#cyberpunk2077 powiedzcie czy tam ktoś z poważnych senior programistów w ogóle pracuje? Czy zatrudnili same baby do HR i Ukraińców? Czemu ta gra jest tak słaba? Czy ludzie wszyscy na ulicy nadal klekaja i nie wstają jak się strzeli w niebo? xD
- 23
@Fobiczek:
Wydaje mi się, że już powiedzieli prawdę tylko mało kto słuchał - konsole, głównie PS4 i bazowy Xbone.
To co mają obecnie na nich ledwo działa i jest spięte tak, że szwy ledwo trzymają.
Tylko to oznacza, że nie tylko łatać jest trudo a głównie to że o wszystkich overhaulach i NMS'ach można zapomnieć bo tam już nic większego nie dodadzą bo uparli się na feature parity więc cały projekt
Wydaje mi się, że już powiedzieli prawdę tylko mało kto słuchał - konsole, głównie PS4 i bazowy Xbone.
To co mają obecnie na nich ledwo działa i jest spięte tak, że szwy ledwo trzymają.
Tylko to oznacza, że nie tylko łatać jest trudo a głównie to że o wszystkich overhaulach i NMS'ach można zapomnieć bo tam już nic większego nie dodadzą bo uparli się na feature parity więc cały projekt
- 3
@deletenomads:
No okej ale wtedy przyklejamy im łatkę polskiej bethesdy tylko gorszej bo nawet oficjalnie dobrze modów nie wspierają.
Poza tym mody nie uratują gry na konsolach.
No okej ale wtedy przyklejamy im łatkę polskiej bethesdy tylko gorszej bo nawet oficjalnie dobrze modów nie wspierają.
Poza tym mody nie uratują gry na konsolach.
- 0
@cin123654:
No bardzo fajnie ale to jest w zasadzie krzyżyk na drogę bo o ile nie powiedzieli tego wprost i z fanfarami to już widać jak określili wewnętrznie scope produkcji i jej poprawiania.
Więc jak ktoś czekał na tego sławetnego NMS'a - to tam są drzwi -> ( ͡° ͜ʖ ͡°)
No bardzo fajnie ale to jest w zasadzie krzyżyk na drogę bo o ile nie powiedzieli tego wprost i z fanfarami to już widać jak określili wewnętrznie scope produkcji i jej poprawiania.
Więc jak ktoś czekał na tego sławetnego NMS'a - to tam są drzwi -> ( ͡° ͜ʖ ͡°)
- 7
@deletenomads:
Nie będzie uzależniona graficznie, next geny będa miały wyższa rozdzielczość, jakiś RT i więcej FPS.
Feature-wise mechanicznie i contentowo to ma być i będzie ta sama gra na wszystkich platformach więc jeżeli "stare dziady" tak bardzo sie duszą, że nie da się już nic mechanicznie poprawić to reszta też nic nie dostanie.
Nie będzie uzależniona graficznie, next geny będa miały wyższa rozdzielczość, jakiś RT i więcej FPS.
Feature-wise mechanicznie i contentowo to ma być i będzie ta sama gra na wszystkich platformach więc jeżeli "stare dziady" tak bardzo sie duszą, że nie da się już nic mechanicznie poprawić to reszta też nic nie dostanie.
- 1
było to wiadome od początku, a nawet wcześniej gdy prezentowali niby wersję konsolową.
@cin123654:
To Ci powiem, że byli ludzie w samym CD Projekcie, którzy twierdzili dumnie że zrobią takiego NMSa ¯\_(ツ)_/¯
Czy dalej w to wierzą 8 miesięcy później? Nie wiem - mam nadzieję, że nie bo można oszukać jednostkę na długo, wielu ludzi na chwilę ale siebie sam nigdy nie oszukasz.
- 1
@deletenomads:
No teraz to już chyba tylko prześmiewcze g*wnomontaże z memami ¯\_(ツ)_/¯
No teraz to już chyba tylko prześmiewcze g*wnomontaże z memami ¯\_(ツ)_/¯
- 6
@cin123654:
Cóż, na poziomie para-profesjonalnym sympatyzuję i ubolewam. Rozumiem ich problemy i w większości skąd wynikają nawet mając jako takie (stare) insider-info.
Tylko z drugiej strony jako gracz i wieloletni fan firmy jestem srogo zawiedziony, tym bardziej wiedząc że oficjalnie tego projektu już ponad obecny poziom nic nie wyciągnie. Gra będzie troche stabilniejsza i dostanie więcej contentu ale jej rdzeń jak był miałki taki pozostanie.
Dlatego też gardzę ich zarządem i
Cóż, na poziomie para-profesjonalnym sympatyzuję i ubolewam. Rozumiem ich problemy i w większości skąd wynikają nawet mając jako takie (stare) insider-info.
Tylko z drugiej strony jako gracz i wieloletni fan firmy jestem srogo zawiedziony, tym bardziej wiedząc że oficjalnie tego projektu już ponad obecny poziom nic nie wyciągnie. Gra będzie troche stabilniejsza i dostanie więcej contentu ale jej rdzeń jak był miałki taki pozostanie.
