Wpis z mikrobloga

Ta gra to mistrzostwo. Dla wszystkich fanów pierwszych dwóch falloutów pozycja obowiązkowa. Spoko fabuła; zajebisty system rozwoju postaci, w którym trzeba obrać konkretną ścieżkę i się jej trzymać; i tony sprzęty i zabawa z majsterkowaniem - Miód!
Jedyny minus to brak, #!$%@?, mapy. Jak w takiej grze może nie być mapy?

#underrail #grypc #fallout
  • 31
  • Odpowiedz
brak, #!$%@?, mapy. Jak w takiej grze może nie być mapy?


@sejsmita: oldschoolowo. ( ͡° ͜ʖ ͡°) Temat akurat poruszany w jednym z ostatnich filmów na tvgry.pl.
plnk - > brak, #!$%@?, mapy. Jak w takiej grze może nie być mapy?

@sejsmita: oldsc...
  • Odpowiedz
@plnk: Może i oldschoolowo, ale działa mi na nerwy. To jest to jedno udogodnienie, którym bym nie pogardził. Niech by to nawet była mapa a'la thief dark project. Jakiś znacznik, gdzie ja w tej chwili jestem.
  • Odpowiedz
@sejsmita: Potwierdzam, od trzech dni nie odchodzę od komputera :) Duuuży research zrobiłem i wypracowałem taki o to build, który daje mnóstwo zabawy (SMG/Stealth/Traps/Grenadier)

WPISUJCIE SWOJE :)

STR 3 (dosyć mały udźwig, jedyna wada, ujdzie, bo kasy wszędzie dużo)
DEX 10++++ (Dużo Action Point przy SMG, najwazniejszy skill)
AGI 8 (Pare dobrych perków)
CON 3 (Potem wchodzą tarcze więc luz, Mało HP, więc trzeba ostrożnie się poruszać, ale bez przesady)
PER
  • Odpowiedz
@RocMarciano: Mam podobną postać, z tydzień podchodów zajęło, zaczynanie od nowa (poznanie gry) i opracowanie pomysłu. Generalnie starałem się tak trafić, żeby poznać jak najwięcej gry i generalnie się udało.

s3 d10 a6 c3 p8 w3 i7 - wszystko w dex, ale pewnie podbiję agility dla interloper, albo i nie :)
guns, throw, stealth, hack, lock, traps, mech, electr, chemi, biology, tailor, persua - jedyne co maksuje to guns. skille oparte
  • Odpowiedz
@sejsmita: Haha, dobrze się zgraliśmy, bo mój pierwszy build miał DOKŁADNIE Twoje staty :) bez intrlopa najpierw miałem, ale dawałem radę, trochę ułatwia rozgrywkę, ale nie jest niezbędny. Quick tinkering to mistrzostwo, praktycznie darmowy bear trap rzucasz w trakcie walki przed siebie, 0 AP, cooldown 2 tury, melee przeciwnicy bez szans. Masz jakies ulubione inne featy z tych mniej oczywistych?
Z craftem masz dużo racji, w pierwszym buildzie się trochę bawiłem,
  • Odpowiedz
Masz jakies ulubione inne featy z tych mniej oczywistych?


@RocMarciano: Pack Rathound - nie dałbym rady bez niego XD. Kneecap Shot jest bdb i w przypadku majsterkowicza Power Management jest super. Chociaż trochę się boję, co będzie jak trafię na kogoś rzucającego granaty EMP, bo mam kilka rzeczy na baterie: pole, okulary, kamizelka - to może boleć.
Craft jest o tyle fajny, że masz dostęp do wielu rzeczy szybciej (jeśli w
  • Odpowiedz
@sejsmita: No przyznam, że STR 3 to jest katorga dla takich zbieraczy jak - jak mniemam - my cebulaki. O Kneecapa uzupełnie builda na pewno. Tego EMP to niech się wrogowie boją, z wysoką inicjatywą zwykle zaczynamy turę, dobra selekcja przeciwnika i po kłoocie. Flashbang po Spec Opsie to jest faktycznie kosmos, 1 tura cooldown :) Troche smieszne, bo do tej pory nie obczailem ze mozna uzywac dwoch broni, nawet nie
  • Odpowiedz
@RocMarciano:

No przyznam, że STR 3 to jest katorga

Dokładnie, mam tego w plecaku jak nasrane: pułapki, granaty, amunicja i masa części. Na całe szczęście elektronika waży tyle, co nic. ale i tak wracam do miasta godzine

Troche smieszne, bo do tej pory nie obczailem ze mozna uzywac dwoch broni, nawet nie wiem jaka jest tego mechanika ale sobie dzisiaj sprawdze

Po jednej w każdej ręce i przełączasz. :D
Nie chodzi
  • Odpowiedz
Odnośnie do tej serii z COMMANDO i drugiego SMG w ręku - dobre! Do tej pory na to nie wpadłem, dzięki! Skoro jeszcze czasem padasz to faktycznie nie takie OP - o tej odporności SHIELDa w zależności od prędkości pocisku nie wiedziałem, trochę przynoobiłem i patrzyłem tylko na shield capacity i wartość tej największej liczby poniżej x) Teraz już wszystko jasne o co chodzi z tym IMPACT SPEED przy każdej broni x)
  • Odpowiedz
@sejsmita: W sumie nieważne czy się zaczęła nudzić czy nie, dla mnie to najlepsza gierka w jaką grałem od Fallout New Vegas, w nic się tak ostatnio nie wkręciłem. Tak bardzo przypomina pierwsze Fallouty i wg mnie nawiązuje bardzo równą walkę.
  • Odpowiedz
@RocMarciano: Wydaje mi się, że Yell jest zajebisty dla Melee-PSI. Przejrzałem poradniki na steam i YT od nerd commando (buildy są koślawym angielskim, ale widać koleś ma spore pojęcie https://www.youtube.com/playlist?list=PL4UqltmSKaEeXDKyLU1VduPd9beRw47AD ) i są tam naprawdę ciekawe pomysły. Może trochę za bardzo power-gaming jak na mój gust, ale można się tym podeprzeć podczas tworzenia postaci.

nie miales tak, ze zaczela sie nudzic w pewnym momencie?

Nie nudzi, ale momentami mam trochę dość.
  • Odpowiedz
@sejsmita: Ja zawsze w RPGach miałem awersje do magów/psioników, może dlatego, że upajam się barbarzyńskim wyłomem w creeperach od 1410 :) Nerd Commando ma łeb na bani, widać że zęby zjadł na UR, w końcu w Easy Access to już parę lat było rozwijane. Pewnie słyszałeś o tym tipsie, jak jesteś u kupca i nie może wszystkiego od Ciebie przyjąć, to zrzucaj to na podłogę koło niego, najwyżej następnym razem mu
  • Odpowiedz
@sejsmita: PS. wspominałeś o swojej pasji dla shieldów - ataki melee przez nie przechodzą jak wiadomo, ale na to jest dobra recepta. Ten skill Uncanny Dodge w sumie jest zajbisty (niestety 8 agility). Przy dodge na poziomie 80 (efektywnie ok. 90), aktywujesz ten skill w walce i następne 5 kolejnych ataków melee po prostu Ciebie nie trafia, cooldown 5 tur. Zastanawiałem się w pierwszym buildzie czy nie dodać sobie +1 Agi
  • Odpowiedz
@RocMarciano:

Nie tyle mam na myśli czystego maga, co hybrydy. Zawsze lubiłem multiklasowców, dają najwięcej możliwości do zabawy. Tak jak ten SMG-komando-traper-grenadier - odpowiedź ma na wszystko, tylko odpowiadać w dialogach nie potrafi. :D

Chociaż ten psi-melee + ewentualnie granaty miałby milion opcji na wyłączenie przeciwników. 2 psi ogłuszenia, flashbangi i 2-3 podpalenia = fear. Crowd control master hehe

Co do postaci, to z obniżeniem inteligencji pomysł jest całkiem słuszny. Tylko
  • Odpowiedz
@sejsmita: Multiklasy zawsze były dla łebskich kolesiów, do których się nie zaliczałem ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Brute force ftw haha

30% roznicy w shieldach to jest spora różnica przy większych liczbach, może zaboleć, ale z drugiej strony będzie większy morderca, a w piosenkach śpiewali, że najlepszą obroną jest atak.
Sniper Rifle z featem Snipe, podobno w Deep Caverns robi dzień, ze względu na crit-resistant critters.

Dzięki za
  • Odpowiedz
@RocMarciano: Koniec końców zacząłem od nowa, bez zmian w atrybutach, ale z małymi zmianami w umiejętnościach. Po tym poznaję dobre rpg, że zaczynam dziesiątki razy. buahahahaha xD

Sniper Rifle z featem Snipe, podobno w Deep Caverns robi dzień, ze względu na crit-resistant critters.

Jeden strzał, jeden trup, jest moc. Finalne featy dla każdej kategorii robią wrażenie.

Ten pomysł na zostawienie sprzętu na ziemi solidnie umila rozgrywkę. Myślałem, że po jakimś czasie
  • Odpowiedz