Wpis z mikrobloga

#javascript #tibia #o--------------e

Refactoring edytora, już w docelowej szacie graficznej ( ͡° ͜ʖ ͡°) Jeszce nie podpięłem modułu rysującego mapy z poprzedniej wersji edytora bo przy okazji kod porządkuje poważnie.

Dla porównania stary ""design"": http://s12.postimg.org/7ne459tkt/Screenshot_66.png
larvaexotech - #javascript #tibia #o--------------e

Refactoring edytora, już w doc...

źródło: comment_xjrVhMYYbSJZndWwEJr5OGQwwcjs71Fn.jpg

Pobierz
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Sleqqus:
1. używam własnego formatu bo serwer będzie od zera robiony , na razie jest to zgzipowany plik .json ale być może potem pomyslę nad tym żeby trzymać mapę w formie skompresowanej

2. grafa wyeksportowana jest do osobnych plików i serwowana statycznie z serwera ; oprócz tego są pliki informacyjne o grafikach zapisane w formacie .json będące w uproszczeniu połączeniem items.xml i tibia.dat.
  • Odpowiedz
@Sleqqus: Bardzo fajne narzędzie :)

Sama konstrukcja modułów ładujących pliki .json jest przeźroczysta na zmiany. Jak w którymś miejscu będzie dramat to mogę zmienic koncepcje ładowania, obecnie jest to plik .json statycznie "kompilowany" webpackiem w plik wynikowy.

Parser plików .dat mnie nie interesuje bo nie odtwarzam 1:1 mechaniki Tibii, np. obecnie rozważam dopuszczenie możliwości stawiania obiektów niewyrównanych do siatki oraz poruszania się postacią nie tylko w obrębie kratek ale ruchem
  • Odpowiedz