Dlatego też gardzę ich zarządem i
- 10
@Antoni_Kosiba:
Na chwilę obecną to już nie jest nic czego ludzie by nie wiedzieli albo się nie domyślali.
Wszystkie kontakty wyschły miesiące temu a i z tego co widzę szeregowcy dostali prikaz wycofania się z przestrzeni publicznej bo osoby, z którymi miałem kontakt nagle jak jeden mąż wycofały się ze wszystkich kanałów więc pewnie szefostwo miało dosyć wycieków, głównie od niemałej grupy jednostek ze słabnącymi morale.
Na chwilę obecną to już nie jest nic czego ludzie by nie wiedzieli albo się nie domyślali.
Wszystkie kontakty wyschły miesiące temu a i z tego co widzę szeregowcy dostali prikaz wycofania się z przestrzeni publicznej bo osoby, z którymi miałem kontakt nagle jak jeden mąż wycofały się ze wszystkich kanałów więc pewnie szefostwo miało dosyć wycieków, głównie od niemałej grupy jednostek ze słabnącymi morale.
- 4
@deletenomads:
W zasadzie nie wiem czego mam oczekiwać, jak powiem że nie chciałem żeby pojazdy jechały jednym sznurkiem i powstawał korek za sprawą byle przeszkody to zaraz będzie że to nie GTA.
Tylko z kolei z drugiej strony w 9 miesięcy dalej nie wszystkie perki działają, balans rozgrywki w kwestii zadawania/otrzymywania obrażeń dalej nie istnieje, ekonomia finansowa dalej też nie istnieje a jedyna interwencja to będzie naprawienie jednego najpopularniejszego exploita.
Więc
W zasadzie nie wiem czego mam oczekiwać, jak powiem że nie chciałem żeby pojazdy jechały jednym sznurkiem i powstawał korek za sprawą byle przeszkody to zaraz będzie że to nie GTA.
Tylko z kolei z drugiej strony w 9 miesięcy dalej nie wszystkie perki działają, balans rozgrywki w kwestii zadawania/otrzymywania obrażeń dalej nie istnieje, ekonomia finansowa dalej też nie istnieje a jedyna interwencja to będzie naprawienie jednego najpopularniejszego exploita.
Więc
- 1
@deletenomads:
No prawda tylko dlaczego nikt z tym nic nie zrobił przez ten czas właśnie z tego powodu.
Okej wszystkie ficzery dookólne są uzależnione od stanu technicznego gry oraz kotwicy last-genów ale te rzeczy, które nie tylko nie są zależne od technikaliów ale również są rdzeniem gry są nietknięte i dopiero po 8 miesiącach zaczęto je ledwo
Ekonomia, balans, perki etc. to nie są rzeczy których konsole nie dadzą rady uciągną
No prawda tylko dlaczego nikt z tym nic nie zrobił przez ten czas właśnie z tego powodu.
Okej wszystkie ficzery dookólne są uzależnione od stanu technicznego gry oraz kotwicy last-genów ale te rzeczy, które nie tylko nie są zależne od technikaliów ale również są rdzeniem gry są nietknięte i dopiero po 8 miesiącach zaczęto je ledwo
- 1
@deletenomads:
Czyli w sumie sprowadza się to do tego, że raczej nie ma sensu mieć jakichkolwiek oczekiwań względem tej gry.
Patrząc po historii patch notesów 80% fixów w każdym patchu to są questy co jest bardzo fajne tylko większośc ludzi już przeszło tą grę już X razy i nie będzie tego robić ponownie bo zna już całą historię i kosmetyczne poprawy całej ścieżki go nie nakłonią do kolejnego przejścia.
Dlatego też
Czyli w sumie sprowadza się to do tego, że raczej nie ma sensu mieć jakichkolwiek oczekiwań względem tej gry.
Patrząc po historii patch notesów 80% fixów w każdym patchu to są questy co jest bardzo fajne tylko większośc ludzi już przeszło tą grę już X razy i nie będzie tego robić ponownie bo zna już całą historię i kosmetyczne poprawy całej ścieżki go nie nakłonią do kolejnego przejścia.
Dlatego też
Nie było
Ale tam zawsze był syf i januszerka.
Wielkie trio miało przeświadczenie, że jak zrobili firmę na dzikim zachodzie wczesnych lat 90 i ona przetrwała to już są bogami zarządzania i na czuja i intuicje mogą zrobić wszystko.
Co jeszcze może sprawdza się przy liczbie osobowej zespołu tak do 30-40 osób gdzie z grubsza każdego możesz poznać osobiście i mniej ambitny projekt możesz spiąć "na gębę".
Problem jest taki, że firma
Pensje w CDP poszły w górę zasadniczo dopiero po W3, szczególnie w okolicy 2017 kiedy zaczęła się cała chryja z Glassdoor'em.
Do tego czasu w niektórych działach (szczególnie QA) panował mem że to praca dla ludzi mieszkających z rodzicami bo samemu z pensji QA u RED'ów nie wyżyjesz.