Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko253
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
theonlytime
theonlytime

theonlytime

Dołączył 6 lat i 11 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 271
  • Znaleziska 3
  • Mikroblog 268
  • Obserwujący 2
  • Obserwowane 2
theonlytime
theonlytime
theonlytime 10.11.2018, 11:04:16
  • 1
Jak poradzić sobie z lękiem i wiecznym strachem?

Niestety bez pewnych kluczowych fundamentów nie jest to możliwe, ale polecam przeczytać książkę Marka Douglasa pt. "W transie inwestowania". Tam są wyjaśnione mechanizmy działania ludzkiej psychiki. I ja oczywiście je znam, wiem z czego wynikają, ale bez pewnych fundamentów we własnym życiu nie jest to możliwe do zrealizowania. O ile w przypadku pozytywnych bodźców jestem w stanie normalnie podchodzić do kolejnych rzeczy (potrafię unikać stanu
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

theonlytime
theonlytime
theonlytime
Autor
10.11.2018, 11:13:19
  • 0
@Lotczyk:
To nie o to chodzi, aby nie podejmować żadnych działań. Ale ten lęk będzie Ci towarzyszył, jeśli będziesz ryzykował więcej niż akceptujesz, że możesz stracić. Pojawi się ból emocjonalny i strach.

Poszedłem dzisiaj do fryzjera, kaletnika oraz dentysty, mimo iż odczuwałem rano lęk. Ale wiedziałem, że nie mam nic do stracenia. Dlatego przezwyciężenie tego lęku nie stanowiło problemu. Muszę jeszcze jedną rzecz dzisiaj załatwić i odczuwam lęk. Ale wiem,
  • Odpowiedz
theonlytime
theonlytime
theonlytime
Autor
10.11.2018, 13:04:23
  • 0
@isilien171:
Ale to tak nie działa, że nie biorę się w garść i nie podejmuję się działań. Podejmuję się, ale towarzyszy mi przy tym lęk. I to ogromny. A wiem, że jakby sytuacja finansowa była lepsza to ten lęk byłby mniejszy nie czułbym się aż tak zestresowany. Trzeba też pamiętać, że ten lęk ogranicza człowieka.

Jeżeli masz ostatnie 1000 pln to musisz nimi ostrożnie zarządzać. Nie pójdziesz i nie zainwestujesz wszystkiego
  • Odpowiedz
theonlytime
theonlytime
theonlytime
Autor
10.11.2018, 14:14:55
  • 0
@isilien171:
Nie, ponieważ ostatnio zrobiłem analizę swojego życia. Od dziecka w górę. I uświadomiłem sobie, że wtedy, gdy miałem tą stabilność finansową i możliwości rozwoju tym byłem bardziej efektywny, nie odczuwałem lęku, miałem lepsze samopoczucie i pewność siebie. Pamiętam jak znajomi stresowali się przed egzaminami a ja podchodziłem do nich bez większych emocji. To było coś wspaniałego. Oczywiście jakiś stresik w trakcie się pojawiał. Ale stres a nie lęk!

Chodziłem
  • Odpowiedz
theonlytime
theonlytime
theonlytime
Autor
10.11.2018, 14:58:31
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
theonlytime
theonlytime
theonlytime
Autor
10.11.2018, 16:16:02
  • 0
@Fox7er:
Ta próba była bardzo bolesna. U mnie pojawił się problem, że droga, którą szedłem nie miała racji bytu. Ona od początku była budowana na kłamliwych fundamentach przez moich rodziców. Więc mocne skupienie na nauce i rozwoju było bez sensu. Jestem w punkcie, do którego doszedłbym inną drogą. Bo z perspektywy czasu żałuję tego czego nie zrobiłem niż to co zrobiłem. Z racji moich innych uwarunkowań i predyspozycji.

Mnie depresja usypiała
  • Odpowiedz
theonlytime
theonlytime
theonlytime 10.11.2018, 09:39:22
  • 5
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

theonlytime
theonlytime
theonlytime
Autor
10.11.2018, 09:54:22
  • 1
@revoolution:
Zmarnowane nie, bo wystarczy, że złapię stabilność finansową, znajdę fajną pracę i wszystko wróci do normy. Tak już miałem w życiu. Dlatego wiem, że muszę je ustabilizować i z głowy. To kluczowe. Bez tego nic nie wróci do normy.

Ten mechanizm w moim życiu dokładnie działa jak z graniem na giełdzie. Jak tworzysz pozytywne bodźce to Twoja pewność siebie rośnie.
  • Odpowiedz
theonlytime
theonlytime
theonlytime
Autor
10.11.2018, 10:28:36
  • 0
@perfect1995:
Wszystko wiem, ale nie zawsze jestem w stanie sobie z tym poradzić. Zbyt dużo negatywnych emocji. Wiem, że gdybym to wszystko usystematyzował normalnie to wszystko byłoby dobrze. Też mam lęk przed czytaniem książki, czasami wyjściem do sklepu itd.

