Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko163
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
skur_woll
skur_woll
Profil firmowy

skur_woll

Dołączył 7 lat temu
  • Obserwuj
  • Akcje 4776
  • Znaleziska 1082
  • Mikroblog 3694
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 20
fidelio-fidelio
fidelio-fidelio
22.03.2026, 13:59:03
  • 264
#polityka
Swinia za 1820 zł. W 2004 roku kg tucznika 3.50zl
Ah te ponad 500kg swinie XD

Przekaz idealny dla Mariuszy z Brighton którzy nie potrafią liczyć.
fidelio-fidelio - #polityka 
Swinia za 1820 zł. W 2004 roku kg tucznika 3.50zl
Ah te ...

źródło: 1000133648

Pobierz
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

skur_woll
skur_woll
skur_woll 22.03.2026, 16:20:41 via Wykop
  • 1
@fidelio-fidelio: Gość zapewne wspomina Gierkowskie lata 70, gdzie produkcja trzody była wysoce opłacalna. Nie rozumiem dlaczego piszecie tutaj o latach 90 czy 00 gdzie sytuacja była zupełnie inna , i produkcja trzody zaczęła spadać.
  • Odpowiedz
skur_woll
skur_woll
skur_woll 22.03.2026, 16:23:56 via Wykop
  • 0
@M4rcinS: Chodzi o lata 70 , po urynkowieniu cen w 89 ceny znaczenie spadły.
Cytat z farmer. pl
Żywiec wołowy skupowany był średnio po 11,70 zł/kg, cielęcy około 12,20 zł/kg, a wieprzowy średnio 20,90 zł/kg. Średnia cena skupu mleka w 1970 roku wynosiła około 2,64 zł/l, a jaj kurzych 1,70 zł/szt.
  • Odpowiedz
skur_woll
skur_woll
skur_woll 22.03.2026, 21:09:09 via Wykop
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
szychun
szychun
17.03.2026, 15:17:08
  • 446
#polityka #bekazpisu a potem jeden cymbał z drugim będą biegać po mediach i opowiadać o Niemcach, klubach swingersów i oddawaniu suwerenności xd
szychun - #polityka #bekazpisu a potem jeden cymbał z drugim będą biegać po mediach i...

źródło: 1000016818

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

skur_woll
skur_woll
skur_woll 17.03.2026, 17:28:49 via Wykop
  • 0
@szychun: No tak, przecież nie od dziś wiadomo że dwudziesta gospodarka świata nie może finansować swoich służb i wojska z innych źródeł niż pożyczki w obcej walucie.
  • Odpowiedz
skur_woll
skur_woll
skur_woll 17.03.2026, 18:26:17 via Wykop
  • 0
@szychun: W tym że to jest analfabetyzm ekonomiczny. Nie ma żadnego sensu zadłużać się w OBCEJ walucie, żeby pokrywać wydatki bierzace czy administracyjne w PLN. A takie szantaże że coś tam komuś tam zabraliśmy bo nie zaciagneliśmy pożyczki w obcej walucie to żenada. Ale no czego można się spodziewać po liberałach. Swoją drogą to kuriozalne jest że libki straszą ciegle długiem publicznym w zł, którego działania nie ozumieją (dług publiczny
  • Odpowiedz
skur_woll
skur_woll
skur_woll 17.03.2026, 18:27:14 via Wykop
  • 0
skur_woll

źródło: HDkt1fFWMAAkA09

Pobierz
  • Odpowiedz
Kantar
Kantar
17.03.2026, 13:13:51
  • 250
W wyborze Czarnka w kandydacie na premiera smutne jest to ile to mówi o zmianie standardów w społeczeństwie.

Uznali, że najlepiej ich grupę wyborców reprezentuje taki gburowaty knur i to on da im więcej głosów. Nieźle przejście z Morawieckiego czy nawet Szydło

#polityka
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

skur_woll
skur_woll
skur_woll 17.03.2026, 17:31:42 via Wykop
  • 0
@Kantar: Podejrzewam że chodzi o walkę o wyborcę konfiarsko-brauniarskiego, ale fakt że to fatalny wybór. Konfiarze raczej nie zagłosują na pis i zapewne będą mieć mocne karty w przyszłej koalicji...
  • Odpowiedz
zalozyc_bukmacherke_w_afryce
zalozyc_bukmacherke_w_afryce
17.03.2026, 10:12:35
  • 117
My tu tak narzekamy na Trumpa, a on wciąż ma przyzwoite poparcie, na poziomie 40% xD Idiokracja i podniecanie się krótkoterminową polityką z dopaminowym boostem, czy dla przeciętnego Amerykanina ma to jakiś ukryty głębszy sens?

Na dziś, 17 marca 2026, Donald Trump rządzi 421 dni licząc od 20 stycznia 2025, do końca obecnej kadencji Donalda Trumpa zostało 1040 dni.

