Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko274
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
podrozzamilion
Profil firmowy

podrozzamilion

Dołączył 8 lat temu
  • Obserwuj
  • Akcje 108
  • Znaleziska 87
  • Mikroblog 21
  • Obserwujący 1
  • Obserwowane 1

61

Trzecia perspektywa dotycząca Polskiego Centrum Nurkowego na Bali + dowody

Trzecia perspektywa dotycząca Polskiego Centrum Nurkowego na Bali + dowody

Panie Krzysztofie chciałbym się odnieść do wszystkiego co do tej pory zaszło.  https://www.wykop.pl/link/4287...  oraz https://www.wykop.pl/link/4288...  Widzę, że napisał Pan łzawą historyjkę by zdyskredytować Tomka zamiast...

lebele
z
wykop.pl
dodany: 30.04.2018, 05:38:03
  • 116
  • #
    wykop
  • #
    swiat
  • #
    podroze
podrozzamilion
podrozzamilion 30.04.2018, 08:09:40
  • -15
ODPOWIEDZ NA

http://www.wykop.pl/ramka/4288739/odp-polskiego-centrum-nurkowego-na-bali-na-zarzuty-uzytkownika-podrozzamilion/

1. Autora znaleziska poznali podczas wycieczki z turystami

1) Zgadza sie
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

podrozzamilion
podrozzamilion 30.04.2018, 08:11:32
  • -15
Dalsza czesc odpowiedzi na:

http://www.wykop.pl/ramka/4288739/odp-polskiego-centrum-nurkowego-na-bali-na-zarzuty-uzytkownika-podrozzamilion/

11. Ktoregos dnia wlasciciel biura wraz z ona wyjechali gdzies na caly dzien, zostawiajac klucze od biura autorowi znaleziska i jego dziewczynie. Mieli byc w poblizu biura, a gdy wlascicele wrocili, tych nadal nie bylo co bylo zastanawiajace. Po krotkim czasie autor podniosl alarm, że zniknął jego fan page.


11)
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

podrozzamilion
podrozzamilion 30.04.2018, 08:11:50
  • -15
Dalsza czesc odpowiedzi na:

http://www.wykop.pl/ramka/4288739/odp-polskiego-centrum-nurkowego-na-bali-na-zarzuty-uzytkownika-podrozzamilion/

14)

Pod
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

podrozzamilion
podrozzamilion 30.04.2018, 12:21:44
  • -12
@nothingburger: Jest super :) Znalazłem prace pierwszego dnia :) Podobnie jak w każdym kraju który odwiedziłem bez pieniedzy :)
podrozzamilion
podrozzamilion 30.04.2018, 13:55:04
  • -7
@Feryn: Zapraszam do zapoznania się ze screnami z rozmow z wlascicielem, żeby dowiedzieć jaką prace wykonywałem.
Od przygotowywania sprzetu nurkowego, załadunku na auto, rozładunku.. po oprowadzanie turystów, robienie zdjec, pisanie tekstow i tlumaczen, robienie strony i wpisow na jego bloga , a takze montowanie filmow promujących..
2 miechy na bali za free ? Kolejny miesiac za free robilem na Festiwalu w Bali i sciance wspinaczkowej w zamian za prace ...
podrozzamilion
podrozzamilion 30.04.2018, 14:07:46
  • -13
@nothingburger: Pluj jadem gadzino ;)
podrozzamilion
podrozzamilion 30.04.2018, 14:10:34
  • -13
@lukglo86: Od przechowywania zdjęć mam dyski twarde z któymi podróżuje.. W Azji nie ma dobrego internetu, żeby wstawiać filmy z GoPro oraz zdjęcia z Lustrzanki w dużej rozdzielczości na chmury....
Nawet z dobrym łączem, musiałbym codziennie siedzieć godzinami i uploadować..

Najszybszą formą dotarcia do ludzi jest Facebook którego najczęściej przegląda sięna telefonie- Taka jakoś w zupełności wystarczy.
Liczy się treść... zdjęcia na pewno można znaleźć lepsze w inetrnecie. Chodzi o
podrozzamilion
podrozzamilion 30.04.2018, 15:11:19
  • -12
@pozzytywka: Odpowiadam na wiele pytań na kilku wykopach i uploaduje screeny, które trzeba jeszcze odszukać w przeciwieństwie do właściciela firmy..... Sorry jeśli coś przeocze..

Po usunięciu Facebooka w firmie był tylko właściciel.. a w logach żadnych zalogować z innego IP niż Bali Diving...
Bylem pewien.. ale nie mogłem w to uwierzyć.. Chciałem mieć pewność czarno na białym podpartą dowodami...
No przecież takiego skur&6syństwa nie zrobiłby najgorszy wróg... Jaki powód musiałby być, żeby aż
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

podrozzamilion
podrozzamilion 30.04.2018, 15:12:18
  • -10
Cz 2
Mój znajomy wrzucił sprawe na jakieś fora gdzie więcej ludzi zainteresowało się sprawą..
( nie nie dawał ludziom hasła do fb i gmaila tylko screeny z tego co ustalił)
Czekałem na potwierdzenie czy jest jakakolwiek szansa, że atak został wykonany w inny sposób..
Nie ma żadnej szansy na to, żeby włamać się na Facebooka zdalnie i nie pozostawić po sobie śladu w postaci zalogowania z innego użądzenia lub IP...
Sesja na moim laptopie
  • 2
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

podrozzamilion
podrozzamilion 01.05.2018, 01:46:43
  • -7
@Eddie_Meduza: prawda broni sie dowodami ktore sa na screenach. Klamstwa firmy zostaly odparte dowodami - Znajomym Krisa nie jest potrzebna prawda...
Jednooosobowe centrum nurkowe na Bali oszukuje ludzi i wmawia wykopowicza bajki ktore zostaly odparte screenami