To nie jest tak, że nie mam świadomości tego. Mam, ale nie umiem zastosować w praktyce. Ale wynika to z czynników naturalnych. Wydaje mi się, że poradziłbym sobie z tym wszystkim,
  • Odpowiedz
theonlytime
theonlytime
theonlytime
Autor
10.11.2018, 13:10:18
  • 0
@perfect1995:
Ale poza samym lękiem dochodzi smutek, przygnębienie, niskie poczucie własnej wartości i często anhedonia. Stąd depresja lękowa.

Ale umiem doceniać wiele rzeczy. Tylko jak brakuje Ci stabilności w życiu to pewnych rzeczy nie oszukasz. A tutaj chodzi o stabilność finansową. Wydam pieniądze na daną rzecz to wiem, że ciągle mam jakieś pieniądze. Nie nakładam na siebie presji.

I to nieprawda, że nie docenisz innych sukcesów. Miałem depresję lękową a
  • Odpowiedz
theonlytime
theonlytime
theonlytime
Autor
10.11.2018, 13:17:30
  • 0
@perfect1995:
To nie chodzi o wartość samą w sobie, ale stabilność. Jeżeli rozwijasz się, masz pieniądze na spełnianie swoich marzeń to czujesz się dobrze. Dla mnie pieniądz jest środkiem do celu a nie celem samym w sobie.

Wiem, dlatego cieszę się wszystkim co mi się udaje. Umiem doceniać każdy krok do celu. Nie ma czegoś takiego, że nagle nic człowieka nie cieszy. Bo mnie cieszy wszystko co pozwala mi realizować
  • Odpowiedz
theonlytime
theonlytime
theonlytime
Autor
10.11.2018, 14:10:21
  • 0
@perfect1995:
Nie użalam się. We wpisie wyciągam wnioski. Wyciąganie wniosków nazywasz użalaniem?

Mam napisać, że mam depresję lękową i jestem zadowolony z tego faktu? Zejdź na ziemię. Rozmawiam z ludźmi, ale nie moja wina, że oceny pojawiają się przez pryzmat własnej osoby. I przez to wyciągane są błędne wnioski. Jak ten o tym, że człowieka nie będzie nic cieszyć.
  • Odpowiedz
theonlytime
theonlytime
theonlytime
Autor
10.11.2018, 14:48:50
  • 0
@perfect1995:
Wpisy traktuję jako formę autoterapii. Rozmowa z ludźmi pozwala mi wyciągać wnioski.

Byłem u psychologa i pójdę po raz kolejny w myśl zasady (kto nie ryzykuje ten szampana nie pije). Ale już poprzedni psycholog mi wyjaśniał skąd moje takie a nie inne zachowanie. I domyślam się tylko, że kolejny mi to potwierdzi. Z resztą sama psychiatra mi powiedziała, że muszę ustabilizować swoje życie, poleciła psychoterapię (skorzystam) i raczej same
  • Odpowiedz
theonlytime
theonlytime
theonlytime 09.11.2018, 22:52:48
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

theonlytime
theonlytime
theonlytime
Autor
09.11.2018, 23:03:58
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
theonlytime
theonlytime
theonlytime
Autor
09.11.2018, 23:06:19
  • 0
@nvmdd:
A możesz mi opisać swoje różnice między klonami a xanaxem? Bo na mnie klony działają lepiej. Nie zamulają i świat normalnie postrzegam. Nie wspominając, że lęk mija. Przychodzi stan normalności.
  • Odpowiedz
theonlytime
theonlytime
theonlytime
Autor
09.11.2018, 23:12:15
  • 0
@nvmdd:
Miałem okazję brać klony już kiedyś przez kilka miesięcy. Potem nie brałem przez kilka miechów. Nie odczułem negatywnych skutków. Ale ja nigdy nie przekroczyłem dawki 2mg dziennie. Na dodatek miałem w tym okresie przerwy kilkudniowe. Różnie. Ale nie wpadłem w nałóg. Nawet jak przestałem przyjmować to nie odczuwałem negatywnych skutków.

