Wpis z mikrobloga

@sejsmita: Z poziomami trudności faktycznie poszli po najmniejszej linii oporu. Jakby zrobili tak jak w Diablo, to replayibity czy jak to nazwać inaczej, wzrosło by astronomicznie. No właśnie trzeba na te piguły uważać na samym początku, bo czytałem na forach (głównie na codex), że sporo ludzi to brało i nie orientowało się ocb.

Z nowych tipów to obczaiłem że jak jesteś przeciążony, to podczas przemieszczania się między lokacjami możesz co chwila
@RocMarciano:

Jakby zrobili tak jak w Diablo,

Albo w drugim wieśku, nowe zestawy, opcje, coś w tym stylu.

Z nowych tipów to obczaiłem że jak jesteś przeciążony, to podczas przemieszczania się między lokacjami możesz co chwila włączać tryb walki enterem i przechodzić tyle ile sie da

Znam, praktykuję. :) Do tego oczywiście +1 siła szaszłyk ze szczuropsa. Ale przydałyby się jakieś prochy na zwiększenie jeśli nie siły, to udźwigu. Niechby nawet
@RocMarciano:
Z jakim SMG używasz Acid Bullets? Wydaje mi się, że w wersji 1.0000 używałem tej amunicji. Teraz jak patrzę na kalibry to mam tylko do wyboru 5/7.62/8.5. Albo mnie się coś w głowie miesza, albo autor solidnie ograniczył możliwości craftingu. Mam wersję 1.7
@sejsmita: jeszcze nie doszedlem do Forge'a :) exploruje teraz core city, kanały, 18lvl. Zaczalem pakowac w Tailora, mam kolo 50, w perspektywie jakis fajny craftowany leather. Acid Bullets niestety tylko 9mm więc łapie się Unique K&H MP5 ktory znalazlem w GMS warehouse, ale nawet z tymi kulami dmg jest juz dosyc slabe (base dmg 17-24). Przesiadlem sie na 8,6 steel cat normalna amunicja i 7,6 impala ze shrapnelami.

Wogole, polecam jednak
@RocMarciano:
taki przykład infused leather http://www.underrail.com/wiki/index.php?title=Infused_Siphoner_Leather który wyłącza wszystkie nie psychiczne unieruchomienia :) Obadaj resztę, bo są kosmiczne.

niestety tylko 9mm więc łapie się Unique K&H MP5

Całkiem możliwe, że o to chodzi i coś mi się pomieszało. Generalnie sporo wrogów ma odporność na acid dmg (głównie potwory i mechanizmy), nie wiem jak beztwarzowcy.

Z cheatengine się na pewno zaznajomię, jak mnie gra zacznie wnerwiać. Choć przeciążony już nie będę, bo
@sejsmita: O kurde, to chyba inwestuje w ten Tailoring, zeby wyrobić ten infused leather, bo wkurzaja mnie straszliwie te flashbangi itp od przeciwnikow a troche mi szkoda feat na escape artist jak moge wlasnie wziac jakis feat na crafting.

Wlasnie znalazlem tego Tommy Guna w Core City u jakiegos gangstera Pacino, sam w sobie nie wydaje sie dobry (beznadziejne minusy do celnosci) ale faktycznie przypomniales mi o tym wybuchowym ammo. Jesli
@RocMarciano:
Nie sądzę by infused siphoner leather chronił przed stun i incapacitation. Raczej przed acid blob/acid blob trap, bear trap i siecią. To by było totalne OP. Ale mogę się mylić.

postać z 7 STR, tyyyyle nowych możliwości.


Wcale nie tak dużo, ale bawię się trochę w assault rifles - bardziej żeby się zorientować w temacie niż na poważnie. Planuję później sprawdzić sniper rifles - tak żeby sobie wyrobić zdanie.
Dam
@sejsmita: Racja, troche zbyt holistycznie potraktowałem tego Escape Artist :p

7 str no jak nie dużo! Masz Assaulty i SniperkI! Full Auto nie pomnę. Czekam na update z tego jak spisuje się char.]
Wychodzi na to, że cały czas będziesz się bawił w ostry crafting, więc obstawiam, że będzie tylko lepiej niż poprzednio.

Tchortistów tak sobie, jak tylko widze to biję, najchętniej oligarchów i pretorianów tez bym bił, ale z nimi
7 str no jak nie dużo! Masz Assaulty i SniperkI!


@RocMarciano: Zgoda, ale profil zadaniowy postaci jest inny, nie te featy, nie te atrybuty. Trochę przeglądałem assault rifles i póki co nie porywa. Przede wszystkim cena za burst to ok 35-40 AP, dużo. Nie zrobiłem jeszcze własnej, ale w porównaniu z SMG impala, która ma normalny dmg 17-34 wychodzi słabo (+ 48%dmg burst i 9 kul). Co prawda karabiny mają lepszy
@sejsmita: @RocMarciano: Cześć. Wiem, że temat sprzed 10miesięcy ale właśnie dzisiaj sobie zainstalowałem i... kurczę czuję się jakbym miał znowu 14 lat i grał w f2. Po półgodzinnym rozkminianiu nadal jestem na etapie tworzenia postaci. Na dobrą sprawę mam imię, płeć i podobiznę. Już mi się podoba. Nie mogę się zdecydować na konkretny typ. Interesuje mnie jakiś snajper, SG albo melee. Warto, czy bardziej pobawić w się PSI moce? Pytam
@Ochlapto: Cześć, tak dokładnie to Ci nie powiem, bo ostatecznie odpuściłem grę. Odechciało mi się z powodu limitu poziomów sporo przed końcem. Na pewno jakieś patche jeszcze wyszły, dlatego jest bardzo nie na bieżąco. W każdym razie:
Psi się nie bawiłem w ogóle. SMG rozwijałem w kierunku hybrydy, żeby mógł jak najwięcej, dużo dyscyplin naukowych. Ale generalnie bardzo ciężko jest hybrydą. Snajperem wydaje mi się będzie ciężko na początku. Jak chcesz