Wpis z mikrobloga

@Migajaca_dioda: Mercedes E czy BMW serii 5 zjadają A6 pod każdym względem, czy to w kwestii luksusu, prowadzenia czy wyposażenia. Lexus to też inna planeta i tego zbytnio nie da się porównać. W Audi z kolei non stop mam wrażenie, że jadę w VW tylko ktoś te cztery kółka przyczepił po to by wykastrować mi portfel.

Różnica jakościowa we wnętrzu między Passatem B8, a nowym A4 jest zerowa, zawieszenie, technologia,
  • Odpowiedz
W Audi z kolei non stop mam wrażenie, że jadę w VW tylko ktoś te cztery kółka przyczepił po to by wykastrować mi portfel.


@valdo: To nie jest wrażenie tylko fakt, hejciłem skodę kiedyś ale pojeździłem nowymi modelami i jest na prawdę dobrze.
  • Odpowiedz
@valdo: a mój kolega od 10 lat pracuje w aso skody, na większości części jest logo VW/Skoda/Audi więc po co przepłacać? Superb nowy jest kosiarzem, nie wygląda jak auto dla prezesa w wieku 50+
  • Odpowiedz
@borntobetroll: skoda była w chyba drugiej od początku (SE?), pasek też nie najbiedniejszy, ale chodzi mi głównie o sam design wnętrza i ergonomię tego wszystkiego. dla mnie to jest dramat, fakt że jest dużo użytkowej przestrzeni i tu i tu ale jakoś w Skodzie było to o wiele lepiej zorganizowane i poukładane, no i najbardziej w-----a mnie ten durny zegarek i pseudo szczotkowane plastikowe amelinum
  • Odpowiedz
@borntobetroll: a poza tym i w skodzie i w pasku silnik 2.0 tdi i w skodzie zaladowanej do pełna praktycznie zero ubytku mocy n--------o jak szalone, a ten to ledwo pyrka. nie znam się na tyle na samochodach ale wydaje mi się, że jest coś z turbo nie tak może? a i skoda była 2014 z przebiegiem ponad 11k mil, a ten pasek ledwo 8500
  • Odpowiedz
@JanTadeusz: Wydaje mi sie ze skoda byla se, co do paska nie jestem pewny. Oba z wyswietlaczem ale bez navi, w skodzie mialem obsluge glosem w pasku nie ale za to w pasku mam sterowanie Na kierownicy a w skodzie mialem tylko jedna wajche do tego. W skodzie mialem 3 tryby jazdy do wyboru eco normal i sport a w pasku tego nie ma. Pasek ma kwadratowa kierownice na dole
  • Odpowiedz
100k PLN do osiągnięcia, a to jest baaaaardzo dobra cena.


@valdo: do czasu az w skodzie beda silniki TSI to ich produkty warte sa w porywach 40tys.

co nie znaczy ze nie sa ladne ostatnie skody bo sa.
  • Odpowiedz
@bazingaxl: Co takiego złego jest w TSI? Kilka sztuk się s---------o, norma w każdym nowym silniku. Aktualne wersje całkiem dobrze się spisują i nie odstępują w niczym nowoczesnym konstrukcjom Fiata, Forda, Renault czy PSA.
  • Odpowiedz
@valdo: ale jakto nowym, ten silnik ma juz chyba z 10lat a problemy byly bardzo dlugo, to nie nastraja pozytywnie gdy firma nie potrafi sobie 3-4lata poradzic z problemem, a juz zupelna dyskwalifikacja gdy firma wypina dupe na klientow ktorym silnik zepsul sie i nie chca go na gwarancji naprawic

no i po cebulacku powiem jedno - dzis na stacji widzialem lpg po 1,65 ;)

jesli ktos nie potrzebuje w
  • Odpowiedz
@JanTadeusz: Co do przyspieszenia zdecydowanie skoda wygrywa, po włączeniu trybu sport po prostu wciskala w fotel, po prostu Miodzio. Pasek ma limit obrotów na jedynce wiec nawet nie da sie porządnie w p---e dać bo go zamula. Oba trzymają sie drogi praktycznie tak samo wiec tu mogę dać plusa obu. Wyposażenie praktycznie to samo wiec tu nie wybrzydzam ale w skodzie bylo to o wiele lepiej rozłożone i wizualnie bylo
  • Odpowiedz