Aktywne Wpisy

Lolenson1888 +338
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...

R2D2_z_Sosnowca +285
źródło: Zdjęcie z biblioteki
PobierzSkopiuj link
Skopiuj link

źródło: Zdjęcie z biblioteki
PobierzRegulamin
Reklama
Kontakt
O nas
FAQ
Osiągnięcia
Ranking
Mirki jak radzicie sobie z tryliardami? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Mam zmienną w grze, która będzie prędzej lub później przyjmowała ogromne wartości. Chcę zapisywać ją w postaci floata od 1-1000 + sufiks mnożnika, np 17 tysięcy -> 17K, 24 miliardy -> 24B itd. Jak mogę zrobić coś takiego?
I jeszcze - double w C# naprawdę ma taki zasięg jak piszą na msdn? ±5.0 × 10^−324 to ±1.7 × 10^308? Jeśli tak to mógłbym to wszystko zapisywać w jednej zmiennej, 308 zer nie przekroczę.
Komentarz usunięty przez autora
Nie, kłamią.
źródło: comment_PK5sF6NLbse9qS9R7sPoz8b5Q7ah8vZF.jpg
PobierzI wtedy zrobili aktualizację z K, M, G, tak jak pisze @qweasdqweasd.
Jeśli wystarczy ci dokładność i zakres double, to weź. Jak chcesz dokładniej to BigInteger, tak jak pisze @Myrten, ale w nich troszkę mniej wygodnie robi się obliczenia (a przynajmniej tak jest w
p.s. double ma wielki zasięg ale jest niedokładny i nawet legendarny John Skeet się pierdyknął w swojej klasie do wydobywania wartości z double, więc jak dla mnie jedyny realny wybór do BigInteger ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Przykład, to ProjectEuler 20: https://projecteuler.net/problem=20
Rozwiązanie (moje) masz tutaj: https://github.com/zchpit/ProjectEuler/blob/master/C%23/ProjectEulerInC%23/ProjectEulerInC%23/Problem20.cs
Klasa stworzona przez Johna Skeeta jest tutaj: