Wpis z mikrobloga

@nnnty: 120tka ma charakterystyke zblizona do diesla - idzie lepiej od dolu ale gorą puchnie. 150 ma odwrotnie i mu blizej do japonczyka. Im bardziej na czerwono tym lepiej dmucha. Zreszta to sporo gratow w silniku jest pozmienianych jak i sama turbina jest inna . To nie jest tylko program o 30 punktow lepszy.
@szaremyszki: a widzisz, myslalam ze ma tylko większą turbine. co do tego diesela, to nie raz sie mnie koledzy pytali czy to jest diesel, bo faktycznie od 2500rpm ostro pcha go do przodu, ale tylko do 4000rpm :/ pisales mi cos wczesniej, zebym sobie zderzak poprawila - o co chodzi?
@nnnty: no przedni nie wisi za bardzo ? krawedz przy nadkolu a przy lampie . Chyba ze to kwestia zdjecia.

Reszta madrosci zebrane z internetów :

Pierwsza różnica to turbo IHI RHF3. Zewnętrznie nie różnią się niczym poza oznaczeniem na korpusie: 120KM VL37 oraz 150KM VL36. Różnią się wirnikami w środku.
Druga różnica to wałki rozrządu, a dokładniej krzywki. Różnią się wymiarami na ssaniu i na wydechu. Większe krzywki są w