Aktywne Wpisy
BoroPrimorac +321
Pamiętacie tę żenadę jak uśmiechnięte fajnopolaki z warszawki oglądali obrady sejmu w kinie?
#polska #wybory #sejm #warszawa #nieruchomosci
#polska #wybory #sejm #warszawa #nieruchomosci
kotka-a +334
To oczywista bzdura.
Akcja "Poczuj Dumę" ma w założeniu krzewić patriotyzm i zachęcać do uprawiania sportu. Do akcji zostali zaproszeni czołowi piłkarze ręczni - Sławomir Szmal, Karol Bielecki i Kamil Syprzak. Pomysł świetny, bo akurat piłkarze ręczni od zawsze wzbudzają w społeczeństwie pozytywne odczucia - zwycięzcy, walczący do końca i przede wszystkim skromni. Wzór sportowca.
W Warszawie na bilboardy natknąłem się już w wielu miejscach i zakładam, że w innych miastach jest podobnie.
Polska marka, krzewienie patriotyzmu i sport w jednym - pozostaje tylko bić brawo.
#patriotyzm #surgepolonia #pilkareczna
@Venro: To #neuropa. Grupa użyszkodników z mózgami (?) zatrutymi lewacką ideologią spod tagu #neuropa. Nie ma się czym przejmować.
Kwestia gustu. Mnie bardzo się podobają właśnie przez swoją oryginalną estetykę.
Oczywiście, że mają. Nie jest to wymiar patriotyzmu, który możemy chłonąć z historii i książek, tylko zachęta do większej identyfikacji z symbolami narodowymi. Akcja ma charakter marketingowy i edukacyjny jednocześnie.
W jaki sposób?
A ja z kolei widzę na ulicach coraz więcej osób w koszulkach i bluzach z patriotycznymi motywami. Co więcej, są to ludzie w każdym wieku - od nastolatków, aż po osoby w wieku 40+.
Ja też widzę. Tylko to nie ma nic wspólnego z fragmentem mojego komentara na który niby odpowiadasz.
ZNowu nie odpowiadasz na temat. Faktycznie to miara sukcesu. Tylko te koszulki są dalej
Zacytowałem fragment, w którym napisałeś, że nie widujesz osób, które nie nosiły odzieży patriotycznej i które miałyby się do takich produktów przekonać patrząc na tak ekstrawaganckie wzory. Ja się z Tobą nie zgodziłem - widuję takich osób coraz więcej. To wszystko.
Widzisz co raz więcej ludzi, którzy nosza odzież patriotyczną, bo zobaczyli te trzy kiczowate wzory? No chyba nie. Chyba Surge Polonia zdobywało popularność na innych wzorach koszulek.
No cóż... Jest popyt, jest podaż.
Wiele wzorów, które pojawiły się w ofercie wcześniej były nie mniej ekstrawaganckie. Poniżej przykład koszulki termoaktywnej, która zdaje się, że do dzisiaj sprzedaje się świetnie. Stawiają też na bardziej wyważoną estetykę, więc każdy znajdzie coś dla siebie.