Klona przyjąłem 0,5 mg. Jakbym przyjął 1 mg to pewnie zasnąłbym. Też lubię te uczucie luzu. Może nie w-------a.
  • Odpowiedz
theonlytime
theonlytime
theonlytime
Autor
09.11.2018, 23:19:23
  • 0
@nvmdd:
Takie byłoby mi potrzebne? Polecasz coś? Bo klony relaksują, mija lęk i człowiek staje się normalny. Nigdy po klonach nie byłem jakiś wystrzelony. Zawsze spokojny i skupiony. Pomagają mi normalnie funkcjonować. Teraz też już czuję się ok. Lęk minął. Myślę normalnie. Czuję spokój.
Też zauważyłem, że xanax działa krótko i trzeba dorzucać. Klony na szczęście działają dużo dłużej. I moim zdaniem lepiej. Ponadto bez Xanaxu czułem się gorzej. Klona
  • Odpowiedz
theonlytime
theonlytime
theonlytime
Autor
09.11.2018, 23:26:42
  • 0
@nvmdd:
Nie planuję takich eksperymentów. Zależy mi na tym spokoju. To dla mnie ważne. Dlatego dla mnie przyjmowanie clonów przez pół roku nie stanowiło problemu. Pozwalały mi normalnie funkcjonować. Ale ja nigdy nie przekroczyłem dawki 2mg.
  • Odpowiedz
theonlytime
theonlytime
theonlytime 09.11.2018, 17:04:04
  • 7
Wiecie w czym tkwi problem większości osób z depresją? Że podejmujemy w życiu ryzyko, które jest obarczone stratą większą niż jesteśmy w stanie zaakceptować z psychologicznego punktu widzenia. Z psychologicznego punktu widzenia powinniśmy inwestować tyle czasu, zasobów czy energii, aby potem nie żałować swojego wyboru. Nie mieć poczucia straty czy potrafić się z nią pogodzić. Zainwestowałem w pewne rzeczy tyle czasu, zasobów czy energii, że nie byłem w stanie mentalnie pogodzić się
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

theonlytime
theonlytime
theonlytime
Autor
09.11.2018, 17:43:19
  • 0
@Bartoligni:
Wiem, ale to jest bardzo trudne. W szczególności, kiedy wygrana oznacza wszystko a przegrana nic. Niestety takie jest życie i to jest skomplikowane dla człowieka. Sam się z tym borykałem. Wiem, że w życiu można inwestować tylko tyle ile można stracić. Ale często jest tak, że trzeba inwestować więcej i wtedy pojawia się ogromna presja.
  • Odpowiedz
theonlytime
theonlytime
theonlytime
Autor
09.11.2018, 22:07:05
  • 0
@kjut_dziewczynka:
Skorzystam. Zapiszę się we wtorek na wizytę. Niestety wcześniej nie dodzwonię się.
  • Odpowiedz
theonlytime
theonlytime
theonlytime
Autor
09.11.2018, 22:12:03
  • 1
@ewolucja_myszowatych:
To jest pewien paradygmat związany z inwestowaniem. Więc jeśli inwestujesz tyle pieniędzy, czasu i energii, którą możesz stracić to nie będziesz odczuwać bólu emocjonalnego. Jeżeli tego nie zrobisz to ból emocjonalny pojawi się i strach przed ponowną inwestycją pieniędzy, czasu i energii. Najłatwiejszy sposób to po prostu odrobić tę stratę i wyjść na plus. Ale czasami w życiu jest to niemożliwe.

A ja uczciwie przyznam, że nie byłem gotowy
  • Odpowiedz
theonlytime
theonlytime
theonlytime 08.11.2018, 17:43:37
  • 2
Przyjmuję już Trittico ponad tydzień i nie przynosi efektów. Nawet nasennie. Mam Xanax, ale nie chcę tego żreć, bo zamula. Czuję się źle. A nawet rzekłbym, że beznadziejnie. Jakbym był do niczego. Brak wiary w siebie, złe samopoczucie, przygnębienie i senność.

Do tego śnią mi się codziennie koszmary przez co budzę się ze strachem. Nawet w trakcie drzemki.

#depresja #smutek #leki #psychiatria #psychologia
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

gg_allin_na_prezydenta
gg_allin_na_prezydenta
08.11.2018, 17:45:03 via Android
  • 1
@theonlytime przejdzie
  • Odpowiedz
gg_allin_na_prezydenta
gg_allin_na_prezydenta
08.11.2018, 17:45:29 via Android
  • 3
@theonlytime pomysl ze to tylko z-----a chemia w mozgu nic wiecej
  • Odpowiedz
theonlytime
theonlytime
theonlytime 07.11.2018, 16:55:12
  • 3
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

theonlytime
theonlytime
theonlytime
Autor
07.11.2018, 17:02:40
  • 0
@wzorowywykopowicz:
A ja nigdy się nie kryłem i nigdy kryć się nie będę. Tylko nie każdy facet może pozwolić sobie na takie poglądy. Jak jesteś atrakcyjny to kobiety przyznają Ci rację i będą śmiały się razem z Tobą z pantoflarzy. A jak ktoś jest nieatrakcyjny to będę go wyzywać od mizoginów. Niestety tutaj też występuję obłuda. Ale mnie na szczęście nie dotyczy. Moje problemy dotyczą tylko kwestii ambicjonalnych oraz finansowych.
  • Odpowiedz
theonlytime
theonlytime
theonlytime
Autor
07.11.2018, 17:26:19
  • 0
@aardwolf:
To nazywa się niestety selekcja naturalna. Albo nic nie robiły ze swoim życiem, aby zwiększyć swoją atrakcyjność.
  • Odpowiedz
theonlytime
theonlytime
theonlytime
Autor
07.11.2018, 17:26:29
  • 0
@Blaskun:
Można, dzwoniąc na Roksę :D
  • Odpowiedz
theonlytime
theonlytime
theonlytime
Autor
07.11.2018, 17:33:46
  • 0
@Blaskun:
Na PKS i w drogę :)
  • Odpowiedz
Bartoligni
Bartoligni
07.11.2018, 15:00:12 via Android
  • 4
Dzisiaj czuję taki Godmode że to szok, aż sam siebie nie poznaję. Dotychczas chodząc lekko zgarbionym, unikającym spojrzenia ludzi nie mam problemu żeby patrzeć w oczu komukolwiek, a zwłaszcza najlepszym laskom. Będąc na totalnej wyjebce w Galerii Mokotów, w stroju nazwijmy to "sportowym", chodziłem z taką pewnością siebie jakbym był prezesem wielkiej spółki a korpocwaniaki tzw. garnitury w ubraniach z Hugo Bossa schodzili mi z drogi. Na światłach wyjebongo i jak tylko
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

theonlytime
theonlytime
theonlytime 07.11.2018, 15:17:53
  • 3
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
theonlytime
theonlytime
theonlytime 07.11.2018, 13:14:52
  • 3
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

A.....t
A.....t
konto usunięte 06.11.2018, 21:08:01
  • 20
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

theonlytime
theonlytime
theonlytime 06.11.2018, 21:22:22
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
AnonimoweMirkoWyznania
AnonimoweMirkoWyznania
06.11.2018, 19:07:50
  • 3
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

theonlytime
theonlytime
theonlytime 06.11.2018, 20:14:26
  • 0
@AnonimoweMirkoWyznania:
Rozumiem Ciebie, bo sam pochodzę z bardzo biednego domu i wiem, że wszystko zaczynać od nowa jest bardzo ciężko. Dobrze, że masz wyższe wykształcenie. Domyślam się, że to dzięki temu, iż mieszkasz w mieście wojewódzkim i miałeś gdzie mieszkać studiując.

Znam Twój ból. Sam się zastanawiam czasami co mam w życiu robić. Faktycznie jechać przez agencję, aby odłożyć 2,5 koła miesięcznie to lipa. A nie znasz kogoś kto jeździ
  • Odpowiedz
theonlytime
theonlytime
theonlytime 06.11.2018, 21:04:14
  • 1
@AnonimoweMirkoWyznania:
To prawda. Lepiej jechać do Niemca na sezon i zarobić kilkanaście tysięcy. Kiedyś jak miałem jechać przez agencję to wyszło, że w miesiąc odłożyłbym 2500-3000. Jadąc do Niemca na akord moi znajomi zarabiali po 2500-4000 tysiące tygodniowo. Tak średnio. Tak więc jak coś się popsuje to pojadę do Niemca na sezon i odkuję się. Tylko wcześniej zadbam o zdrowie.
  • Odpowiedz
OzaweNakashi
OzaweNakashi
06.11.2018, 18:02:18
  • 3
dzien pierwszy po zazyciu srri : ogromne nudności #depresja
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

theonlytime
theonlytime
theonlytime 06.11.2018, 18:08:33
  • 2
@OzaweNakashi:
Dobrze, że zacząłeś. Na mnie też te leki nie działają najlepiej. Ale jak trzeba to trzeba. Wolałbym unikać chemii, ale trudno. Nic się samo za Ciebie nie załatwi.
  • Odpowiedz
theonlytime
theonlytime
theonlytime 06.11.2018, 18:20:41
  • 1
@OzaweNakashi:
Mogę Ci powiedzieć, że po Trittico przez prawie cały tydzień śniły mi się koszmary, po których budziłem się z biciem serca i strachem. A sny były tak realne, że miałem wrażenie, iż spotka mnie coś złego.
Ale miałem chyba dwie noce, gdy sny były dosyć klimatyczne. I akurat wtedy dzień zaczynał się przyjemniej.

Ale to chyba dobrze pomyślałem, że człowiek śni. Bo miałem okresy w życiu, gdy nie chciałem
  • Odpowiedz
theonlytime
theonlytime
theonlytime 06.11.2018, 18:26:20
  • 0
@OzaweNakashi:
Nie wiem. Ale obiło mi się, że SRRI niekoniecznie pomoże z bezsennością. Ja na bezsenność mam Trittico oraz Xanax. Ten pierwszy działo trochę jako antydepresant (ale nie odczuwam za bardzo). A ten drugi to benzo. Tylko w sytuacjach wyjątkowych.
  • Odpowiedz
theonlytime
theonlytime
theonlytime 06.11.2018, 18:36:55
  • 0
@OzaweNakashi:
Trittico to nie SRRI.
Xanax? Na leki
  • Odpowiedz
theonlytime
theonlytime
theonlytime 06.11.2018, 18:07:28
  • 5
Ciemność. Puste ulice. Miasto bez większych perspektyw.

Tak wygląda obraz ze strony osoby tzw. "małomiasteczkowej". Oczywiście ma swój klimat wiosną czy latem, ale jesienią to prawdziwy obraz depresji. I to nawet leki nie zmienią tej perspektywy, mimo iż człowiek stara się doszukiwać plusów.

Przyjmuję leki już tydzień i gdybam sobie czy jest lepiej czy nie. Nie odczuwam jakiejś znaczącej poprawy. Może jedynie stałem się mniej emocjonalny, widzę fałszywość ludzi, zakłamanie. Nawet dzisiaj uświadomiłem
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

ewolucja_myszowatych
ewolucja_myszowatych
07.11.2018, 02:41:35
  • 0
ewolucja_myszowatych

źródło: comment_cHyeHd5PiCYYeIXhk3YLfv2tyx9M90Jc.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
theonlytime
theonlytime
theonlytime 05.11.2018, 22:09:29
  • 0
Jakie mieliście skutki uboczne przy przyjmowaniu antydepresantów? Pojawiła się komuś wysypka na ciele? Bezsenność? Suchość w ustach? Jadłowstręt?

#depresja #leki #nerwica
  • 18
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

theonlytime
theonlytime
theonlytime
Autor
05.11.2018, 22:22:14
  • 0
@drlect3r:
Pytam, bo chyba po antydepresancie wyskoczyła mi wysypka. Nie wiem czy zrobić. Zastanawiam się czy przestać przyjmować te leki.
  • Odpowiedz
theonlytime
theonlytime
theonlytime
Autor
05.11.2018, 22:29:04
  • 0
@drlect3r:

Trittico

Wysypka pojawia się i znika. Głównie wieczorami. Zaczęło się dokładnie 7 dni od wzięcia pierwszy raz leku.

Powinna przejść, ale pytanie po jakim czasie?
  • Odpowiedz
theonlytime
theonlytime
theonlytime
Autor
05.11.2018, 22:32:15
  • 0
@ziel0ny:

Toż we wszystkich lekach są wypisane skutki uboczne, ale nigdy do tej pory nie odczuwałem. A teraz mam wysypkę i zastanawiam się czy przestać przyjmować skoro organizm ciężko znosi te leki.
  • Odpowiedz
theonlytime
theonlytime
theonlytime
Autor
05.11.2018, 22:32:58
  • 0
@drlect3r:

Możesz coś więcej powiedzieć?

Nie odczuwam jakiejś poprawy jeszcze (głównie przez koszmary nocne), ale wysypka wprawia mnie w zakłopotanie.
  • Odpowiedz
theonlytime
theonlytime
theonlytime
Autor
05.11.2018, 22:39:01
  • 0
@ziel0ny:
Ogólnie takie objawy są możliwe jak wysypka przy tych lekach. Dlatego zastanawiam się. Wcześniej tego problemu nie miałem. Zarówno Trittico jak i Xanax mogą powodować takie objawy.
  • Odpowiedz
theonlytime
theonlytime
theonlytime
Autor
05.11.2018, 22:43:24
  • 0
@drlect3r:
U mnie najgorzej jest, że mam koszmary w nocy (chociaż nie zawsze) i ta wysypka na skórze. Brak apetytu czy zmęczenie już wcześniej doskwierało. Więc ciężko było ocenić.
  • Odpowiedz
AnonimoweMirkoWyznania
AnonimoweMirkoWyznania
03.11.2018, 20:25:19
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

theonlytime
theonlytime
theonlytime 03.11.2018, 21:36:58
  • 0
@AnonimoweMirkoWyznania:
Raczej jedno i drugie należy łączyć niż zastępować. Leczenie depresji to proces zapewne długotrwały. Ale to zależy od przypadku i potrzeb danej osoby. Wyrzut testosteronu na pewno dobrze zrobi. Ale to nie wszystko.
  • Odpowiedz
theonlytime
theonlytime
theonlytime 03.11.2018, 19:42:53
  • 3
Mirki i Mireczki! Chcecie wyjść z depresji? Mam receptę poniżej.

Na bazie własnego doświadczenia mogę Wam powiedzieć jak to zrobić. Zapytacie dlaczego nie mogę wyjść sam obecnie? Bo niestety w chwili obecnej nie stać mnie, aby spełnić poniższe założenia. A niektóre są z nich kluczowe. Przynajmniej były w moim przypadku.

1. Udać się do psychiatry, zacząć brać leki i korzystać z usług psychologa (bez tego zrobienie kolejnych rzeczy dla wielu osób nie będzie po
theonlytime - Mirki i Mireczki! Chcecie wyjść z depresji? Mam receptę poniżej.

Na ...

źródło: comment_bv7hR6c6oRy4JgjKZslx7MNESSQ4WRCb.jpg

Pobierz
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Bartoligni
Bartoligni
03.11.2018, 22:02:32 via Android
  • 0
@theonlytime To prawda. Dobre nawyki i samodyscyplina to klucz do sukcesu, cieszę się że idzie mi z ich wprowadzaniem :D
  • Odpowiedz
theonlytime
theonlytime
theonlytime 01.11.2018, 11:45:59
  • 4
4 dni przyjmowania Trittico i Xanaxu i muszę przyznać, że szczególną poprawę czuję jedynie przed snem, kiedy pozbywam się lęków i mogę normalnie zasnąć. Ale koszmary nocne pojawiają się i już rano jestem sparaliżowany. Po 2-3 godzinach przechodzi. Skutków ubocznych nie odczuwam. Z pamięcią wszystko ok. Nie czuję się jakiś senny za dnia. Ale nie odczuwam też skutków pozytywnych. Rzekłbym nawet, że mój stan pogorszył się, bo wieczorami mam intensywniejsze napady lęku
theonlytime - 4 dni przyjmowania Trittico i Xanaxu i muszę przyznać, że szczególną po...

źródło: comment_yLLHowtEKWVQ4wXHFuBo4257qUmYLqn0.jpg

Pobierz
  • 22
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

theonlytime
theonlytime
theonlytime
Autor
01.11.2018, 11:51:13
  • 0
@zegarmistrz001:
Dlatego przed snem pomaga. Ale zanim zasnę mija 1-2 godziny. Do tego śpię 7-8 godzin. Tak więc rano już niespecjalnie czuję pozytywne skutki. A co gorsza, jeśli w nocy mam koszmary. A nie zamierzam tym faszerować się za dnia bo przymula. Przed snem ok, ale w ciągu dnia chodziłbym jak zombie. To nie wchodzi w grę.

Potrzebuję coś co sprawi, że zacznę normalnie żyć. Bo już nie umiem. Naprawdę
  • Odpowiedz
theonlytime
theonlytime
theonlytime
Autor
01.11.2018, 11:52:30
  • 0
@Jedenastak:
A jak samopoczucie od lipca? Chyba poproszę o SSRI, bo potrzebuję coś takiego co wezmę rano i sprawi, że zacznę normalnie funkcjonować. Trittico i Xanax pozwalają zasnąć, ale nie odczuwam jakiegoś super stanu następnego dnia. To zależy czy mam koszmary czy nie. Ale z każdą godziną jak leki przestają działać to czuję się gorzej.
  • Odpowiedz
theonlytime
theonlytime
theonlytime
Autor
01.11.2018, 11:56:51
  • 0
@C_H_M_I_E_L_U:
Biegałem przez kilka miesięcy. I faktycznie, pomagało. Ale widziałem u siebie też inne efekty. Z chęcią pobiegałbym, ale mam lekki uraz i na dodatek jestem przeziębiony. Nie ukrywam, że dobre leki, sport i krok po kroku realizacja swoich planów pomogłaby. Wiem o tym. Samo bieganie bez konkretnego celu nic nie da. U mnie celem było zrobienie kondycji i dobrej sylwetki. Dlatego jak widziałem efekty to chciało mi się biegać.
  • Odpowiedz
theonlytime
theonlytime
theonlytime
Autor
01.11.2018, 12:07:51
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
theonlytime
theonlytime
theonlytime
Autor
01.11.2018, 12:18:24
  • 0
@Jedenastak:
Rodzinny wypisze mi jak powiem, że mam wizytę u psychiatry dopiero za 2 tygodnie? Czy spróbować wcześniej udać się na wizytę?

To samo mam w okresie remisji. Mam zdroworozsądkowe podejście do życia. Widzę, że wszystko można zrobić w odpowiednio dobranych krokach. Udawało mi się okresowo wygrywać z depresją. Jak byłem w stanie ułożyć życie. Dzisiaj nawet na to nie mam pomysłu a raczej wiary.

Obecnie mam w głowie same negatywne scenariusze
  • Odpowiedz
theonlytime
theonlytime
theonlytime
Autor
01.11.2018, 12:21:11
  • 0
@nosluchajniewiem:
Wiem, że klony lepsze, bo tak nie zamulają. Chyba też poproszę o zmianę. Tak to w ciągu dnia zjadłbym 0,5-1mg i czułbym się normalnie. SSRI też chyba zacznę brać. Trzeba wystosować najsilniejszą artylerię, bo nie daję rady. Czuję się jak bezwartościowy człowiek.

Wiem, że na to wszystko z perspektywy czasu spojrzę inaczej, ale już nie daję rady. Nie mam siły walczyć. Potrzebuję leków, które sztucznie mi pomogą, abym miał
  • Odpowiedz
theonlytime
theonlytime
theonlytime
Autor
01.11.2018, 12:44:00
  • 0
@Jedenastak:
Trittico to antydepresant, ale podobno słaby. Potrzebuję czegoś co mnie wyrzuci z butów i pozwoli czuć euforię, aby funkcjonować dobrze. Chcę ułożyć sobie życie jak człowiek. Wszystko było dobrze zanim kontuzji doznałem. Wszystko się popsuło. A już tak fajnie układało się.

Wiem, że leki nie rozwiązują problemów. Jestem tego wszystkiego świadom. I wiem, że Xanax uzależnia. Zanim zacząłem przyjmować to dobrze przestudiowałem to. Ale potrzebuję siły.
  • Odpowiedz
theonlytime
theonlytime
theonlytime
Autor
01.11.2018, 13:01:01
  • 0
@Jedenastak:
Dobrze płatna, rozwijająca praca. Nadwyżki finansowe (oszczędności). Ogarnięcie wszystkiego na studiach. Ale przede wszystkim stabilność finansowa, aby mieć poczucie, że mogę żyć spokojnie.
  • Odpowiedz
theonlytime
theonlytime
theonlytime
Autor
03.11.2018, 15:58:27
  • 0
@bycjakkrzysztofkrawczyk:
Nie przekraczam 1mg dziennie. Biorę wtedy, gdy mam silny lęk.
Spróbuję umówić się na wizytę w przyszłym tygodniu i poproszę o jakiś silniejszy antydepresant.
  • Odpowiedz
theonlytime
theonlytime
theonlytime
Autor
03.11.2018, 17:09:30
  • 0
@bycjakkrzysztofkrawczyk:
Wiem, ale zacząłem go brać, bo lęki były silne. Ponadto wraz z braniem Trittico pogłębiły się. Dlatego byłem zmuszony skorzystać z Xanaxu. Maksymalnie kilka tygodni i schodzę z tego.
  • Odpowiedz
theonlytime
theonlytime
theonlytime
Autor
03.11.2018, 17:29:39
  • 0
@bycjakkrzysztofkrawczyk:
Dostałem Trittico i Xanax, aby uregulować sen i poprawić nastrój. Na bezsenność cierpię od kilku lat, więc ona mogła w jakimś stopniu przyczynić się do depresji. Bo pierwszy epizod miałem, gdy mój rytm dobowy był totalnie rozregulowany a sen przerywany.
Z wtorku na środę wyspałem się normalnie i czułem się lepiej. Ale poproszę o SSRI, bo chcę raz na zawsze wygrać z depresją.
Benzo jak benzo. Pozwalają normalnie spojrzeć
  • Odpowiedz
Bartoligni
Bartoligni
02.11.2018, 21:51:38
  • 8
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

theonlytime
theonlytime
theonlytime 02.11.2018, 22:40:22
  • 0
To jest bardzo dobry mechanizm. Należy patrzeć na siebie jak na osobę, której chcemy pomóc. Trudniej zastosować w praktyce, ale moim zdaniem da się, tylko trzeba walczyć z samym sobą. Często bez leków w pierwszej fazie nie obędzie się. Takie są realia.
  • Odpowiedz
theonlytime
theonlytime
theonlytime 02.11.2018, 10:43:56
  • 4
Kolejny ciężki poranek. Koszmary nocne i pobudki w nocy. Musiałem po śniadaniu wziąć benzo, bo inaczej nie dałbyn rady. Kiedy to się skończy? Niech te leki w końcu zaczną działać, bo już nie daję rady. Nie wiedziałem, że będzie tak ciężko. Jest gorzej niż było. Boję się jak nigdy. Czuję się samotny w tej batalii. A wiedząc, że leki wciąż nie działają czuję się coraz bardziej bezsilny.

#depresja #nerwica
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

theonlytime
theonlytime
theonlytime
Autor
02.11.2018, 11:16:58
  • 0
@sMart19:
Nie. Polecasz coś konkretnego?
  • Odpowiedz
theonlytime
theonlytime
theonlytime
Autor
02.11.2018, 12:18:25
  • 0
@sMart19:
Nie słyszałem o tym. Ale spróbuję. Chociaż zmam przyczyny mojej depresji. Dzięki benzo mam jeszcze siły
  • Odpowiedz
theonlytime
theonlytime
theonlytime
Autor
02.11.2018, 12:30:57
  • 0
@paniswiata:
0,5-1mg dziennie. Bez nich nie mógłbym funkcjonować. Chociaż te funkcjonowanie jest mizerne to i tak lepsze to niż fatalny nastrój i wieczny strach.
  • Odpowiedz
theonlytime
theonlytime
theonlytime
Autor
02.11.2018, 12:54:11
  • 0
@paniswiata:
Kilka dni. Działają, ale słabo. Wiem, że to są małe dawki.
  • Odpowiedz
theonlytime
theonlytime
theonlytime
Autor
02.11.2018, 13:04:08
  • 0
@paniswiata:
Xanax i Trittico.
Xanax pomaga w miarę szybko, ale też bez szału.
  • Odpowiedz
theonlytime
theonlytime
theonlytime
Autor
02.11.2018, 13:16:08
  • 1
@Fox7er:
Alkoholu nie piję. Raczej szukam pozytywnych bodźców, ale teraz jest ciężko.
Uczelnia, ale ciężko mi skupić się na czymkolwiek. Brakuje mi siły i wiary w siebie.
  • Odpowiedz
theonlytime
theonlytime
theonlytime 01.11.2018, 23:05:35
  • 2
Depresja uderzyła bardzo mocno. Wziąłem leki, ale czuję, że nie zasnę w takim stanie. To chyba atak paniki.
Czy jest ktoś z kim mogę porozmawiać?

#depresja #nerwica #chcepogadac
  • 31
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

theonlytime
theonlytime
theonlytime
Autor
01.11.2018, 23:09:28
  • 1
@Arthor:
Ogromny strach, brak możliwości skupienia się, kołatanie serca, problemy z oddechem
  • Odpowiedz
theonlytime
theonlytime
theonlytime
Autor
01.11.2018, 23:16:39
  • 0
@Arthor:
Że nic mi się w życiu nie uda. Że poniosę jedną wielką porażkę.
  • Odpowiedz
theonlytime
theonlytime
theonlytime
Autor
01.11.2018, 23:26:51
  • 0
@Kerrigan:
Xanax i Trittico
  • Odpowiedz
theonlytime
theonlytime
theonlytime
Autor
01.11.2018, 23:30:21
  • 0
@Kerrigan:
Od psychiatry
  • Odpowiedz
theonlytime
theonlytime
theonlytime
Autor
01.11.2018, 23:31:07
  • 0
@Fox7er:
Wiem, ale jest źle, bardzo źle. Czuję, że nie zasnę tej nocy.
  • Odpowiedz
theonlytime
theonlytime
theonlytime
Autor
01.11.2018, 23:32:28
  • 0
@Kerrigan:
Tak, wziąłem Xanax na atak lęku.
  • Odpowiedz
theonlytime
theonlytime
theonlytime
Autor
01.11.2018, 23:33:31
  • 0
@Kerrigan:
0,5 mg
  • Odpowiedz
theonlytime
theonlytime
theonlytime
Autor
01.11.2018, 23:35:47
  • 0
@Kerrigan:
50 mg przyjąłem.
Ale nie rozumiesz mnie? To tak codziennie. Dopada mnie atak lęku. Chce mi się płakać. Nie spodziewałem się, że będzie aż tak ciężko.
  • Odpowiedz
theonlytime
theonlytime
theonlytime
Autor
01.11.2018, 23:41:02
  • 0
@Kerrigan:
Nie mam. Rodzinie powiedziałem, że cierpię na depresję, ale chyba nie wiedzą przez jakie piekło przechodzę. Nie daję rady. Jest mi ciężko.
  • Odpowiedz
theonlytime
theonlytime
theonlytime
Autor
01.11.2018, 23:42:07
  • 0
@Arthor:
Rozumiem. Wiem, ale to nie o to chodzi. Mi obecnie już nic nie sprawia przyjemności. Zawiodłem. Czuję się źle. Bardzo źle. Ale zawodzę dlatego, że brakuje mi siły i paraliżuje mnie strach.
  • Odpowiedz
theonlytime
theonlytime
theonlytime
Autor
01.11.2018, 23:52:33
  • 0
@Fox7er:
Trzeba więcej czasu, bo jestem spanikowany. Wiem, ale nie mam siły. Mam Xanax, ale też nie ma jakiejś super poprawy. Jestem spokojniejszy, senny, ale odczuwam wciąż lęk.
  • Odpowiedz
theonlytime
theonlytime
theonlytime
Autor
02.11.2018, 00:06:17
  • 0
@Arthor:
Wiem, ale nie wiem czy podołam wyzwaniom, które mnie czekają. To mnie martwi. Chcę walczyć, ale nie wiem czy dam radę łączyć walkę z innymi obowiązkami.
  • Odpowiedz
theonlytime
theonlytime
theonlytime
Autor
02.11.2018, 00:06:55
  • 0
@Fox7er:
Pomaga. Już czuję się spokojniejszy, bardziej senny i zamulony. To niestety wady tego leku.
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Strona 2 z 4
  • >

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 15.09.2022

    Rocznica
  • Mikroblogger
    od 04.01.2019

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking