Wpis z mikrobloga

Zauważyłem, że jest tutaj grupa użytkowników, która próbuje wyśmiać kampanię reklamową Surge Polonia - bo kicz, tandeta i gimbopatriotyzm.

To oczywista bzdura.

Akcja "Poczuj Dumę" ma w założeniu krzewić patriotyzm i zachęcać do uprawiania sportu. Do akcji zostali zaproszeni czołowi piłkarze ręczni - Sławomir Szmal, Karol Bielecki i Kamil Syprzak. Pomysł świetny, bo akurat piłkarze ręczni od zawsze wzbudzają w społeczeństwie pozytywne odczucia - zwycięzcy, walczący do końca i przede wszystkim skromni. Wzór sportowca.

W Warszawie na bilboardy natknąłem się już w wielu miejscach i zakładam, że w innych miastach jest podobnie.

Polska marka, krzewienie patriotyzmu i sport w jednym - pozostaje tylko bić brawo.

#patriotyzm #surgepolonia #pilkareczna
V.....o - Zauważyłem, że jest tutaj grupa użytkowników, która próbuje wyśmiać kampani...

źródło: comment_grQXtZOmQQzqtOBtSJXo75rx6FZQEsmv.jpg

Pobierz
  • 36
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Akcja "Poczuj Dumę" ma w założeniu krzewić patriotyzm i zachęcać do uprawiania sportu


@Venro: Akcja "Poczuj Dumę" ma w założeniu zwiększyć sprzedaż.
  • Odpowiedz
@Venro: To firma, która komercjalizuje patriotyzm, a może bardziej identyfikowanie się z symbolami narodowymi.
Zabrakło mi chociażby wzmianki o tym aspekcie w Twoim wpisie.
  • Odpowiedz
@Rapidos:

To firma, która komercjalizuje patriotyzm, a może bardziej identyfikowanie się z symbolami narodowymi.

Zabrakło mi chociażby wzmianki o tym aspekcie w Twoim wpisie.


Raczej krzewi patriotyzm zachęcając do większego identyfikowania się z symbolami narodowymi. W części społeczeństwa zapanowała chęć wyrażania swoich przekonań w takiej formie i być może rozsądna komercjalizacja patriotyzmu jest kolejnym etapem przywiązania obywateli do swojego kraju. W USA przybiera to najróżniejsze formy od lat - flaga
  • Odpowiedz
@Venro: patriotyzm-fajnie. To że ludzie identyfikują się z symbolami i ktoś o to dba-super. Nie zmienia to faktu że większość wzorów to tanteta i wyglada jakby ktoś wziął wiadro z tym co mu się kojarzy z patriotyzmem i takim wiadrem rzucił w koszulki bez żadnego ładu i gustu. Lubię koszulki z nadrukiem, sam chciałem coś u nich kupić ale lepszą opcja jest zrobienie sobie nadruku samemu.
Patrzac właśnie na estetyczny
  • Odpowiedz
@Venro: biłbym im brawo, gdyby te ich wzory się do czegokolwiek nadawały, a nie wyglądały jak jakiś rzyg. Jednak wolę minimalistyczny design. ;)
  • Odpowiedz
@Xivid: Chwilowa moda, Sebki nosiły bluzy z JP na 100% jak to bylo modne, teraz noszą jakieś bluzy AK PW NSZ z opaskami na ramieniu, za jakis czas będą nosic cos innego - jak skoncza gimnazjum albo zawodówkę, a bluza u-------i się w warsztatowym smarze i pójdzie do pieca.
  • Odpowiedz
@Venro: Surge pomieszało dwa światy. Z jednej strony patriotyzm z drugiej sport. Te dwie przestrzenie nie powinny być łączone. Tak samo jak kulinaria czy zbieranie znaczków. Proces "kolonizacji" przez patriotyzm kolejnych niepolitycznych części naszego życia jest zły i groźny.
  • Odpowiedz