Aktywne Wpisy

breakdown1 +137
Kusi mnie żeby coś pogamblować. Odzywa się we mnie żyłka hazardzisty. Wrzucić gdzieś 3000 USD, w jakieś kwanty czy coś, ustrzelić szybkie 10% i się wycofać. Czynność powtarzać aż do wyzerowania kapitału
#gielda
#gielda

cytr0netx99 +30
#gielda ale dla zasięgu wołam #bitcoin #kryptowaluty
Trochę nie rozumiem, o co tu właściwie chodzi. Jest sobie to całe krypto. Sam mam tam jeszcze coś z dawnych, hehe, czasów. Przecież miało być zdecentralizowane, niezależne od rządów, pełna wirtualna wolna amerykanka, świat prawdziwych wolnych orłów. Pirackie dublony naszych czasów.
A teraz nagle, gdy pojawią się jakieś manipulacje czy wyjebki, wszyscy kwiczą, że SEC ma ścigać kogoś, kto sobie
Trochę nie rozumiem, o co tu właściwie chodzi. Jest sobie to całe krypto. Sam mam tam jeszcze coś z dawnych, hehe, czasów. Przecież miało być zdecentralizowane, niezależne od rządów, pełna wirtualna wolna amerykanka, świat prawdziwych wolnych orłów. Pirackie dublony naszych czasów.
A teraz nagle, gdy pojawią się jakieś manipulacje czy wyjebki, wszyscy kwiczą, że SEC ma ścigać kogoś, kto sobie
źródło: w2s2udy9tnl61
Pobierz




Cześć! Mam problem, otóż kończę sobie animację korzystając z prostego easeouta
http://wklej.org/id/1653034/
W skrócie to zwraca wartość od 0-1, a argumentem jest procent ukończenia animacji (gdzie 1=100%)
I wszystko działa znakomicie, ale muszę sprawić żeby animacja zakończyła się w odpowiednim miejscu.
Mam do dyspozycji funkcję getDistance(), która zwraca ilość pixeli jaka dzieli element do miejsca w którym powinien się zatrzymać. Jak to zrobić najprościej?
var percent = getDistance() / ANIMATION_DISTANCE?var percent = distanceFromTo(xStart, yStart, xStop, yStop) / storedDistanceFromStartToStop;(gdziestoredDistanceFromStartToStopto zapisana na starcie animacji odległość) i używasz wać tegopercentdo czego dusza zapragnie :3