Zalozenie podrozy to praca w kazdym odwiedzonym miejscu i ruszenie dalej . Robilem to 12 miesiecy i robie to dalej. Obecnie pracuje w Australi gdzie za darmo mam wynagrodzenie za prace..
podrozzamilion
podrozzamilion 01.05.2018, 06:37:06
  • -7
@Eddie_Meduza: nie załapałeś sarkazmu bo jesteś skończonym idiotą i igonrujesz wszystkie fakty i dowody.. Nawet nie wiesz o co w tej sprawie poszlo, bo przyszedles tylko obrzucić cokolwiek gównem.
Zarzucasz mi , że za darmo siedziałem na Bali podczas pracy( dodowy screeny z rozmów z wlascicielem)
To ci tlumacze ze teraz siedze za darmo w Australi w podczas pracy..

Trafiła kosa na kamień i ktoś Cię ubiegł. Tak jak ty chciałeś mieć
podrozzamilion
podrozzamilion 01.05.2018, 09:15:02
  • -7
@Eddie_Meduza: Jakbyś przeczytał wszystkie posty to byś wiedział, że gnój dorwał sie do mojego laptopa i zniszczył mi cały rok życia usuwając treść Facebooka zarówno strone jak i prywatnego, a na końcu nie wywiązał się z umowy i nie wystawił certyfikatu po oddaniu strony.
Dokładnie tak jak mówisz, Ktoś mnie oszukał i Oszukiwał Polaków ... Kasował więcej nazywając swoich klientów frajerami, którzy przepłacają, albo "p----------e dzieci". Usłyszeliśmy 4 wersje dlaczego
podrozzamilion
podrozzamilion 01.05.2018, 12:48:02
  • -4
@salsik: 30-50$ Płaci Instruktor za wystawienie kursu w Padi
Tak samo jego nie kosztuje zrobienie kursu, jak mnie nie kosztuje zrobienie strony.
Poswiecasz czas i umiejetnosci a nabicie butli w Indonezji zrobisz za max 5 $
Zrobienie filmow promujacych, zdjec, pisanie tekstow, oprowadzanie turystow i pisanie relacji z wycieczek oraz opisów miejsc to przeciez nie jest praca tylko wakacje za darmo... Weź sie wczytaj w sprawę i wypowiedzi OBU STRON
podrozzamilion
podrozzamilion 01.05.2018, 15:17:12
  • -3
@Eddie_Meduza: Czekam na odpowiedź centrum nurkoweo na postawione zarzuty i przedstawione dowody.
Działam, w odróżnieniu od ciebie robie coś w życiu swoim a jak widze s-----------o to nie przechodze obojętny
podrozzamilion
podrozzamilion 01.05.2018, 20:48:16
  • -5
@Eddie_Meduza:

ale #podrozzabilion ma sranie. Coś czuje że chłopax ma jednak coś na sumieniu, dlatego tak zawala wykop tymi screenami i bije piane.No ale prawda obroni się sama, jaka by nie była

Obecnie pracuje w Australi gdzie za darmo mam wynagrodzenie za prace" .Sorry mister "T" ale to zdanie mnie zabiło, albo jesteś skończonym idiotą, albo się nebałeś


Dlaczego mnie obrażasz, przecież mnie nie
podrozzamilion
podrozzamilion 02.05.2018, 11:09:48
  • -5
@Eddie_Meduza: Zobacz jaki ty jestes naiwny..

Centrum nurkowe milczy od czasu wrzucenia dowodów. Najpierw uniknął odpowiedzi wykopowiczów i założył nowy wątek, a teraz milczy i przenosi sprawe na wp.pl - opowiada te samo historie bez dowodow a gimbaza rzuca gównem tam gdzie palcem wskażą
Podobno nie zrobilismy mu zadnejstrony internetowej.. istnieje juz od 11 lat.. Poniżej dowody:
http://balidivingsanur.com/
27 Stycznia - Budowanie strony od
podrozzamilion
podrozzamilion 15.05.2018, 04:19:16
  • -1
@kriss-sieniawski: Prawie 2 tygodnie sie zastanawiałęś jak odpisać na proste zarzuty ?
ZIgnorowałeś wszysgtkie pytania wykopowiczów, i nie odpowiedziałeś na żaden postawiony zarzut poparty dowodami w screenach z rozmów.
2 Tygodnie zajeło ci napisanie historyjki o matce teresie z Bali - Otworzenie dyskusji na prywatnym Facebooku za zamknietymi drzwiami. Nikt nei moze sie tam wypowiedzieć ani wstawić dowodów Klaunie
Od początku rozmawiamy o stronie ANGIELSKIEJ a ty wmawiasz ludziom że chodzi
podrozzamilion
podrozzamilion 15.05.2018, 04:28:09
  • 0
@kriss-sieniawski: Zignorowałeś wszystkie zarzuty postawione na Wykop.pl i po raz kolejny opowiadasz historie o Matce Teresie z Bali.
Otwierasz dyskusje wśród swoich znajomych na prywatnym Faceboku za zamkniętymi drzwiami.
Nikt nie moze sie tam wypowiedzieć, a odpowiedzi z zawartymi dowodami USUWASZ.

Na szczęście są instytucje takie jak PADI i KITAS które zamują się rozpatrywaniem DOWODÓW w sprawie a nie " kto napisze dłuższą historie i powtórzy więcej
podrozzamilion
podrozzamilion 28.04.2018, 15:19:30
  • 6
Drogie Wykopki !

Dodaje Mem kolejnego Janusza Biznesu! Zapraszam do czytania i plusowania ;)

http://www.wykop.pl/artykul/4287663/janusz-biznesu-na-bali-dla-polakow-ceny-50/

#januszebiznesu #memy #podroze #heheszki #polak #nurkowanie #bali #cebuladeals
podrozzamilion - Drogie Wykopki !

Dodaje Mem kolejnego Janusza Biznesu! Zapraszam ...

źródło: comment_PDFUIu6kz7a8XmgxUZ9vLd3obbvdSHna.jpg

Pobierz
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

podrozzamilion
podrozzamilion
Autor
28.04.2018, 17:09:27
  • 0
@Zarys: Hej, Jeszcze jestem, ale zbieram sie do kolenjnego kraju bo się wiza kończy ;)
Moge natomiast polecić wiele miejsc i osób jeśli nadal tam jesteś ;)
ps. CHyba odblokowałem PM :P
  • Odpowiedz
podrozzamilion
podrozzamilion
Autor
01.05.2018, 01:53:51
  • 0
@r3pr3z3nt: Pasozytem to jestes ty bo w dupie byles i gowno widziales.
Pracuje w kazdym kraju i jade do nastepnego - do pracy
Masz screeny z rozmow z wlscicielem firmy na ktorych daje mi prace do wykonania, od zaladunku sprzetu dla turystow po montowanie filmow.
Nie zagladasz do dowodow bo wolisz rzucac gownem tam gdzie zawieje..
Myslisz ze przylecialem z Polski na Bali na wakacje i dostalem fuche? Pracowalem w
  • Odpowiedz
podrozzamilion
podrozzamilion
Autor
12.05.2018, 15:22:06
  • 0
@Eddie_Meduza: @r3pr3z3nt: Takie to podrozowanie za frajer z punktu widzenia TVN - Drugi film na dole strony.
Zapraszam do hejtowania

https://dziendobry.tvn.pl/wideo,2064,n/podroze-z-misja-czyli-jak-polaczyc-zwiedzanie-z-wolontariatem,259286.html
  • Odpowiedz
podrozzamilion
podrozzamilion
Autor
12.05.2018, 15:58:47
  • 0
@r3pr3z3nt: Brzmi jak, wypowiadam sie na temty ktorych nie poznałem, nie patrze na dowody gdy oceniam, i nie ufam ludziom, którzy robia coś poza komentowaniem innych ;)
Wystarczy spojrzeć na twoje dokonania na Wykopie ;) Milion godzin komentowania zero godzin na własne życie ;)
Twoje zdanie wiele wnosi ;) Za tydzien dorzuc kolejnego hejta i ustaw przypomomnienie, aby komentować zakończone tematy ;)
  • Odpowiedz

590

Odp. Polskiego Centrum Nurkowego na Bali na zarzuty użytkownika @podrozzamilion

Witam, zainteresowało mnie to znalezisko: https://www.wykop.pl/link/4287... Sam jestem aktywnym nurkiem, słyszałem dużo dobrego o wspomnianym centrum nurkowym więc coś mi nie grało. Po tym znalezisku skontaktowałem się z właścicielem centrum.

Lele
z
wykop.pl
dodany: 29.04.2018, 13:28:37
  • 131
  • #
    januszebiznesu
  • #
    bali
  • #
    memy
  • #
    podroze
  • #
    afera
  • #
    heheszki
podrozzamilion
podrozzamilion 30.04.2018, 08:12:46
  • -12
ODPOWIEDZ NA

http://www.wykop.pl/ramka/4288739/odp-polskiego-centrum-nurkowego-na-bali-na-zarzuty-uzytkownika-podrozzamilion/

1. Autora znaleziska poznali podczas wycieczki z turystami

1) Zgadza sie
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

podrozzamilion
podrozzamilion 30.04.2018, 08:14:11
  • -9
Dalsza czesc odpowiedzi na:

http://www.wykop.pl/ramka/4288739/odp-polskiego-centrum-nurkowego-na-bali-na-zarzuty-uzytkownika-podrozzamilion/

11. Ktoregos dnia wlasciciel biura wraz z ona wyjechali gdzies na caly dzien, zostawiajac klucze od biura autorowi znaleziska i jego dziewczynie. Mieli byc w poblizu biura, a gdy wlascicele wrocili, tych nadal nie bylo co bylo zastanawiajace. Po krotkim czasie autor podniosl alarm, że zniknął jego fan page.


