Wpis z mikrobloga

• 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

via Android
  • 0
Oczywiście dwa pierwsze dwa zrzuty (z tabletu) możecie sobie teraz obejrzeć w dowolnym powiększeniu, ale na około ośmiu calach wygląda to kiepsko.
  • Odpowiedz
via Android
  • 1
@Yaser: Dzięki. Wieczorem przed pracą już o tym czytałem ale mój syn nie miał czasu znaleźć współpracujących wersji. Zrobiłem już roota i uwaliłem flagę Knox.
Ewentalna gwarancja poszła w p---u.
Chyba pora spać.
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@Yaser: Te apki już nie są wspierane i ciężko zdobyć współpracujące że sobą wersje. Poza tym to chyba nie chodzi z androidem samsunga, a nie chcę się bawić w cyjanogenmody bo nie jestem programistą. Nie zamierzam marnować czasu na (kosztowną czasem) naukę zmiany oprogramowania bo ktoś spieprzył aplikację. Uwalę Tab S i się skończy wykop na tablecie. Już jeden Galaxy S leży w domu bez IMEI.

@a__t:
@
  • Odpowiedz
@taxi20: Nie wiem kiedy ostatnio były aktualizowane, ale u mnie to działało zawsze, teraz na CM12.1, wcześniej MIUI 5/6/7 i romy EMUI od Huawei, nawet na CM7. Wydaje mi się więc, że kwestia romu nie ma tu zbyt wielkiego znaczenia, ewentualnie zobacz na xda w dziale swojego tabletu, czy nie ma jakiegoś tematu o kompatybilności z xposed. Oficjalnie dla androida 5 i wyżej jest wersja xposed oznaczona jako 3 alpha
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
Dzięki. Dam młodemu do ogarnięcia Twoje wskazówki, bo jutro (dzisiaj) ma coś z tym działać.
Kiedyś w podstawówce wgrał Windowsa 3.1 do Nokii N96, ale jak ostatnio uwalił swoją S3 Samsunga, zrobił się ostrożny, szczególnie przy droższych sprzętach.
CM dużo mi pomógł w służbowym Samsungu S4 mini - na oryginalnym systemie bateria padała w oczach nawet na offline.

Dzisiaj zmieniłem jakimś programem rozdzielczość z 1600p na 1080p. Wreszcie normalnie można poczytać wykop.
  • Odpowiedz
via Android
  • 0