Typ rządzi ponad rok, a ja się czuję jakby bawił się w upośledzonego imperatora dekadę.
zalozycbukmacherkew_afryce - My tu tak narzekamy na Trumpa, a on wciąż ma przyzwoite ...

źródło: image

Pobierz
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

skur_woll
skur_woll
skur_woll 17.03.2026, 17:18:43 via Wykop
  • 0
@CzarnyTroll: Hehe no faktycznie głupi ci ludzie, strasznie ich ten PiS wyruchał. Nie to co wcześniejsze, libkowe rządy PO co nie?Wiadomo wyborcy PO są mądrzejsi, sprytniejsi , bardziej wykształceni. Skoro mówią że nie można wprowadzać socjali i podnosić płacy minimalnej to na pewno mają rację i robią to w interesie wszystkich Polaków, zwłaszcza tych mniej zamożnych.
skur_woll - @CzarnyTroll: Hehe no faktycznie głupi ci ludzie, strasznie ich ten PiS w...

źródło: 0d5d857c77ab8cf22081f984d4fa660e5ff9b3f39ce44b39ce34830a3f3ea8fb,w800

Pobierz
  • Odpowiedz
skur_woll
skur_woll
skur_woll 17.03.2026, 17:25:05 via Wykop
  • 0
@zalozyc_bukmacherke_w_afryce: Problem jest taki że jest liberałem, rozumuje po Warszawsku i nie rozumie problemów jakie dotyczą większości Polaków. Dodatkowo był skory przyklepywać chore projekty rządu jak obniżka finansowania nfz, kredyt 0% itd.
  • Odpowiedz
szejas
szejas
05.03.2026, 18:53:25
  • 284
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 34
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

skur_woll
skur_woll
skur_woll 05.03.2026, 20:34:34 via Wykop
  • 0
@szejas: Totalne s-----------o . Ale my mamy płakać bo zginęło kilku żołnierzy najeźdźcy. I później jakiś wykopek dziwi się że ludzie kibicują Iranowi...
  • Odpowiedz
skur_woll
skur_woll
skur_woll 05.03.2026, 20:36:37 via Wykop
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
adi0
adi0
04.03.2026, 19:46:20
  • 251
Szach mat

#bekazpisu #bekazprawakow #polityka
adi0 - Szach mat

#bekazpisu #bekazprawakow #polityka

źródło: 1000072995

Pobierz
  • 21
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

skur_woll
skur_woll
skur_woll 04.03.2026, 21:19:27 via Wykop
  • 0
@adi0: Ej ale wiesz że do spłacenia kredytu w korei potrzebujemy dolarów a nie złotówek? A Polska jest emitentem złotówek, a nie dolarów? Tak tylko pytam bo dziwisz się jakbyś nie rozumiał tej oczywistej rzeczy.
  • Odpowiedz
skur_woll
skur_woll
skur_woll 04.03.2026, 21:31:28 via Wykop
  • 0
@Sztywnesutkiszatana: Tylko że to tak nie działa. Wydając "puste" pieniądze w kraju , jeżeli istnieje bezrobocie i wolne moce produkcyjne to wytwarzamy wartość dodaną i pieniądze nie są puste. Jeśli wymienimy je na dolary czy inne dewizy to oslabimy walutę. To jest dość skomplikowane, ale tak to działa.
  • Odpowiedz
skur_woll
skur_woll
skur_woll 04.03.2026, 21:33:18 via Wykop
  • 0
@razorn3: Hehe darek , ale kreatywny jesteś boki zrywać . W chuju mam trampa, polska powinna jak najwięcej sprzętu produkować sama. Beka z was że nie ogarniacie że za wydatki krajowe można płacić dedicytem. I jeszcze te wyzwiska xD
  • Odpowiedz
skur_woll
skur_woll
skur_woll 04.03.2026, 21:40:18 via Wykop
  • 0
@mayek: Nie. Jeśli wydamy "puste" pieniądze mając jednocześnie wolne zasoby, ludzi i moce produkcyjne to wytwarzamy wartość dodaną, pkb i pieniądze przestają być puste. Jeżeli wydamy dodrukowane pieniądze za granicą to nic nie produkujemy i powstaje inflacja.
  • Odpowiedz
skur_woll
skur_woll
skur_woll 04.03.2026, 21:52:00 via Wykop
  • 0
@Sztywnesutkiszatana: pisząc dodruk mam na myśli emisję obligacji oczywiście. Obligacje zawsze ktoś kupi , jest lista banków które mają taki obowiązek. Nie zawsze powstaje, wy po prostu macie zakrzywione podejście poprzez liberalne bzdury. Link
skur_woll - @Sztywnesutkiszatana: pisząc dodruk mam na myśli emisję obligacji oczywiś...
  • Odpowiedz
skur_woll
skur_woll
skur_woll 05.03.2026, 10:45:24 via Wykop
  • 0
@Sztywnesutkiszatana: raczej nie z zerowym ale bliskim zeru. Jeśli ja bym nie kupił to jest kilka banków które mają obowiązek je kupić. Ja nie popieram kropka w kropkę pomysłu batyra, tylko większość z was wyśmiewa samą ideę finansowania takich projektów z długu publicznego co jest absurdalne, bo robi tak cały rozwinięty świat. Wynika to z tego że wokół długu publicznego i tzw "drukowania" pieniędzy narosła masa mitów liberalnych które opierają
  • Odpowiedz
skur_woll
skur_woll
skur_woll 05.03.2026, 16:48:33 via Wykop
  • 0
@Kempes: Jeśli chcesz ze mną dyskutować trollu, to odpowiadaj na to co napisałem. Napisałem że nie ma możliwości aby w naszym systemie wystąpiła sytuacja że ktoś nie kupi obligacji . Jeśli jest inaczej napisz argument, albo zawrzyj mordę bo taki spam jest bez sensu. (No chyba że ci za to płacą, ale to nadal nie moja sprawa)
  • Odpowiedz
Kempes
Kempes
04.03.2026, 19:58:03
  • 731
#polityka #bekazpisu #bekazlewactwa #heheszki #pis #dobrazmiana #finanse #polska

