Wpis z mikrobloga

Mirki związani z #gamedev.

Moglibyście podzielić się ilościami ściągnięć/sprzedanych kopii gier nad którymi pracowaliście(plus info o wielkości zespołu, budżetu)? Miałbym też kilka pytań odnośnie strategii, konkretnych rynków, tłumaczeń itp.

Nie chodzi o złotą receptę na sukces, ale podejrzewam, że znalazłoby się tutaj wielu zainteresowanych takimi danymi/liczbami/informacjami.

Pobierz Ardeni - Mirki związani z #gamedev. 

Moglibyście podzielić się ilościami ściągnięć...
źródło: comment_0WJoFxnPdK33cXZ1kW7zilFNT7IsywyY.jpg
  • 8
Pyk Pyk https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.infinitesoftware.monsterblocks.playstore
- 1 Osoba
- 100 instalacji
- kasa wydana na oprogramowanie, promocje, assety
- rok pracy głównie jak miałem czas
- na początku libgdx potem unity

Z moich doświadczeń: szkoda kasy na promocję na facebooku i twiterze, viral na grupach poskutkował kilkoma ciekawymi kontaktami. Można próbować ze stronami co recenzują gry (mnie się udało na 1 ale niestety nie przekłada się to na liczbę instalacji). Można próbować na alternatywnych