Aktywne Wpisy
Jody_HiGHROLLER +59
#tinder ale beka laska mnie zaprosiła na chatę po paru godzinach na miescie i nawet się nie dała pocałować (ja #!$%@?). Leze z nią teraz w jednym leżu, ta śpi (niby) ale ma za cel chyba się nie dać wydymać. Dziwne dupy, chociaż się przytuli chłop ja #!$%@?.
ewa-m +204
Jest taka stara baba w bloku, której pies ciągle ujada. Klatka schodowa jest wąska i wiadomo ze jak się mijasz z kimś, to obie strony się lekko odsuwają, ale nie to stare pudło.
Wczoraj dźwigałam 40 saszet dla kota i zakupy spożywcze dla siebie. Patrzę, biegnie kundel oczywiście bez kagańca i bez smyczy, za nim czarownica. Oczywiście nie odsunie się na milimetr bo to gwiazda.
Ja mam przed sobą wielkie pudło a
Wczoraj dźwigałam 40 saszet dla kota i zakupy spożywcze dla siebie. Patrzę, biegnie kundel oczywiście bez kagańca i bez smyczy, za nim czarownica. Oczywiście nie odsunie się na milimetr bo to gwiazda.
Ja mam przed sobą wielkie pudło a
Chciałbym się z wami podzielić rozwiązaniem, które może okazać się naprawdę przydatne w waszych projektach.
FlatBuffers
Jest to coś dla tych, którzy kładą duży nacisk na optymalizację swoich aplikacji. Myślę, że #gamedev może być tym zainteresowane.
Uważam, że warto zainteresować się tym tematem, ponieważ efekty są zdumiewające.
W poniższym artykule autor porównał czasy przetwarzania tych samych danych.
http://frogermcs.github.io/flatbuffers-in-android-introdution/
W pierwszej próbie dane były w formie JSON i czas ich przetworzenia zajął 227 ms.
W drugiej próbie użyto FlatBuffers przez co ten czas został skrócony do 4 ms!
@edgar_k: Androiddev chyba niezbyt często używa JSONa
@beniamin-k: @siemanko:
Z moich obserwacji Androiddev używa prawie tylko Jsona, bo ci ludzie co robią kod od serwerów na innym piętrze, czy winnym mieście, kraju JSONA znają, a szybkość parsowania jest pomijalna. Narzut przesyłania przez Internet jest dużo większy. (Co nie znaczy, że w wielu zastosowaniach to ma sens, ale w wielu innych ważniejsze jest jak szybko backend może dostarczyć działający kod)