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Kempes - #polityka #bekazpisu #bekazlewactwa #heheszki #pis #dobrazmiana #finanse #po...

źródło: 1000073238

Pobierz
  • 41
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

skur_woll
skur_woll
skur_woll 04.03.2026, 21:11:02 via Wykop
  • 3
@Kempes: dopisz jeszcze trochę tych D. Podczas tatczy covidowej "wydrukowano" 300 mld przy prawie zerowej stopie procentowej i gospodarka to udzwignęła (inflacja nie wynikała z dodruku). Jeżeli mamy deficyt budżetowy to raty SAFE będziemy spłacać POPRZEZ "DODRUK". Śmiejecie się z glapy i pisowców a sami kompletnie nie ogarnjacie jak działa budżet państwa liby!
skur_woll - @Kempes: dopisz jeszcze trochę tych D. Podczas tatczy covidowej "wydrukow...

źródło: HCGAdw_bkAAFyrq

Pobierz
  • Odpowiedz
skur_woll
skur_woll
skur_woll 04.03.2026, 21:25:03 via Wykop
  • 2
@ToTrocheBardziejSkomplikowane: tyle umiecie napisać przygłupy? XD może jakieś argumenty czy coś ?
  • Odpowiedz
skur_woll
skur_woll
skur_woll 04.03.2026, 21:27:52 via Wykop
  • 4
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
skur_woll
skur_woll
skur_woll 04.03.2026, 21:34:30 via Wykop
  • 1
@wladdan: Zobacz sobie jaka była inflacja w innych państwach w naszym regionie . Rozumiem że całą tą inflację wywołał pis? Kredyty na zakupy zagraniczne trzeba brać bo Polska nie emituje dolarów xD widzę że to dla ciebie zbyt skomplikowane.
  • Odpowiedz
skur_woll
skur_woll
skur_woll 04.03.2026, 21:55:25 via Wykop
  • 5
@Kempes: To że sam to tak sobie uprościsz i wyśmiejesz nie sprawia od razu że temat jest niepoważny. Macie sprane łby propagandą liberałów , ja sam tak kiedyś myślałem. Nic wam nie mówię bo może nawet piszecie to w dobrej wierze. To że Polska miała inflację nie oznacza że musiała być winą glapy. Świat nie jest czarno biały i prosty. Link
skur_woll - @Kempes: To że sam to tak sobie uprościsz i wyśmiejesz nie sprawia od raz...
  • Odpowiedz
skur_woll
skur_woll
skur_woll 04.03.2026, 22:05:17 via Wykop
  • 1
@Kempes: no faktycznie beka, napisał typ który pisze o jakiś zyskach nbp xD i który wierzy że Glapiński wywołał inflacje w całej europie , s później ona magicznie spadła jak tusk wrócił do władzy. (Mimo że Glapiński w nbp pozostał xD)
  • Odpowiedz
skur_woll
skur_woll
skur_woll 04.03.2026, 22:08:28 via Wykop
  • 1
@Kempes: Wkleiłem link gdzie gość pół godziny tłumaczy że inflacji nie wywołał Glapiński, a na to wielce światły libek potrafi napisać tylko xD. C--j z takiej dyskusji
  • Odpowiedz
skur_woll
skur_woll
skur_woll 04.03.2026, 22:09:55 via Wykop
  • 1
@Kempes: I na poparcie tej tezy masz to że taki jest wasz przekaz partyjny , bo to zaginanie rzeczywistości.
  • Odpowiedz
skur_woll
skur_woll
skur_woll 04.03.2026, 22:13:48 via Wykop
  • 2
@Kempes: ale masz na to jakieś dowody, poza tym że sobie pospamujesz tymi XD? Czy tak po prostu sobie bredzisz ? Wysłałem link gdzie typ tłumaczy że nie ma takiej korelacji, mogę jeszcze raz wysłaćlink
skur_woll - @Kempes: ale masz na to jakieś dowody, poza tym że sobie pospamujesz tymi...
  • Odpowiedz
skur_woll
skur_woll
skur_woll 04.03.2026, 22:20:06 via Wykop
  • 3
@Kempes: Co roku pokrywamy deficyt emitując obligacje tak jakby co. Widzę że dla libka to zbyt tajemna wiedza.
  • Odpowiedz
skur_woll
skur_woll
skur_woll 04.03.2026, 22:29:43 via Wykop
  • 3
Ludzie i banki kupują. Tak, mam. Dobrze że ty jak i większość tego portalu nie jadą przekazem partyjnym xD Wystarczy nie być liberałem żeby zostać pisowcem , normalka. C--j tam że dzisiaj 2/3 pisu jest konfiarskie i gospodarczo zbliżają się do was . Ludzie którzy wszędzie węszą pisowskich trolli będą pisać coś o partyjnym przekazie - absolute cinema xD
  • Odpowiedz
mvp84
mvp84
04.03.2026, 19:21:35
  • 421
8 lat mieli w zasięgu ręki Polską pożyczkę 0%, a kupowali sprzęt że stanów na 4.2% i z Korei na 5.8%. Jakim debilem trzeba być żeby w to uwierzyć... #polityka #bekazpisu
  • 21
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

