Aktywne Wpisy

vampajer +737

jatutylkopacze +161
Ciąg dalszy w sprawie oszusta Rafała Topczyńskiego.
Sąd z rigczem uwzględnił moje zażalenie na decyzję prokuratury, zwracając uwagę niebieskim, że wypadało by się trochę przyłożyć do roboty zanim zacznie się wysuwać tezy o niskiej szkodliwości społecznej.
Możliwe, że za jakiś czas będę wzywany więc jeśli ktoś z poszkodowanych przez Rafałka chciałby pomóc i podzielić się zapisem konwersacji, z którego wynika, że dopuścił się oszustwa, zapraszam na priv.
Tu
Sąd z rigczem uwzględnił moje zażalenie na decyzję prokuratury, zwracając uwagę niebieskim, że wypadało by się trochę przyłożyć do roboty zanim zacznie się wysuwać tezy o niskiej szkodliwości społecznej.
Możliwe, że za jakiś czas będę wzywany więc jeśli ktoś z poszkodowanych przez Rafałka chciałby pomóc i podzielić się zapisem konwersacji, z którego wynika, że dopuścił się oszustwa, zapraszam na priv.
Tu
źródło: 2025-10-18 15.51.02
Pobierz





#gamedev #unity3d #byloaledobre
źródło: comment_vZlkidjyOtbYrzUBcGN6htZPQmsNEHI7.jpg
Pobierz4 trójkąty i 8 wierzchołków to bardzo niska liczba ja modelując np taką kulę i nakładając na nią UV mapkę potrzebował bym o wiele więcej tris/vertex.
Ponawiam pytanie jakich pan szatańskich sztuczek użył?!
Cała magia polega na tym, że przez każdy piksel ekranu (bo fullscreen-quad pokrywa się tam z całym ekranem) puszczam promień, którym szukam punktu zderzenia się go z matematycznie opisaną sferą, ten punkt zwraca mi jego głębię w pozycji ekranu, to wraz z pozycją pikesela rzutuję przez odpowiednią macierz i dostaję punkt 3D na powierzchni sfery, potem tego punktu używam
Nie da rady zrobić tego ręcznie w np w jakimś programie typu Blender/Max itp.?!
To robisz za pomocą jakiegoś programu autorskiego (jakiegoś konkretnego) czy sam piszesz takie cuda na kiju dla klienta?!
źródło: comment_vPdEGbPi7OLFAWKLnJCLHmqMAKBkSs1o.jpg
PobierzKomentarz usunięty przez autora