11)
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

podrozzamilion
podrozzamilion 30.04.2018, 08:14:21
  • -15
Dalsza czesc odpowiedzi na:

http://www.wykop.pl/ramka/4288739/odp-polskiego-centrum-nurkowego-na-bali-na-zarzuty-uzytkownika-podrozzamilion/

14)

Pod
  • 5
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

podrozzamilion
podrozzamilion 30.04.2018, 08:36:04
  • -11
@Prosto_z_Djibouti: Odnioslem sie z pelnymi dowodami - czego nie zrobil ani razu własciciel firmy
podrozzamilion
podrozzamilion 30.04.2018, 11:03:03
  • -12
@Feryn: Jakbys przeczytal calosc to bys wiedzial, wycieczki i nurkowanie to zajmowanie sie jego klientami - praca przy oprowadzaniu w zamian za ... przebywanie w miejscach gdzie oprowadzam..

Kurs nurkowania byl zaplata za strone www - zrobiona tak jak sobie wlasciciel wymarzyl.
Kurs tez byl zrobiony tak jak sobie wlasciciel wymarzyl.. Zapytaj go czemu ma taka strone i czemu nie ma kursu?
Pokaz mi chociaz jeden dowod, albo argument z
podrozzamilion
podrozzamilion 30.04.2018, 11:23:53
  • -2
@FlaszGordon: Dokładnie o to chodziło... Prace zacząłem w styczniu a nurkowanie w lutym.. Umowa byla inna.
podrozzamilion
podrozzamilion 30.04.2018, 11:26:22
  • -5
@mateoaka: No to teraz przeczytaj sobie odpowiedz z mojej strony i zobacz na screnach rozmow co jeszcze dla niego robilismy... Afera dotyczyla stony w zamian za kurs.. usunietego faceboka, i wiekszych cen dla polakow...
Mozna komus placic gotowka na wynajecie pokoju, albo wynajeciem pokoju.. on mial jeden pusty w ktorym spalismy- W zamian za prace
podrozzamilion
podrozzamilion 30.04.2018, 11:38:28
  • -4
@NdFeB: Prosze zapoznac sie ze slowem przeciwko slowem z dowodami, ktorych firma nie przedstawila, przemilczala- i pokazuja jak bardzo klamie...
Zgadzam sie z toba, ze po to sa pieniadze, zeby uniknac takich problemow. Ja podrozuje od 12 miesiecy i pracuje w kazdym kraju w zamian za nocleg i wyzywienie. Bali bylo dla mnie kolejnym miejscem gdzie znajde robote w zamian za pobyt..
Pracowalem jako kelner, pomoc w kuchni, niania, zwykly
podrozzamilion
podrozzamilion 30.04.2018, 11:43:36
  • -2
@dr_justice: Od kiedy to firma pomaga ? Firma robi kase, a ja jestem po to zeby zrobic tej kasy wiecej w zamian za pobyt. Tak sie dogadalismy.- nazywamy to pracą i wynagrodzeniem.

Ja swoja prace wyjkonalem wbrew temu co twierdzi wlasciciel... Prosze zapoznac sie ze screnami rozmow zamiast wierzyc w historie o Frimie - ktora pomaga i Gosciowi ktory dostaje wszystko i jeszcze mu zle...

Tak jak napisales.. przecietny czlowiek
podrozzamilion
podrozzamilion 30.04.2018, 11:49:46
  • -6
@Strumien_Objetosci: nie moze.. bo to kłamie.. Materialy szkoleniowe wyslal mi osobiscie W MARCU! 2 miesiace po rozpoczeciu pracy gdzie zaczac mielismy od kursu...
A napisal, ze zaraz po tej sytuacji (w lutym) mialem przystapic do kursu i go olalem....

https://images83.fotosik.pl/1056/e87dad37cdc035c0gen.jpg
https://images82.fotosik.pl/1058/308f202f2b1f52b4gen.jpg
https://images83.fotosik.pl/1056/57230f1b5f806012gen.jpg
podrozzamilion
podrozzamilion 30.04.2018, 11:50:54
  • -2
@WOWMichal: Zaraza turystyki na 100% W koncu Backpackerzy jada pracowac w kazdym odwiedzanym kraju, zeby sie tam utrzymac. Potem jada pracowac do nastepnego... Zero zysku na turystyce. Masz racje..
podrozzamilion
podrozzamilion 30.04.2018, 11:52:16
  • -1
@spokeypita: dokladnie... a na koncu zbiera sie dowody, zeby pokazac jak sie poplatal w klamstwach wlasciciel firmy.. Zakladajac nowy watek bez dowodow zamiast odpowiedziec na zarzuty z poprzedniego..
podrozzamilion
podrozzamilion 30.04.2018, 11:59:15
  • -2
Każdy człowiek jest wolny, to prawda. Jednak ta wolność ma swoje granice. Nie może być tak, ze ktoś jedzie na drugi koniec świata i z premedytacją żebra od miejscowych spanie i jedzenie, a później na tym zarabia w internecie pod postacią linków do Bookingu, airbnb czy z reklam adwords. Po prostu jest to nieetyczne i każdy taki gównopodróżnik powinien się wstydzić. BTW ja równiez podróżuje, również liczę pieniądze, ale nie wpadłbym na
podrozzamilion
podrozzamilion 30.04.2018, 12:15:43
  • -10
@dr_justice:
Nie Pomogło mi - Nie płakałem że nie mam pieniędzy. Cała idea podróży to zwiedzanie świata BEZ PIENIĘDZY