skur_woll
skur_woll
skur_woll 04.03.2026, 21:20:51 via Wykop
  • 0
@mvp84: w korei Kupowalismy za dolary, jeżeli budujemy sprzet za PLN to można płacić złotówką. Polska jest emitentem pln , nie dolara. Czy wy tego serio nie kumacie libki? XD
  • Odpowiedz
skur_woll
skur_woll
skur_woll 04.03.2026, 21:37:32 via Wykop
  • 0
@razorn3: Jak już popisałeś sie kreatywnością, to może idź teraz poczytaj jak działa pieniądz, czym jest i przestań wygłaszać liberalne brednie. Chociaż wątpię że to zakutego politycznego trolla dotrze jakąkolwiek myśl z poza jego przekazu partyjnego.
  • Odpowiedz
skur_woll
skur_woll
skur_woll 04.03.2026, 21:48:46 via Wykop
  • 0
Co to ma do rzeczy? Jeśli coś pisze w konstytucji, to jest to prawdą objawioną ?
  • Odpowiedz
skur_woll
skur_woll
skur_woll 04.03.2026, 22:02:20 via Wykop
  • 0
@Kempes: Typie, ale zapis w konstytucji o długu 60% nie znaczy że jego przekroczenie jest fizycznie niemożliwe. Przecież jest masa państw które mają wyższy % pkb długu, niektóre mają ponad 100 i żyją, to jest zależne od poszczególnego przypadku a nir jakiegoś wyimaginoeanego progu. A wy już jakieś doczepki o " Przyzwolenie na łamanie prawa" XD serio zachowujecie się jak trolle
  • Odpowiedz
skur_woll
skur_woll
skur_woll 04.03.2026, 22:06:31 via Wykop
  • 0
@Kempes: ale o czym ty piszesz? Przecież co roku pokrywamy deficyt z obligacji , zresztą ostatnio rekordowo bardzo.
  • Odpowiedz
skur_woll
skur_woll
skur_woll 04.03.2026, 22:11:43 via Wykop
  • 0
Al @Kempes Nie ogarniasz jak działa budżet państwa i system finansowy, polecam poczytać o MMT .
  • Odpowiedz
Davvs
Davvs
Davvs
04.03.2026, 19:21:42
  • 303
Dlaczego nikt na świecie nie korzysta z tak prostego Perpetuum mobille? #gielda #nbp #polityka
Davvs - Dlaczego nikt na świecie nie korzysta z tak prostego Perpetuum mobille? #giel...

źródło: 1000009494

Pobierz
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

skur_woll
skur_woll
skur_woll 04.03.2026, 21:14:44 via Wykop
  • 0
@Davvs: Polska tak już zrobiła podczas tarczy covidowej.
  • Odpowiedz
ish_waw
ish_waw
04.03.2026, 19:49:21
  • 246
Plusujcie Konstytucję RP, może jacyś pisowcy przeczytają

#bekazpisu #polityka
ish_waw - Plusujcie Konstytucję RP, może jacyś pisowcy przeczytają

#bekazpisu #polit...

