Wpis z mikrobloga

@uchatek: ta, orendz. jakiś studenciak albo gimnazjalista ma za zadanie wyłapywać takie wpisy i kierowac wszystko na ich oficjalne kanały. koniecznie z dopiskiem w stylu

zajmiemy sie tym

znajdziemy rozwiązanie


bendzie pan zadowolony xD
  • Odpowiedz
@Quilo: Przede wszystkim ogarnij sobie regulamin swojej taryfy i cennik, dokładnie je przestudiuj. Potem zgłoś reklamację pisemnie i dla pewności telefonicznie. Możesz powołać się na niewiedze, teksty że masz kilka telefonów na wiele się nie zdadzą. Mogą pójść na umozenie części kwoty i jakieś ratto. Lepsze to niż płacić całość.
  • Odpowiedz
@Quilo: Pracując w Play za licbazy zadzwonił do mnie klient z pytaniem czemu ma płacić 15k za rachunek. W trakcie rozmowy wyszło że nie wyłączył laptopa i poleciał z nim do Egiptu. Akurat miał włączone torrenty. Najdroższy film ever. Ale rachunek mu anulowali koniec końców.
  • Odpowiedz
@Quilo: Też kiedyś miałem sytuacje z rachunkiem w orange - ponad 1000 zł, bo się szybko połapałem. Wtedy w reklamacji powoływałem się na to, że podawana przez nich pozostała ilość MB nie uwzględniała bieżącego połączenia, więc byłem wprowadzony w błąd, ani w żaden sposób nie poinformowali, że pakiet się skończył (już chyba wtedy było to obowiązkowe).

@OrangeEkspert : dlaczego ciągle nie zakładacie lejka? Co prawda w prepaidzie jest to
  • Odpowiedz
@Quilo: Ja miałem 500zł do zapłaty, napisałem reklamację że jestem świadomym użytkownikiem i nie ma mowy żebym przekroczył pakiet - anulowali fakturę ( ͡° ͜ʖ ͡°)

  • Odpowiedz