Dokumentuje swoja przygode od momentu rzucenia pracy w korporacji 12 miesiecy temy aż do wczoraj. Pokazuje ludziom jak mozna podrozowac w zamian za prace. Pracowalem jako barman, pomoc kuchenna, niańka do dziecki, recepcjonista, sprzątacz , ratownik czy fotograf.. W Malezji, Tajlandi czy na Borneo - wszedzie pracowałem w zamian za nocleg
podrozzamilion
podrozzamilion 30.04.2018, 15:19:11
  • -6
@Tolstoj-kot: Wszystkie pytania zostały przemilczane.. Powtarza sie tylko historia bez podparcia dowodami..
podrozzamilion
podrozzamilion 30.04.2018, 15:22:11
  • -4
@Lele: Zapoznaj sie prosze z drugą stroną medalu... Masz tu słowo vs Słowo z dowodami..
Historia vs Screeny z rozmów z Firmą
Nie ma nic za darmo... a już na pewno nie na Bali i nie u Polaka co ma biznes 10 lat i zatrudnia na czarno..
podrozzamilion
podrozzamilion 30.04.2018, 15:39:15
  • -4
@Lele: Napisałem egzamin - Właściciel powiedział, że nie podpisze żadnego certyfikatu, nie da mi Log Booka - zapisu z przebiegu kursu oraz ilości nurkowań.
Zapytaj Centrum Nurkowe o wstawienie zdjecia Log- Booka.. Przeciez nurkowałem tam 2 miesiace prawda ? Robiłem filmy i zdjęcia promujące na których nurkuje i opowiadam... A gdzie Log Book z nurkowań ? Data , stempel , podpis ?
podrozzamilion
podrozzamilion 01.05.2018, 15:14:07
  • -2
@ostry_wodorosty: @Lele Właściciel powiedział, że nie podpisze mi żadnego certyfikatu i nie wyśle żadnego egzaminu do PADI i moge sobie pisać skargi bo Log Booka też mi nie da i g---o mu zrobie..

Razem ze mną na egzaminie były 2 osoby i wszyscy napisaliśmy ten egzamin bezbłędnie. Kontaktuje się właśnie z osobami z którymi pisałem ten egzamin, żeby mieć jeszcze więcej dowodów na to co wycznia to jednoosobowe centrum nurkowe..
podrozzamilion
podrozzamilion 02.05.2018, 10:55:26
  • -3
Odpowiedzialem na to pytanie trolu i wstawilem screeny z rozmów z właścicielem.
Centrum nurkowe milczy od czasu wrzucenia dowodów. Najpierw uniknął odpowiedzi wykopowiczów i założył nowy wątek, a teraz milczy i przenosi sprawe na wp.pl - opowiada te samo historie bez dowodow a gimbaza rzuca gównem tam gdzie palcem wskażą
Podobno nie zrobilismy mu zadnejstrony internetowej.. istnieje juz od 11 lat.. Poniżej dowody:
http://balidivingsanur.com/

27 Stycznia - Budowanie strony od podstaw -
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

podrozzamilion
podrozzamilion 04.05.2018, 02:36:51
  • -2
@Lele: Pewnie że grzecznie bo to mój współpracownik z którym robie kurs... Pewnie, że praworządny jak go nie dokończył co było na umowie. Urosły Jaja bo trzeba je mieć, żeby tępić oszustów i wyzysk i walczyć ze skur&^ństwem.
Uzbierałem wystarczjaąco dowodów dla KITAS i dla PADI a oni nie będą wierzyć w historyjki właśicciela firmy tylko przekopią dowody.. Tak że on już nie wejdzie do wody
Niszcząc mój projekt zniszczył

1116

Janusz Biznesu na Bali - Dla Polaków ceny + 50$

Janusz Biznesu na Bali - Dla Polaków ceny + 50$

Polskie Centrum Nurkowe Na Bali kasuje Polaków drożej niż obcokrajowców! Właściciel firmy Bali Diving oszukał podróżników umawiając się, żę zrobi kurs nurkowania w zamian za strony internetowe. Strony zostały ukończone, a zamiast kursu zostali wyrzuceni z... KRAJU.... A to nie wszystko...

podrozzamilion
z
wykop.pl
dodany: 28.04.2018, 14:56:58
  • 213
  • #
    januszebiznesu
  • #
    bali
  • #
    memy
  • #
    podroze
  • #
    afera
  • #
    heheszki
podrozzamilion
podrozzamilion
Autor
28.04.2018, 15:23:42
  • 49
@WuDwaKa: Dobrze powiedziane gifem xDD
podrozzamilion
podrozzamilion
Autor
28.04.2018, 15:26:24
  • 6
LINK DO CAŁEJ HISTORI NA MIKROBLOGU ( W poście link nie działa ) :

https://www.wykop.pl/wpis/31016565/witam-wykopowiczow-publikuje-tutaj-to-co-facebook-/
  • 11
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

podrozzamilion
podrozzamilion
Autor
28.04.2018, 16:53:53
  • 48
@biskup: Niestety masz rację.. Bolesna nauczka.
Miałem zrobiony Backup 95% Zdjęć i Filmów... To co straciłem to setki godzin wrzucania albumów, opisywania zdjęć które musze teraz poświęcić na odsykanie materiału.... i wrzucenie ponownie ???

To czego nigdy nie odzyskam to wszystkie opisane przygody z każdego Państwa i MIasta na mojej drodze.. Każdy artykuł był pełny przydatnych informacji i pisany na świeżo - czyli pełen emocji... Moge odtworzyć informacje, ale zawartch
podrozzamilion
podrozzamilion
Autor
28.04.2018, 18:35:49
  • 7
@xetrov: Mialem porobione backupy ale to jest rok wrzucania zdjec i opisow.. wiec trzeba wrzucac wszystko od nowa i opisywac kazde zdjecie w albumie ktory usuwa sie w sekunde...

Pracowalem dla goscia nad strona internetowa.. mialem dostep do jego serwerow i jego kompa.. takie zaufanie sprawilo ze sam zostawilem komputer wlaczony w jego biurze gdy wychodzilem na przerwe...
podrozzamilion
podrozzamilion
Autor
28.04.2018, 18:43:03
  • -3
@13579_: wiem o czym mowisz.. Pobralem to z servera i mozna nawet odczytac usuniete wiadomosci z przed 5 lat z zalaczonymi zdjeciami... Ale to dotyczy prywatnego konta czyli nasz wlasna kartoteka na fb.... Fan page nie da rady w ten sposob :(
podrozzamilion
podrozzamilion
Autor
28.04.2018, 18:45:39
  • 2
@podrozzamilion: facebook nie ma ochoty na zadne wysylanie backapkow... Pewnie gdybym kogos zabil to znalazly by sie wszystkie postydo sprawdzenia...

Moze reakcja na wykopie pomogla by dotrzec do kogos kto pracuje w FB i wtedy moglbym poprosic od przywrocenie strony...
Gdzies czytalem ze w USA koles przywrocil fan page bo napisal bezposrednio do pracownika FB.. ja zadnego nie znalazlem !
podrozzamilion
podrozzamilion
Autor
28.04.2018, 18:48:05
  • 2
@xetrov: to nie paranoja to rozsadek... Tak jak mowisz - lekcja na cale zycie i przestroga dla innych..

Byc moze dzieki reakcji ludzi na wykopie uda sie dotrzec do pracownika FB i przywrocil fan page... Innej drogi nie ma bo support odmawia -tlumaczy ze sie nie da bo nie przechowuja danych.. a wiadomo ze przechowuja - tylko nie dla nas ;/
podrozzamilion
podrozzamilion
Autor
28.04.2018, 18:50:30
  • 9
@Ganjaboy2006: ee? Tu chodzi o to , ze Polacy musza placic za te same uslugi o 50$ wiecej..
podrozzamilion
podrozzamilion
Autor
28.04.2018, 18:58:47
  • 11
@asiamasa: mowimy o tej samej usudze w tym samym miejscu, w tej samej firmie , a nie o produktach i ich wartosci w roznym miejscu :O
Woda i paliwo tez ma rozne ceny ale nie dla Polakow tylko dla wszystkich..
podrozzamilion
podrozzamilion
Autor
28.04.2018, 18:59:21
  • -3
@asiamasa: mowimy o tej samej usudze w tym samym miejscu, w tej samej firmie , a nie o produktach i ich wartosci w roznym miejscu :O
Woda i paliwo tez ma rozne ceny ale nie dla Polakow tylko dla wszystkich..
podrozzamilion
podrozzamilion
Autor
28.04.2018, 23:55:03
  • -3
@niezle_j---a: @marcin-- @duszabar @zeus_pl @rol-ex @jukilop @Widmo @sztilq @MontyPythonDobryNaWszystko @spinacz_zbawiciel
Powodem usuniecia Facebooka była eksplozja wku^r%niaa, zawiść i podłość..
Jak wspomniałem na mikroblogu to rozwine tutaj w kilku zdaniach:

Miałem mu zrobić strony internetowe w zamian za kurs nurkowania.. po tygodniu roboty strony było gotowe w 80% a
podrozzamilion
podrozzamilion
Autor
28.04.2018, 23:57:29
  • 0
@FlaszGordon: Potwierdzam
podrozzamilion
podrozzamilion
Autor
29.04.2018, 00:01:36
  • -3


@asiamasa: Pracowałem z nim to wiem, że to ta sama usługa. To jakbys placil za kurs prawka - Polakow kasujemy drozej niz w jezyku zagranicznym. A ty porownujesz uslugi do produktow.. i nawet nie przeczytales o co chodzi w tym wykopie.
podrozzamilion
podrozzamilion
Autor
29.04.2018, 00:05:57
  • -3
@annako2: Tu chodzi o to, ze na Bali jest tak duza konkurencja, ze nie mozesz juz grac ceną - cene wszyscy mają podobną. Wygrać możesz jakością usługi- czyli nie w tej firmie.

