Wpis z mikrobloga

Mirasy, już tracę wiarę w połączenie tego jsa, żeby śmigało na Chromie. Canvas za każdym razem ładnie działa na FF, ale na Chromie w 1/3 przypadków nie rysuje. Any ideas?

function preloadimagetocanvas(){
..var canvas = document.getElementById("canvas");
..var context = canvas.getContext("2d");
..var background = document.getElementById("background
picture");

..canvas.width = background.width;
..canvas.height = background.height;

//rysowanie
..drawbackground(context, background, function(){
.... canvas.style.display = 'block';
.... canvas.style.position = 'inherit';
.... background.style.display = 'none';
..});
}

function draw
background(context, background, cb) {
..context.drawImage(background, 0, 0);
..cb(context);
}

A tu wywołanie PHP:

echo '';
echo '![]('$background_info->background_url . '.jpg)';
echo '';

#javascript #php #jquery #canvas #html5 #webdev

tu dla przejrzystosci: https://jsfiddle.net/s9t2xf7w/
  • 10
@marcinzwwa: po co wklejasz kod php na jsfiddle?
nie bardzo rozumiem gdzie masz problem i co chcesz osiągnąć :)

kod który Ci wkleiłem wczesniej śmiga w chromie, jesli go przerobiłeś po swojemu i nei bangla, to znaczy, że coś zepsułeś ;)

EDIT:
mój przykład zakłada, że
@epi: A jesli skrypt mam zamieszczony nad htmlem? To tez nie powinno byc problemu? Bo widze ze mam ewidentny problem z tym, ze js sie szybciej laduje niz obrazek i dlatego to nie dziala...
@marcinzwwa: masz tylko 2 funkcje, więc skrypt spokojnie może sobie siedzieć w head
funkcja jest odpalana na onlodzie obrazka, więc nie powinno być tu żadnego problemu