Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Witam, jestem alkoholikiem

Wróć. Tak naprawdę, to jestem kompletnym przegrywem, a alkoholizm to raczej rezultat, a nie przyczyna.

Niebawem skończę 27 lat. Od 1.04 jestem bezrobotny i nie widzi mi się podjąć jakiekolwiek pracy. Ostatnie 4 lata niby pracowałem, ale była to dosyć dziwna (inb4: legalna) praca biurowa. Generalne do niczego się nie nadaję, tak naprawdę nawet wstawanie na 8 do roboty sprawia mi problemy. Żebyście mi zbytnio nie współczuli: tak, jestem #!$%@? leniem.

Dalsza moja kariera mi się w ogóle nie widzi, raz, że moje wykształcenie straciło niedawno z pewnych względów rację bytu, a dwa, że w ogóle, mimo 4 lat w CV nie mam żadnego doświadczenia w pracy. Generalnie to siedziałem i #!$%@?łem się.

Nie mam żadnych przyjaciół. Znajomi, których mam (nieliczni) bardziej mnie męczą, ze względu na brak jakiejkolwiek asertywności. Z drugiej strony, gdyby nie oni to zapewne nigdy bym kobiety nie posmakował... a tak, przynajmniej wiem co tracę. To znaczy nic, bo ten incydentalny seks jaki w życiu zaliczyłem a ostatnio nawet masturbacja (nomen omen, po kilka razy dziennie) nie sprawiał mi przyjemności. Wróć – był kompletna tragedią. Jestem nerwowym człowiekiem, ale tylu myśli „czy robię to dobrze” jak wtedy nie miałem od dawna.

Związki? Ludzie, mi źle ze sobą, jeszcze gorzej wśród ludzi. Nie wyobrażam obie mieć przyjaciół, dziewczyny. Mam #!$%@? stosunki z rodziną, utrzymuje je jedynie z ojcem, z matką i z siostrą to raz na kilka miesięcy „cześć” jak się spotkamy. Zresztą z nim to też takie relacje, że ja wiem, że on żyje, a on że żyje ja. Z drugiej strony, zapewne niebawem wrócę na jego utrzymanie (na szczęście ma dobre zarobki) i będzie musiał dowiedzieć się tego, czego od dawna się domyślał: że ma syna idiotę, niezdatnego do funkcjonowania w społeczeństwie.