Wpis z mikrobloga

#zycienakrawedzi #bekaztransa #transport #spedycja #logistyka
Yes ! Yes ! Yes !
Zdążyłem wziąć z timo ładunek zanim przepisywacze na transie sfinalizowali transakcję, z i tak kiepskiej stawki ucinali jeszcze 200 EUR.
Tyle wygrać( ͡ ͜ʖ ͡)( ͜͡ʖ ͡€)( ͜͡ʖ ͡€)( ͜͡ʖ ͡€)( ͜͡ʖ ͡€)( ͜͡ʖ ͡€)( ͜͡ʖ ͡€)( ͜͡ʖ ͡€)( ͜͡ʖ ͡€)( ͜͡ʖ ͡€)( ͜͡ʖ ͡€)( ͜͡ʖ ͡€)( ͜͡ʖ ͡€)
  • 33
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Konkol: Nie, z Bałtykiem to miałem wczoraj starcie, ale tak stawkę we Włoskiej spedycji zepsuli że odpuściłem. Spedycje z Warszawy oczywiście. NIe tyle co nie chcę powiedzieć tylko nie wiem czy takie info można umieszczać na tak publicznym portalu jak wykop
  • Odpowiedz
@xspeditor: To jak to w zasadzie działa? Ktoś wrzuca ładunek na jedną giełdę, a inna firma to podzleca przez drugą? Ja pierdykam, jaka patologia ()
  • Odpowiedz
@xspeditor: czy ja wiem, to czysto branżowe jest, ale zresztą każdy chyba wie kto jest przepisywaczem nałogowym :/

@tadyo: od ponad roku jest motzno źle i jakoś nic się nie załamało do tej pory
  • Odpowiedz
@Konkol: ale chodzi o to że przepisywacze tak psują stawkę bo i tak puszczą to dalej i np 30 eur im zostanie. Na tym cieszą się tylko klienci że towar za prawie darmo im jeździ
  • Odpowiedz
Chodzi mi o to że rynek jest tak zmasakrowany że ugryźć coś dla siebie to jest naprawdę rzecz z dnia na dzień coraz trudniejsza
Duzi gracze maja tak głodowe stawki , a czesto poniżej kosztów - mowie o firmach produkcyjnych
Małe i średni firmy są tak wyplewione przez inne spedycje - które jeżdzą na marżach 10-20€ że przebić się jest naprawdę max ciężko - i raz dasz d--y dzięki #januszetransportu
  • Odpowiedz
@tadyo: @xspeditor: Tak się Was zapytam, bo staram się tę branżę jakoś zrozumieć. Skoro stawki na transakcjach spotowych są zabójczo niskie, a małe firmy nie są w stanie obsługiwać ogromnych zamówień, to dlaczego przewoźnicy np. nie zrzeszają się w konsorcja, które byłyby w stanie konkurować z większymi firmami? Pojedyncze strzały powinny stanowić tylko uzupełnienie normalnych kontraktów. Tak na chłopski rozum - rozdrobniony rynek powinien się konsolidować.
  • Odpowiedz
@Iudex: Ja staram się prowadzić taką politykę u mine w firmie - natomiast życie weryfikuje:
I teraz #truestory
1) Dajesz zlecenie jedne , drugie , trzecie takiemu #januszetransportu
2) Wszystko idzie ok , transporty dojechały na czas , klient zadowolony
3) Umawiasz się na spotkanie z szefem #januszetransportu i proponujesz stałą współpracę po niewiele niższej ( aczkolwiek nadal atrakcyjnej , przede wszystkim stałej i wypłacalnej stawce)
  • Odpowiedz
@Iudex: Przykro to stwierdzić ale cwaniactwo tutaj niestety wyraźnie odbija swoje piętno
Dla przykładu powiem ci tak że tak między 8:00-10:00 przynajmniej 2 razy ktoś chce poważnie mnie załadować w c---a
  • Odpowiedz
@Konkol: Każdy w ten sposób chyba stracił klienta, ja nawet wielu
@Iudex: Poza tym niektórych zachowań nie zrozumiesz - jeździsz z klientem jest wszystko pięknie , dojechane na czas, serwis zrobiony prima sort robisz tak 10-20-30 zleceń i nagle c--j kontakt się urywa nigdy więcej nie dostajesz od nich telefonu
A jak sam zadzwonisz to tak tak będziemy robić i c--j - nikt nie powie ci w twarz
  • Odpowiedz