źródło: IMG_1424

Pobierz
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

skur_woll
skur_woll
skur_woll 04.03.2026, 21:12:13 via Wykop
  • 0
@ish_waw: Radzę tobie poczytać jak działa dwdicyt budżetowy i czym on tak naprawdę jest , bo zapewne myślisz że działa on jak budżet domowy czy firmowy.
  • Odpowiedz
Gours
Gours
Gours
03.03.2026, 08:14:12
  • 66
Nie jestem w stanie zrozumieć ludzi, Polaków, którzy w tej wojnie wspierają Iran. Można uważać, że to co robią Amerykanie jest niezgodne z prawem, niemoralne, chcieć, żeby Amerykanie dostali pstryczka w nos, nie cierpieć pomarańczowego orangutana (sam go nie cierpię), ale koniec końców wszystko się sprowadza do tego, że albo oni nas, albo my ich. A oni to Iran, rosja, Chiny, Korea Północna i inne tego typu twory - bezwzględni barbarzyńcy.

Koniec
  • 46
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

skur_woll
skur_woll
skur_woll 03.03.2026, 11:56:05 via Wykop
  • 1
@Gours: Ale czemu ty się dziwisz? Że ludzie czują więcej sympatii do państwa które zostało bezprawnie i barbażyńsko zaatakowane przez najeieszego terroryste świata , przy wsparciu największej światowej super potęgi? Szczególnie że ludzie mają w pamięci jak zakończyły się dotychczasowe "interwencje" USA. To że w iranie panował zbrodniczy reżim nie znaczy że inne mocarstwa mają prawo ich mordować, koniec końców i tak giną w większości nirwinni ludzie.
  • Odpowiedz
why1sthat
why1sthat
01.03.2026, 17:19:38
  • 256
Rozumiecie ze blaszczak i pis tak sje zapetlili w negowaniu programu SAFE, ze sklonni sa posrednio pisac ze walic polskie zbrojownie i gospodarke, nie warto, chcemy sprzetu z ameryki? Przeciez to juz jest tak nienormalne ze nie wiem jak to skomentowac

#iran #wojna #polityka #bekazpisu
why1sthat - Rozumiecie ze blaszczak i pis tak sje zapetlili w negowaniu programu SAFE...

źródło: 1000040533

Pobierz
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

skur_woll
skur_woll
skur_woll 01.03.2026, 19:59:42 via Wykop
  • 0
@why1sthat: Ale jaki jest sens zaciągania pożyczek w obcej walucie, skoro rząd sam chwali się że pieniądze wyda w większości w kraju?
skur_woll - @why1sthat: Ale jaki jest sens zaciągania pożyczek w obcej walucie, skoro...

źródło: HCGAdw_bkAAFyrq

Pobierz
  • Odpowiedz
skur_woll
skur_woll
skur_woll 01.03.2026, 20:51:37 via Wykop
  • 0
@mirasKo-Kalwario: możemy też płacić w złotówkach, nie będąc uzależnionym od zagranicznych pożyczek. Platforma jak i liberałowie to partia paradoksów. Z jednej strony ciągle straszą zadłużeniem , ale jak jest okazja to promuja bezsensowne zadłużanie w dewizach .
  • Odpowiedz
skur_woll
skur_woll
skur_woll 02.03.2026, 06:24:01 via Wykop
  • 0
@Gjbgghbhhjj: Widzę że to ty nie za wiele rozumiesz,zabawny jesteś z tym pisaniem o analfabetyźmie ekonomicznym jednocześnie będąc libkiem. Przecież te pożyczki będziemy spłacać poorzez emisję obligacji , bo budżet ma deficyt.Czyli de facto nadal będziemy je spłacać tym "dodrukiem" którym straszysz. Skoro mają być wydane w kraju, to dlaczego od razu nie wyemitować obligacji? Obligacje kosztują nas tyle ile chcemy, to RPP ustala koszt stóp. O jakim szmaceniu złotówki
  • Odpowiedz
menzwykop
menzwykop
menzwykop
22.02.2026, 14:50:53
  • 801
Dam sobie k---a reke uciąc ze jakbysmy podzielili sobie Polske na 2 czesci - Tuskową zachodnią w UE i pisowską wschodnią, to kuzwa wiekszosc tych bezmozgów ze wschodu w ciągu roku by na kolanach wrócila bo z glodu zaczeliby zjadać siebie nawzajem
Ha tfu na nich, stołki najwazniejsze.
#ukraina #polityka
  • 63
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

skur_woll
skur_woll
skur_woll 22.02.2026, 17:37:40 via Wykop
  • 13
@menzwykop: Śmieszne się czyta są te wasze pseudointeligenckie wypociny. Po pierwsze to ten podział na wschód i zachód Polski nie istnieje, jeśli spojrzymy na wyniki w poszczególnych powiatach, to widać że pis jest mocniejszy w prowincji a po w miastach. A po drugie to zabawne jest to wasze zaginanie rzeczywistości w której w uproszczeniu liby z po wprowadzają dobrobyt a pis go niszczy. Patrząc na historię gospodarczą Polski jest wręcz
skur_woll - @menzwykop: Śmieszne się czyta są te wasze pseudointeligenckie wypociny. ...

źródło: 0d5d857c77ab8cf22081f984d4fa660e5ff9b3f39ce44b39ce34830a3f3ea8fb,w800

Pobierz
  • Odpowiedz
skur_woll
skur_woll
skur_woll 22.02.2026, 17:43:07 via Wykop
  • 6
@HrabiaTruposz: A może napisz dlaczego ktoś kto zarabia okolice minimalnej krajowej ma głosować na liberałów którzy co do zasady traktują go jako podmiot który ma tyrać ku chwale polskich januszy biznesu? Czy naprawdę negujesz to że milionom ludzi naprawdę mocno poprawiło się za PiSowskiej władzy? To tutaj leży prawdziwa wina Platformy.
  • Odpowiedz
skur_woll
skur_woll
skur_woll 22.02.2026, 18:11:51 via Wykop
  • 5
@Ogau: Skoro jesteś tak bardzo oświecony, że nazywasz ludzi debilami to może napisz dlaczego ktoś kto za rządów PiS zaczął zarabiać 100% więcej plus dostał zasiłki na dzieci ma głosować na Platforme za której rządów był traktowany jak śmieć? Wyzywacie pisowców od fanatyków a sami chyba żyjecie w jakiejś wielkomiejskiej bańce. Albo macie 17 lat i nie pamiętacie jak wyglądało życie w Polsce 15 lat temu.
  • Odpowiedz
skur_woll
skur_woll
skur_woll 22.02.2026, 18:45:04 via Wykop
  • 2
@Ogau: XD piszesz że opierasz się na faktach a potem piszesz że pis wywołał inflacje. Bogacenia kraju w żaden sposób nie przyspieszyły rządy liberałów . W 2015 roku Platforma straszyła upadkiem polskich firm przez wprowadzenie wyższej stawki godzinowej, bezrobocie miało wzrosnąć a spadło! 500 plus tak samo miało zrujnować budżet , miało zasilić patologię w darmowy pieniądz na alkochol. Takie hasła rzucała zacofana liberalna propaganda. Polska miała być krajem dla
  • Odpowiedz
skur_woll
skur_woll
skur_woll 22.02.2026, 19:17:47 via Wykop
  • 2
1. Moge :"Ba, pierwszy raz od 1989 Polacy zbiednieli właśnie za PiS, bo inflacja wyprzedziła wzrost wypłat."
2. Właśnie tu wychodzi ta wasza inteligencja i wiedza, strasznie długiem publicznym który zresztą przed rokiem 2020 był niższy niż w latach poprzednich. Ale to tak naprawdę mało istotne bo straszenie długiem to chyba jeden z największych chochołów liberalnych. Najzabawniejsze jest to że ci sami liberałowie domagają się na ogół wprowadzenia euro które to faktycznie
skur_woll - 1. Moge :"Ba, pierwszy raz od 1989 Polacy zbiednieli właśnie za PiS, bo i...

