Aktywne Wpisy
luke-mat +423
Święta się zbliżają, a więc wożenie rodziny samochodem.
Pamiętaj, jeśli rodzina powie Ci "każdy płaci za siebie" i nie chce zapinać pasów.
Masz prawo powiedzieć: "Zapinasz pasy lub wysiadasz"
80kg Pasażer za kierowcą, bez pasów, przy stłuczce przy 50km/h uderza w fotel kierowcy z siłą 2 ton
#samochody #motoryzacja
Pamiętaj, jeśli rodzina powie Ci "każdy płaci za siebie" i nie chce zapinać pasów.
Masz prawo powiedzieć: "Zapinasz pasy lub wysiadasz"
80kg Pasażer za kierowcą, bez pasów, przy stłuczce przy 50km/h uderza w fotel kierowcy z siłą 2 ton
#samochody #motoryzacja
źródło: image
Pobierz
56632 +26
źródło: Screenshot_8
Pobierz




Jak w c++ można zrobić wczytywanie do zmiennej przez określony czas.
Na przykład cin (lub jakaś inna funkcja) czeka 20 sekund i jeśli użytkownik nic nie wpisze program leci dalej.
W 30 sekund do znalezienia w google ale nie wiem czy bedzie ci pasowac.
http://searchengineland.com/guide/how-to-use-google-to-search
Za godzine podlinkuje co znalazlem.
Jak piszesz na linuxa to zainteresuj się kolego linuksowym
select(), które potrafi nasłuchiwać w nieskończoność lub z określonym timeoutem, a w dodatku będzie o niebo lepsze niż startowanie wątków czy jakieśsleepy...Więcej info w google lub na przykład tutal
Szczególnie że
std::threadjest już od paru lat, a nic z ASIO na razie niema.Networking TS(nad którym już trwają już od dawna prace i bodajże ma być dostępny jako TS w C++17). Także to wina po prostu tego, że jednocześnie nie potrafią zbyt wiele dodać i ciągnie się to latami...No ale zgodzę się, pod linuxem jakoś tak dużo
std::future.@lionbest: bo?
Future jest trochę biedne bo nie ma
then... jeszcze. Niestety chyba w 17 nie dodają tego jeszcze (bieda w ch***), ale ogółem sama idea i wzorzec future/promise jest bardzo fajnym rozwiązaniem w programowaniu asynchronicznym.Komentarz usunięty przez autora
future, aniżeli co trzeba do zaimplementowania tego.@AferaZaAfera: Nom mnie najbardziej brakuje właśnie tego
when_anybo zazwyczaj coś jeszcze asynchronicznie robisz i chcesz mieć możliwość sterowania z konsoli pomimo nie skończenia zadania, zachowując pełną gotowość na reakcję o zakończeniu zadania. Po prostu dwa zadania ścigające się.when_anyjeśli na wielu chcesz robić, ale na jednym starczywait_for. Mi osobiście bardziej brakuje... . then().then().... Łatwo można by robić łańcuchy handlerów na dane przy czym pisanie jakichś asynchronicznych serwerów było by baaardzo łatwe i bardzo efektywne. Oczywiście inne utilsy jak towhen_anyteż się bardzo przydają... Aż wstyd, że tego nie dodali od razu I W DODATKU W C++17 RACZEJ TEGO ZABRAKNIE... Masakra!http://cpp.sh/3yjem
@chiken: Masz wyżej przykładowy kod a raczej dwa.
@lionbest: bo?
Oczywiście działa ale należało by to użyć po bożemu jako singleton trzymający wczytaną linię czy tam inny buffor.
1. to było szybkie tech-demo żeby zaprezentować jak mniej-więcej to zrobić
2. singleton? rly?
3. Jak się chce to porządnie zrobić to powinno to działać np. tak: