Aktywne Wpisy

Dewator96 +160
Ciekawe w sumie skąd się wzięlo przekonanie polskich kiboli o tym że Litwa to nasz wróg i trzeba z nimi jechać... przecież obecnie to nasz sojusznik w NATO, państwo baltyckie, wspolna historia itp.
#mecz
#mecz
źródło: Image20251012232828
Pobierz

![Kolejny przykład tego jak producenci utrudniają naprawę sprzętu AGD - [ENG]](https://wykop.pl/cdn/c3397993/51cf8f734b3be5d7eb8ce95269a499f0b0ff360474efaf4f42dd361f8e42a10d,q80.jpg)


To oczywista bzdura.
Akcja "Poczuj Dumę" ma w założeniu krzewić patriotyzm i zachęcać do uprawiania sportu. Do akcji zostali zaproszeni czołowi piłkarze ręczni - Sławomir Szmal, Karol Bielecki i Kamil Syprzak. Pomysł świetny, bo akurat piłkarze ręczni od zawsze wzbudzają w społeczeństwie pozytywne odczucia - zwycięzcy, walczący do końca i przede wszystkim skromni. Wzór sportowca.
W Warszawie na bilboardy natknąłem się już w wielu miejscach i zakładam, że w innych miastach jest podobnie.
Polska marka, krzewienie patriotyzmu i sport w jednym - pozostaje tylko bić brawo.
#patriotyzm #surgepolonia #pilkareczna
źródło: comment_grQXtZOmQQzqtOBtSJXo75rx6FZQEsmv.jpg
Pobierz@Venro: Akcja "Poczuj Dumę" ma w założeniu zwiększyć sprzedaż.
Zabrakło mi chociażby wzmianki o tym aspekcie w Twoim wpisie.
Raczej krzewi patriotyzm zachęcając do większego identyfikowania się z symbolami narodowymi. W części społeczeństwa zapanowała chęć wyrażania swoich przekonań w takiej formie i być może rozsądna komercjalizacja patriotyzmu jest kolejnym etapem przywiązania obywateli do swojego kraju. W USA przybiera to najróżniejsze formy od lat - flaga
Patrzac właśnie na estetyczny
ta akcja ma na celu zarobienie hajsu przez firmę Surge Polonia, ale jak widać naiwniacy wierzący w jakieś bajeczki się znajdują