Cene możesz zawyżyć tylko poza Bali - Dla nieświadomych Polaków
podrozzamilion
podrozzamilion
Autor
29.04.2018, 00:10:51
  • -8
@niezle_j---a: @marcin-- @duszabar @zeus_pl @rol-ex @jukilop @Widmo @sztilq @MontyPythonDobryNaWszystko @spinacz_zbawiciel
Powodem usuniecia Facebooka była eksplozja wku^r%niaa, zawiść i podłość..
Jak wspomniałem na mikroblogu to rozwine tutaj w kilku zdaniach:

Miałem mu zrobić strony internetowe w zamian za kurs nurkowania.. po tygodniu roboty strony było gotowe w 80% a
  • 4
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

podrozzamilion
podrozzamilion
Autor
29.04.2018, 00:17:23
  • 8
@FlaszGordon: Tak potwierdzam... Podły na każdym kroku.. od zajeżdżania ludziom drogi po nazywanie klientów frajerami.. Miły dla każdego kto przepłaca..
podrozzamilion
podrozzamilion
Autor
29.04.2018, 00:23:46
  • -1
@Grothar: Jak mi proponował Dive Mastera to nie wiedziałem nawet co to za rodzaj kursu. Po rozpoczeciu współpracy oznajmił mi, że Dive Mastera to nie da rady, ale Open Water mam zapewniony! Dla mnie spoko bo - chce po prostu mieć podstawowe uprawnienia i nie stać mnie na to 450 $ ...
podrozzamilion
podrozzamilion
Autor
29.04.2018, 00:25:40
  • -8
@trolluminati: Hahahhaa !
podrozzamilion
podrozzamilion
Autor
29.04.2018, 00:29:06
  • -1
@mateoaka: No fakt.. pisanie w nerwach nie pomaga w przekazywaniu informacji jasno...

Miałem na myśli, że w ciagu roku na budowanie Fan Pejdża poświęciłem bardzo dużo czasu. Wstawianie i układanie zdjęć w Albumach na FB z słabego internetu w Azji zajmuje sporo czasu.. Podobnie jak podpisywanie zdjęć i opisywanie historii..
podrozzamilion
podrozzamilion
Autor
29.04.2018, 00:30:35
  • -4
@Okex: Tak.. mozesz przeczytac wszystko i zobaczyc wyslane zdjecia na messangerze - te ktore usuwales tez... Facebook to nasza kartoteka, dlatego wszystko wstawialem na Fan Pejdz :/
podrozzamilion
podrozzamilion
Autor
29.04.2018, 00:41:56
  • 1
@Widmo: Czyli ktoś dał mi dom, prace, laptopa i kurs nurkowania, ale ja postanowiłem nie napisać egzaminu i wyjechać bez kursu za 450 $
Widmo - A Co on miał opowiedzieć klientom ? Że w nerwach usunął mi projekt? Przecież ten człowiek jest miły dla każdego kto przepłaca...
Ustalam Fakty:
Strony internetowe Bali Diving istnieją
Facebook osoby która robiłą strony i certyfikat nurkowania nie istnieją
podrozzamilion
podrozzamilion
Autor
29.04.2018, 00:43:13
  • -3
@majsterV2: Konta prywatnego - nie dotyczy Fan Pejdz :(
podrozzamilion
podrozzamilion
Autor
29.04.2018, 01:00:03
  • -5
@daro256: Niestety masz racje. Dałem sie oszukać i zostawiłem kompa bez ochrony..
Wszystko Opisywałem na swoim Blogu i cieszyłem się, że w zamian za strone dostane kurs... chciałem, żeby cała historia zakończyła się pozytywnie zamiast pisać, że zostałem oszukany... Bardzo zależało mi na tym papierze bo nie stać mnie żeby płacić 450$ za kurs..

Nic by mi nie dało szarpanie sie w Indonezji.. Tutaj Policja słucha tego który płaci.. Ja
podrozzamilion
podrozzamilion
Autor
29.04.2018, 03:40:05
  • -6
@manstain: @MontyPythonDobryNaWszystko

Gdy opublikowałem całą historie na Facebooku zgłosił ją do usunięcia jako szerząca nienawiść i nacionalizm zamiast podjąć dialog...
Dlatego publikuje tutaj..
podrozzamilion
podrozzamilion
Autor
29.04.2018, 06:53:28
  • -3
@dymitr777: To jest jednooosobowa firma, a jedynym instruktorem jest właściciel... Jeżeli na nurkowanie zapisuje sie wiecej osob to zatrudnia lokalnych DiveMasterow do opieki - Kursy organizuje właściciel - Osobiście.
podrozzamilion
podrozzamilion
Autor
29.04.2018, 08:23:00
  • -7
@dymitr777 Witaj Krzysztofie - Ciesze sie, że w końcu możemy porozmawiać bo na Facebooku mnie poblokowałeś jak pytałem o rozliczenie się ze współpracy. Możesz używać prawdziwego imienia- na wykopie nie ma głupich..
Konto założone godzine temu.

Pierwsze Kłamstwo- Twierdzisz, że najpierw miałem usunietego Facebooka, a później zaczeliśmy współprace?

