Wpis z mikrobloga

#mikrokoksy #silownia
Odwieczna beka z #podludzi , ktorzy widzac kazdego, co lepiej zbudowanego Mirka bol dupia o sterydy. Zakladam, ze 90% z nich nigdy na silce nawet nie byla i mysli, ze po nakluciu dupy magicznie kazdy staje sie koksem w miesiac, siedzac na dupie do tego. Prawda jest taka, ze ludzie jadacy na wspomagaczach czesto musza wsadzic wiecej pracy, niz Ci jadacy na sucho. Zapamietajcie panowie eksperci, chociazbys ladowal 5uncji omki i trenu w dupe dziennie. To bez #!$%@? na silowni i #!$%@? regularnie zarcia NIC, ale to nic Ci to nie da. Nic.
  • 22
@lupaczkokosow: > bez #!$%@? na silowni i #!$%@? regularnie zarcia NIC, ale to nic Ci to nie da. Nic.

Nie znam się, ale się wypowiem?

Na soku nawet osoby niećwiczące rosną. Oczywiście nie w takim samym stopniu co trenujący, ale jednak. Gdzieś widziałem fajne wykresy z badań na ten temat, ale nie mogę teraz znaleźć.
@DamnumEmergens:
mowisz o jakis ulamkach tego, nakie przyrosty maja ludzie cwiczacy. Klujac dupe i nic nie robiac zalejesz sie predzej niz urosniesz w zamierzony sposob.
No chyba, ze bys bil sobie hormon to wtedy ok, przepalisz nawet lezac caly dzien i wpuerdalajac pizze:)
@lupaczkokosow: Wlasnie zamierzam wrocic na silke i nafaszerowac sie troche koksem.

Dokladnie taka sama rozkmine, bo wiadomo, ze zacznie sie #!$%@?, ze to dzieki kluciu, a nie ciezkiej pracy (zamierzam zmienic nawyki zywieniowe, ograniczyc uzywki/alkohol do minimum, przerzucic sie na rower z samochodu). Ludzie lubia upraszczac wszystko i czepiac sie podbudowujac wlasne ego.

Jeszcze rozumiem herosa co jedzie pare lat na sucho, ale tacy zazwyczaj nie maja czasu i kompleksow na
Prawda jest taka, ze ludzie jadacy na wspomagaczach czesto musza wsadzic wiecej pracy, niz Ci jadacy na sucho.


@lupaczkokosow: muehehehehe! Dawno się tak nie uśmiałem na tym portalu ze śmiesznymi obrazkami ;] Kucie w dupę to jak zmiana poziomu w grze z very hard na easy.