źródło: Zadluzenie-Polski-w-stosunku-do-PKB

Pobierz
  • Odpowiedz
skur_woll
skur_woll
skur_woll 22.02.2026, 19:27:52 via Wykop
  • 2
@Velociraptor_w_kubku: ciężko to skomentować. Rozumiem że jeżeli w 1985 rok ktoś narzekał na swój byt to była to wina tylko i wyłącznie jego? Ustrój i rząd nie miały absolutnie żadnego wpływu na jego status materialny? Wystarczyło że wziął się do roboty? Ale libki nadal myślą że to PiSowcy są tą głupszą częścią społeczeństwa...
  • Odpowiedz
skur_woll
skur_woll
skur_woll 23.02.2026, 06:19:11 via Wykop
  • 2
@Mechanik_z_przypadku: Ogólnie to nie lubie rzucać skrajnymi zwrotami i teoriami , ale trudno nie odnieść wrażenia że ten portal to siedlisko platformerskich trolli. Ten wpis jest najlepszym tego przykładem. Gość pisze jakiś wysryw, dostaje setki plusów. Można prostować te głupoty podając dane, argumenty i ci wielce oświeceni ludzie na ogół nawet nie odpisują. Ale gdy wejdzie tutaj ktoś z zewnątrz faktycznie może mieć wrażenie że Platforma wygrywa dyskusję. Najzabawniejsze są
  • Odpowiedz
skur_woll
skur_woll
skur_woll 23.02.2026, 14:58:11 via Wykop
  • 1
@Mechanik_z_przypadku: Dokładnie tak to wygląda. Można mieć jedynie nadzieje że mało ludzi z zewnątrz traktuje na poważnie to protuskowe p---------e.
  • Odpowiedz
skur_woll
skur_woll
skur_woll 23.02.2026, 17:13:42 via Wykop
  • 0
@Velociraptor_w_kubku: To że trzeba nie być leniwym i coś chcieć zorbić jest oczywiste, politycy nie zrobią tego za nas. Ale jednocześnie, czy uważasz że te 15-20 lat temu wszyscy którzy pracowali za kilka zł na godzinę na śmieciówkach czy tam nawet na etacie na najniższej byli po prostu leniwi? Czy może system był tak zaprojektowany żeby tworzyć rzesze zdesperowanych ludzi gotowych pracować za pół darmo, w imie bogacenia się januszy
  • Odpowiedz
skur_woll
skur_woll
skur_woll 23.02.2026, 18:36:22 via Wykop
  • 0
@Velociraptor_w_kubku: Oczywiście teraz próbujesz zrobić skrajność z tego co pisałem, tyle że ma się to nijak do rzeczywistości. Ja nie jestem żadnym komuchem, nie uważam przedsiębiorców z zasady za szkodników (sam mam jdg zresztą) . Wprowadzenie wyższej stawki godzinowej i zasiłków socjalnych dla dzieci to nie jest jakaś skrajna opcja , to normalne zachodnioeuropejskie rozwiazania. To że ktoś zarabia więcej jest super , ale nie powinno to oznaczać że ten
  • Odpowiedz
skur_woll
skur_woll
skur_woll 30.01.2026, 19:49:15
  • 1
#polityka #bekazlibka # tusk
Typ w przypływie szczerości wyznał prawdziwy mental wyborcy po . Wy spuszczacie się tutaj ciągle nad jakimiś aferami pisu , nad obyczajówką, nad jakimiś głupimi wypowiedziami batyra. A prawda jest taka że to właśnie przez to pis regularnie wygrywa wybory. Kiedyś janusze bizensu mieli na zawołanie armię biednych ludzi którzy harowali za psie pieniądze, bo byli zdesperowani, zadłużeni. Pis wyrwał tych ludzi z biedy
skur_woll - #polityka #bekazlibka # tusk
Typ w przypływie szczerości wyznał prawdziwy...

źródło: Screenshot_2026-01-30-20-31-01-263_com.android.chrome

Pobierz
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

skur_woll
skur_woll
skur_woll
Autor
30.01.2026, 19:50:22 via Wykop
  • 0
@skur_woll:
skurwoll - @skurwoll:

źródło: Screenshot_2026-01-30-20-30-54-165_com.android.chrome

Pobierz
  • Odpowiedz
skur_woll
skur_woll
skur_woll
Autor
31.01.2026, 20:42:18 via Wykop
  • 0
@odysjestem: Oczywiście, za tydzień przelew od mateckiego. A za dwa tygodnie od putina. A tak na poważnie, to gdzie rozminąłem się z prawdą?
  • Odpowiedz
Neocaridina
Neocaridina
26.01.2026, 12:10:24
  • 459
W 2009 roku premier Donald Tusk zapowiedział, że pierwsza polska elektrownia atomowa ruszy za 11 lat – w 2020 roku. Po 16 latach od tego momentu rząd premiera Tuska zapowiada, że pierwsza polska elektrownia atomowa ruszy za 12 lat – w 2036 roku.

Do listopada 2024 roku nakłady na przygotowanie budowy pierwszej polskiej elektrowni jądrowej (spółki PGE EJ1 i Polskie Elektrownie Jądrowe) wyniosły blisko 2,54 mld zł
.
#ciekawostki #
Neocaridina - W 2009 roku premier Donald Tusk zapowiedział, że pierwsza polska elektr...

źródło: Jest-nowa-umowa-z-Amerykanami-w-sprawie-atomu.-Premier-Tusk-tlumaczy-co-zmieniono

Pobierz
  • 95
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

skur_woll
skur_woll
skur_woll 26.01.2026, 17:16:07 via Wykop
  • 0
@windows95: Tak tak, jak zwykle wszystko wina pisu. Tusk jest przecież nieomylny...Ależ wy jesteście odklejeni xD
  • Odpowiedz
kobiaszu
kobiaszu
19.01.2026, 16:30:22
  • 93
Chyba nie ma takiej granicy upodlenia jakiej nie przekroczy polski prawak we włażeniu w dupę Trumpowi. Pisowcy to by najlepiej zrobili z nas amerykańską kolonię. Sikorski miał 100% racji.

