Wpis z mikrobloga

@RedBulik: Ujednolicenie marki. Przecież OLX to globalny koncern.


@Breaux: ale w tym przypadku konkernie chodzi o to żeby kupować rzeczy od sąsiadów a nie że kupujesz na podkarpaciu używany rowerek dziecięcy od stana (columbus, ohio). i swojska nazwa (tablica, co znaczy coś więcej niż zlepek liter tylko dla polaków) sprawdza się bardziej niż wspólna nazwa.
@RedBulik: widzisz, podobnie jak ja mimo upływu już kilkunastu lat, wciąż nie potrafię zrozumieć, jak można być tak skończonym debilem, by dysponując nazwą szeroko znaną i trwale wpisaną w łepetyny milionów klientów, będącą wręcz w potocznej mowie synonimem świadczonych usług i z fajnym logo graficznym, porzucić je i stworzyć koszmarka językowego z pretensjonalną grafiką.
"Połączyliśmy orła i energię" - hehehehehe!
#orlen