Aktywne Wpisy
Dawul +81
Co prawda nie oglądałem tego #1670, więc jak coś możecie mnie wyprowadzić z błędu, ale po fragmentach i wypowiedziach, stwierdzam, że to takie kabarety dla ludzi koło 30 roku życia, które w dodatku mają sprawić, że jako widz możemy poczuć jakoś super oczytani, bo nawiązania w tym serialu są oczywiste. Hehe Jan Paweł, bo wiecie papież, mierzenie #!$%@?, bo wiecie #!$%@? kiedyś znaczył coś innego, Andrzej głupi bo wiecie kto hehe

Mega_Smieszek +814
źródło: temp_file390426597095765042
Pobierz




#cyberpunk2077
@matias4one:
Problemy z widocznością to 99% Umbra bo za to odpowiada, widocznie niedawno były rekompilowane "tomy" (najpewniej, żeby były bardziej agresywne bo konsole ( ͡° ͜ʖ ͡°) ) i wyszło jak wyszło.
Tutaj jest dosyć stare opracowanie z W3 ale zasada jest ta sama
https://www.gamewatcher.com/news/2014-10-04-the-witcher-3-s-use-of-umbra-3-engine-explained-in-gdc-presentation
@slums dzięki brachu za fachową wiedzę. Poczytam sobie
@pablo397: Masz jakąś mapkę bugów fanboyu? XD
@pablo397: ale w sumie po co? Czym jest dla Ciebie ta produkcja, że tyle czasu jej poświęcasz xD
https://en.wikipedia.org/wiki/Back-face_culling
Generalnie jeżeli widać, że poszczególne wierzchołki geometrii się chowają (nie licząc terenu) to na 99% umbra - nikt na poziomie silnika nie bawi się w culling na takim poziomie. Zazwyczaj w przypadku modeli masz bounding boxa wyliczanego wg maksymalnego wymiaru modeli i albo jeżeli BB jest w ogóle na widoku to model jest rysowany albo (co jest bardziej popularne obecnie) BB jest używany do wyliczania ile dany model zajmuje miejsca