Wpis z mikrobloga

Mireczki co myślicie o dzwonieniu przez firmy z ofertą do ludzi o 8 rano? Ja zostałam tak właśnie obudzona i się #!$%@?łam.
Jestem totalnie przestawiona i chodze spać o 3 w nocy więc o tej godzinie jeszcze sobie śpię (jestem studentką i jak już mam zajęcia to raczej po południu a jak rano to po prostu odsypiam w dzień).
Wczoraj też dzwonili o tej godzinie, a zajęcia mialam od 12 więc się nie wyspałam, bo też się #!$%@?łam i długo nie mogłam zasnąć (aktualnie numer poleciał już na czarną listę).
Poza tym jest mnóstwo osób, które mają czasami popołudniowe zmiany w pracy i o takiej godzinie sobie odsypiają.
Mogłabym niby wyciszać tel na noc, ale do mnie nikt nigdy nie dzwoni w takich godzinach, jak już jakieś firmy dzwonią, co baardzo rzadko się zdarza - to po południu. To była pierwsza taka sytuacja. Jak ktoś z rodziny czy znajomych zadzwoni rano to w ważnych sprawach więc się nie #!$%@?. Ale jak dla mnie to patologia żeby firma od samego rana napieprzała do ludzi i szukała klientów.
#gorzkiezale

Co myślicie o dzwonieniu przez firmy do ludzi prywatnych o 8 rano?

  • Patologia, powinni dzwonić w popołudniowych godzinach 73.9% (1252)
  • Spoko, każdy przecież powinien wstawać rano 14.6% (248)
  • Sprawdzam/inne (komentarz) 11.5% (195)

Oddanych głosów: 1695

  • 62
@M4ks: nie, powinni przewidywać takie rzeczy, że po prostu o takiej godzinie nie wypada po prostu. Do innej firmy rozumiem, ale do osoby prywatnej nie. Znam dużo osób, które mają co np. Dwa tygodnie zmiany popołudniowe więc jest dużo osób dla których taki tel byłby #!$%@?ącą pobudką. Nie uważaj się za jakiegoś lepszego, bo wstajesz wcześnie rano i dla Ciebie taka godz jest normalna.
@lady_katarina: powinni tez przewidzieć, ze przecież robole robią na nocki i w dzien śpią ( ͡° ͜ʖ ͡°) i tak, uważam sie za lepszego bo mam normalna prace w normalnych godzinach. A jakbym nie miał z powodu innego niż bycie robolem to pewnie bym zrozumiał, ze świat nie kręci sie wokół mnie...