganzy. Zadbane, 500 tysięcy bez remontu robią.
  • Odpowiedz
@Zielony34: Ja moją nubirę kupiłem od jakiegoś c---a już mocno zakatowaną, tylko podpieszczoną do sprzedaży.
Zwalona instalacja gazowa, z którą ciągle były problemy, przebieg prawdopodobnie mocno cofnięty itd, ale za błędy młodości się płaci :D
Co do skrzyni to nie wiem, jaka była w moim egzemplarzu, silnik 2.0 DOHC (nie wiem czy były inne?)
przy około 200000 (na liczniku) poszla uszczelka pod głowicą.
  • Odpowiedz
@jack-lumberjack: Uszczelka to częsty problem, szczególnie, jak był silnik już mocno przegrzany kiedyś.. Tylko 200000 to ona na pewno nie miała ( ͡° ͜ʖ ͡°) Nubira mocniejszego nie miała, ale Leganza miała jeszcze 2.2 136KM.
  • Odpowiedz