Wpis z mikrobloga

Zauważyłem, że jest tutaj grupa użytkowników, która próbuje wyśmiać kampanię reklamową Surge Polonia - bo kicz, tandeta i gimbopatriotyzm.

To oczywista bzdura.

Akcja "Poczuj Dumę" ma w założeniu krzewić patriotyzm i zachęcać do uprawiania sportu. Do akcji zostali zaproszeni czołowi piłkarze ręczni - Sławomir Szmal, Karol Bielecki i Kamil Syprzak. Pomysł świetny, bo akurat piłkarze ręczni od zawsze wzbudzają w społeczeństwie pozytywne odczucia - zwycięzcy, walczący do końca i przede wszystkim skromni. Wzór sportowca.

W Warszawie na bilboardy natknąłem się już w wielu miejscach i zakładam, że w innych miastach jest podobnie.

Polska marka, krzewienie patriotyzmu i sport w jednym - pozostaje tylko bić brawo.

#patriotyzm #surgepolonia #pilkareczna
V.....o - Zauważyłem, że jest tutaj grupa użytkowników, która próbuje wyśmiać kampani...

źródło: comment_grQXtZOmQQzqtOBtSJXo75rx6FZQEsmv.jpg

Pobierz
  • 36
@lowca_chomikow:

Jakoś nie widzę kogoś kto nie nosił "odzieży patriotycznej" zmieniającego zdanie patrząc na coś tak ekstrawaganckiego.


A ja z kolei widzę na ulicach coraz więcej osób w koszulkach i bluzach z patriotycznymi motywami. Co więcej, są to ludzie w każdym wieku - od nastolatków, aż po osoby w wieku 40+.

Właśnie w taki, że nie zachęca do większej identyfikacji. Niektóre wzory z Surge Polonia nie są złe, ale te koszulki
@Venro:

A ja z kolei widzę na ulicach coraz więcej osób w koszulkach i bluzach z patriotycznymi motywami. Co więcej, są to ludzie w każdym wieku - od nastolatków, aż po osoby w wieku 40+.

Ja też widzę. Tylko to nie ma nic wspólnego z fragmentem mojego komentara na który niby odpowiadasz.

To zdecydowanie jest miarą sukcesu.

ZNowu nie odpowiadasz na temat. Faktycznie to miara sukcesu. Tylko te koszulki są dalej
@lowca_chomikow:

Ja też widzę. Tylko to nie ma nic wspólnego z fragmentem mojego komentara na który niby odpowiadasz.


Zacytowałem fragment, w którym napisałeś, że nie widujesz osób, które nie nosiły odzieży patriotycznej i które miałyby się do takich produktów przekonać patrząc na tak ekstrawaganckie wzory. Ja się z Tobą nie zgodziłem - widuję takich osób coraz więcej. To wszystko.

ZNowu nie odpowiadasz na temat. Faktycznie to miara sukcesu. Tylko te koszulki
@Venro:

Ja się z Tobą nie zgodziłem - widuję takich osób coraz więcej. To wszystko.

Widzisz co raz więcej ludzi, którzy nosza odzież patriotyczną, bo zobaczyli te trzy kiczowate wzory? No chyba nie. Chyba Surge Polonia zdobywało popularność na innych wzorach koszulek.

Jeżeli byłyby tak bardzo do dupy, jak twierdzisz, to pewnie nikt by ich nie kupował.

No cóż... Jest popyt, jest podaż.
@lowca_chomikow:

Widzisz co raz więcej ludzi, którzy nosza odzież patriotyczną, bo zobaczyli te trzy kiczowate wzory? No chyba nie. Chyba Surge Polonia zdobywało popularność na innych wzorach koszulek.


Wiele wzorów, które pojawiły się w ofercie wcześniej były nie mniej ekstrawaganckie. Poniżej przykład koszulki termoaktywnej, która zdaje się, że do dzisiaj sprzedaje się świetnie. Stawiają też na bardziej wyważoną estetykę, więc każdy znajdzie coś dla siebie.
V.....o - @lowca_chomikow: 

 Widzisz co raz więcej ludzi, którzy nosza odzież patri...

źródło: comment_vLDlRnb67tDLv3TmUwML1kWDIicZD4zO.jpg

Pobierz
@Venro: "Krzewienie patriotyzmu" - bitch please, to taka akcja, zebys dal piataka. Na pewno nie chodzi o tozeby potem gimbus w oczojebnej bluzie robiac burdel w mcdonalds czul sie patriota. Jak takie pstrokate gowno w ogole licuje z powaga dajmy na to II wojny swiatowej?