Wpis z mikrobloga

byłem w poznaniu na aerofestival w sobotę, byłem również w sierpniu 1991 roku - w sobotę f-16 polskie, a 24 lata temu amerykańskie - nadal ten sam myśliwiec

i zawsze najlepsze jest pierdzielenie że to inna technologia, inna konstrukcja i w ogóle hiper super zmodyfikowana wersja - zapytam tylko dlaczego zatem USA, ani nikt inny w europie nie kupuje dla siebie konstrukcji sprzed 39 lat (data oblotu 1974, produkcja od 1976)

zaraz
docelowa cena f-35 to ok 65mln, w tej chwili spadła z 221 do niecałych 100mln, zatem zakup 5-6 sztuk przy tym budżecie to nie problem - dodam tylko że cała infrastruktura, zaplecze techniczne dla f-16 odpowiada tym dla f-35 (takie są założenia przy projektowaniu nowych maszyn dla USAF)
Szkoda, że tak mocno przekoszone :/ Nie szukam dziury w całym, ale było by idealne gdyby nie to...
Inna sprawa, że strasznie wylizane te pasy startowe... Aż TAK muszą być czyste?
dlaczego zatem wszyscy idą w piątą, szóstą generację


@Chandler_Bing: Kto ma na wyposażeniu myśliwce V generacji? Przecież obecnie tylko USA używa i produkuje seryjnie F-22.
Dodam tylko, że takie kraje jak Korea Płd., ZEA, Izrael i USA też mają na wyposażeniu F-16 w wersjach zbliżonych do naszych.

i zawsze najlepsze jest pierdzielenie że to inna technologia, inna konstrukcja i w ogóle hiper super zmodyfikowana wersja

A Golf VII, który właśnie wyjechał
@guilmonn: Zależy od okoliczności, ten egzemplarz został chyba pomalowany(co jakiś czas powłoka lakiernicza jest wymieniana na nową, więc zrobiono to przy okazji), jeśli nie ma takiej potrzeby samoloty są oklejane takimi wzorami.
@biczplis: przyjacielu... to czy pas startowy, czy hangar, czy droga do kołowania to wszystko jedno. Niemalże te same standardy czystości... Swoją drogą, to te F-y zawsze latają u nas z dodatkowymi zbiornikami paliwa, czy tylko taki charakter zdania/misji?