#polityka #bekazpisu #bekazprawakow #trump #usa
kobiaszu - Chyba nie ma takiej granicy upodlenia jakiej nie przekroczy polski prawak ...
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

skur_woll
skur_woll
skur_woll 19.01.2026, 20:39:00 via Wykop
  • 0
@kobiaszu: A to przypadkiem nie partia Sikorskiego odmawia wysłania Polskiego wojska na Grenlandię?
  • Odpowiedz
skur_woll
skur_woll
skur_woll 19.01.2026, 21:36:06 via Wykop
  • 0
@Gluptaki: Ale co to ma do rzeczy w momencie gdy rząd stwierdził że nie wyśle żołnierzy? Gdyby batyr nie wydał zgody, to krytykował bym batyra. Skoro wsyłać nie chcę rząd to winny jest Tusk , nie batyr . To takie skomplikowane?
  • Odpowiedz
zapomnialemhaslo
zapomnialemhaslo
zapomnialemhaslo
19.01.2026, 15:25:47
  • 482
Polska nie wysyłając na Grenlandię choćby symbolicznie kilku żołnierzy traci prawo do narzekania gdy Europa Zachodnia wypnie się na nas w przyszłości

#polityka #usa
  • 40
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

skur_woll
skur_woll
skur_woll 19.01.2026, 20:41:50 via Wykop
  • 3
@Placi: Piękny fikołek. Peło jest zawsze k---a bezbłędne , zawsze to wina pisu, konfy, zandberga. Ale nie tuska , on jest nieomylny. Jakbyśmy wysłali żołnierzy to byście się spuszczali jak to teraz Polska jest proeuropejska, a za PiSu nie była. Jak nie wysyłają to też wina PiS-u xD Co za sekta...
  • Odpowiedz
skur_woll
skur_woll
skur_woll 19.01.2026, 20:51:25 via Wykop
  • 1
@Smarek37: ale co to wgle za p---------e? Od tego jest rząd żeby rządzić. Prawica i tak na nich nie głosuje. Powinni prowadzić swoją narrację w imie dobra narodowego. Przecież taką logiką można usprawiedliwić wszystko. Krytykujesz TVP za kurskiego ? Ale o co ci chodzi? Przecież elektoratowi się podoba! Jak je zniesiemy to podniesie się krzyk i larmo prawaków! Wy tuskoboty jesteście jak sekta, lustrzane odbicie moherów xD
  • Odpowiedz
skur_woll
skur_woll
skur_woll 19.01.2026, 20:56:28 via Wykop
  • 2
@Smarek37: Właśnie widzę jak mi odpisałeś xD piszecie sekciarskie komentarze które wzajemne plusujecie i czujecie się jakoś tam dowartościowani. Napisz w jaki sposób za decyzje rządu odpowiada opozycja ? Dlaczego ścigają Ziobrę skoto opozycja jest przeciwko? XD
  • Odpowiedz
skur_woll
skur_woll
skur_woll 19.01.2026, 21:13:43 via Wykop
  • 1
@Smarek37: ale przecież ja właśnie o tym piszę. To że jest to niepopularna decyzja mnie nie obchodzi. W polityce jak i w życiu trzeba podejmować trudne i niepopularne decyzje. Ale odpowiedzialność za nie leży po stronie podejmującego, a nie kogoś innego. Ty zdajesz się nie mieć mózgu , albo być partyjnym trollem powtarzającym przekaz dnia. Za tem po co nam ten nieudolny , strachliwy i nijaki rząd? Skoro boją się
  • Odpowiedz
skur_woll
skur_woll
skur_woll 19.01.2026, 21:29:40 via Wykop
  • 1
@Smarek37: kolejny jakże merytoryczny komentarz który tylko potwierdza to co napisałem. Moim zdaniem zachowujesz się jak troll, bo bronisz absurdalnych tez żeby imie tuska pozostało nieskalane. Pisanie że decyzja rządu jest winą pisu czy batyra brzmi dla mnie sekciarsko i fanatycznie albo jak polityczny trolling.
  • Odpowiedz
skur_woll
skur_woll
skur_woll 19.01.2026, 21:32:07 via Wykop
  • 0
@Smarek37: Ojejku, jak mi teraz przykro...
  • Odpowiedz
ish_waw
ish_waw
13.01.2026, 05:49:42
  • 467
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 87
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

skur_woll
skur_woll
skur_woll 13.01.2026, 16:49:03 via Wykop
  • 0
@ish_waw: Brutalna prawda jest taka że dla 75% społeczeństwa i tak lepsze byly rządy PiSu. Może i kradli, ale za to cokolwiek zrobili dla ludzi. Natomiast POwcy kradną nieco subtelniej , za to deficyt budżetowy jest dużo większy i patrzą tylko jak ulżyć najbogatszym. Do tego uprawiają tępa propagandę sukcesu , która większość wykopków łyka. Żeby nie było, ja jestem za tym aby każda machlojka była surowo karana. Chociaż z
skurwoll - @ishwaw: Brutalna prawda jest taka że dla 75% społeczeństwa i tak lepsze b...

źródło: 0d5d857c77ab8cf22081f984d4fa660e5ff9b3f39ce44b39ce34830a3f3ea8fb,w800

Pobierz
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 8
  • Strona 1 z 8
  • >

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 10.04.2026

    Rocznica

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking