Wpis z mikrobloga

Mój dziadek właśnie czeka w trasie bo #polskibus, którym jechał miał zbity reflektor (od początku podróży), przez który policja zatrzymała go i zabroniła dalszej jazdy. Czeka teraz na autobus zastępczy może to potrwać kilka godzin.

Stoi na trasie #gdansk - #warszawa . Z tego co mówił dziadek to kierowca wiedział o uszkodzeniu, ale "szef" kazał mu mimo to jechać.

Czy należy mu się z tego tytułu odszkodowanie? Jak je dostać?

#pytanie #podroze #prawo
  • 2
@kemot88: W celu złożenia reklamacji należy skontaktować się z działem obsługi Klienta poprzez adres mailowy info@polskibus.com lub pisemnie drogą listowną: Souter Holdings Poland Sp. z o.o., skrytka pocztowa nr 113, 03-996 Warszawa. W celu szybkiego rozpatrzenia reklamacji należy zgłosić się do nas w jak najkrótszym czasie. Prosimy o zapoznanie się z pkt. 9 Regulaminu Przewozów (http://www.polskibus.com/terms-and-conditions).