Wpis z mikrobloga

Eibach/bilstein klasa koń, warte każdej ceny. Żadnych Jamexów i innych g*wien. Jeździłem autem i na tym i na tym. Jamex to beton po prostu. Na eibachu pro kicie (amory bilsteina + sprężynych eibacha) jest niżej, pewniej i o dziwo jest jeszcze jakiś komfort. Po prostu nie opłaca się na tym oszczędzać. Chyba jak ze wszystkim w życiu ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Jeździłem na B8 czyli tzw. B12 pro kit. To właśnie tak jak @Kejran mówi, to zależy co chcesz mieć... I tak gwoli ścisłości ;) jeździłem na tym wszystkim w SAABie (~350KM), ale myślę, że podobnie będzie w każdym aucie jeśli chodzi o odczucia w dół i twardości poza faktem, że SAAB to FWD i tam mogło więcej dać, bo tam po prostu zawiecha seryjna to totalna kupa (9-3 98-02) xD Pozdro