Wpis z mikrobloga

Helou, małe pytanko dla ekspertów z topologii / hard surfaces / subD. Modeluję sobie prostą oponkę, ale jak zwykle mam problemy w logicznym rozłożeniu quadów. Pozostaje mi trójkąt, jak można się go pozbyć? W sumie trójkąty w pewnych sytuacjach nie są problemem (co widać na środkowym obrazku). Ale tak dla wprawy, zawsze można się ich pozbyć ;)

Jeszcze jedno, może jakiś tag dla takich pytań dotyczących topologii? Proponuję #subd lub #topo

#grafika #grafika3d #3dsmax
Pobierz matt881 - Helou, małe pytanko dla ekspertów z topologii / hard surfaces / subD. Model...
źródło: comment_tgB1fS2IOaQAlA9YOjj5ajBsF6tP0ppT.jpg
  • 4
@Gorion103: Te dwa elementy wystające z bieżnika będą się powtarzały, następnie Bend i mamy koło. Tzn. mogę spokojnie zostawić trójkąt, ale pytam się, czy można taką sytuację załatwić w inny sposób. Ogólnie nie widzę innego rozplanowania loopów, muszę tak zostawić, bo gdybym chciał dodać kolejne loopy w dolnej części, to znowu musiałbym zmniejszyć ilość na dole... może najlepiej zrzut ekranu to zobrazuje :)
Pobierz matt881 - @Gorion103: Te dwa elementy wystające z bieżnika będą się powtarzały, nastę...
źródło: comment_vMWmHQe9jLF0f8dxIOrkOd5ZH68psn1I.jpg