Oto screeny z rozmów z 7 stycznia o stronie www BaliDiving. Czyli według ciebie rozmawiałem z przyjacielem na temat utwojej strony miesiąc przed rozpoczęciem współpracy
  • 10
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

podrozzamilion
podrozzamilion
Autor
29.04.2018, 08:29:04
  • -4
@siubidubi: Nie chodzi mi o to, żeby kogos ukamieniowac, tylko naglosnic sprawe bo takie rzeczy nie moga przejsc bez Echa..
podrozzamilion
podrozzamilion
Autor
29.04.2018, 08:38:40
  • -7
@dymitr777: Wszystko jest na poziomie. Zarzut, argument/ dowód/ odpowiedź..
Poniżej poziomu jest udawanie znajomego zamiast rozmawiania wprost... Dużo szczegółów znasz jak na osobe, która kiedyś nurkowała z Krisem..
CO zrobiłęm, czego nie zrobiłe w jakich datach.. i co jest na Faceooku ??

A nawet wiesz kiedy zostało usunięte
podrozzamilion
podrozzamilion
Autor
29.04.2018, 08:58:28
  • -8
@sztilq: Z całym szacunkiem za motywacje do działania - Nie przyszedłem na Wykop, żeby kogoś ukamieniować, tylko nagłośnić sprawe bo takie rzeczy nie mogą przejśc bez echa...
Oczywiście - Wiadomo , że jestem wkur^&ny i pewnie, że chciałbym aby spotkała go KARMA..
podrozzamilion
podrozzamilion
Autor
29.04.2018, 09:45:54
  • -9
@dymitr777 Kompletnie zignorowałeś wszystkie argumenty i dowody które wstawiłem w poście powyżej.

Do tego strona, którą zrobiliśmy działa i można sprawdzić kiedy zostałą zrobiona i modyfikowana:

http://balidivingsanur.com/
  • 9
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

podrozzamilion
podrozzamilion
Autor
29.04.2018, 09:54:52
  • -7
@arekkielce: nie... 3 miesiące.. I nie strone tylko dwie strony plus pisanie tekstów na trzecią www.ilovebali.pl
pisanie ofert reklamowych , instagramem i fan pejdzami na Facebooku..
TO nie byla praca 8 godzin dziennie tylko cos za cos.. ja ci zrobie strone a ty mi kurs.. Ja ci napisze teksty a ty mnie wezmiesz na nurkowanie...
Ja ci postawie instagram a ty mi kupisz obiad... TO nie jest kontrakt ani korpo...
podrozzamilion
podrozzamilion
Autor
29.04.2018, 10:12:26
  • -6
@arekkielce: Brzmi jak - skoro dałeś się oszukać to znaczy że ci sie należało.. Oczywiście, że zrobiłem źle gdy mu zaufałem.. on natomiast zrobił dobrze, że to wykorzystał..
podrozzamilion
podrozzamilion
Autor
29.04.2018, 10:48:37
  • -8
@manstain: Tak twierdzi właściciel Firmy ale czy wtedy byłbym niezadowolony ?
podrozzamilion
podrozzamilion
Autor
29.04.2018, 11:06:54
  • -13
@dymitr777: Po raz kolejny zignorowałeś Fakty i dowody i zakopałeś je surowym tekstem - powtarzając to samo.

Bali Diving -Kasuje Polaków drożej niż obcokrajowców.
Właściciel twierdzi, że to nie prawda, a cenniki na stronach nie kłamią.

Bali Diving posiada dwie strony internetowe w dwóch językach, które same się zrobiły 7 lat temu i
podrozzamilion
podrozzamilion
Autor
29.04.2018, 11:21:16
  • -4
@dymitr777:
"

@podrozzamilion: Co do cen, właśnie zapytałem właściciela centrum, skorygował to. Było to niedopatrzeniem, opublikowanym na wersji roboczej, którego @podrozzamilion, sam jesteś autorem (sic!). Nie wiem czy zrobiłeś to intencjonalnie czy nie, ale sadząc po dynamice interakcji i jakości argumentacji, wcale bym się nie zdziwił. "


Sukces! Wykop spowodował, że Polacy
podrozzamilion
podrozzamilion
Autor
29.04.2018, 12:55:27
  • -19
@dymitr777: I znowu odwaracasz całą sytuacje pomijając fakty. Powtarzasz mantre która nie ma sensu i podparcia niczym:

Czyli mieszkałem za darmo, miałęm wycieczki, nurkowanie i wypłate i nie musiałem nic robić w zamian... a na końcu się zemściłem.. i usunąłem sobie Facebooka. Teraz szukam na Wykopie nowych fanów pustej strony podróżniczej...

Logiczne tak samo jak
podrozzamilion
podrozzamilion
Autor
29.04.2018, 13:10:58
  • -6
@iwannagethigh: Potwierdzam, ze jesteśmy autorami strony:
http://balidivingsanur.com/

Zajmowaliśmy się też stronami
http://www.divingbali.info/
podrozzamilion
podrozzamilion
Autor
30.04.2018, 08:22:05
  • -2
ODPOWIEDZ NA

http://www.wykop.pl/ramka/4288739/odp-polskiego-centrum-nurkowego-na-bali-na-zarzuty-uzytkownika-podrozzamilion/

1. Autora znaleziska poznali podczas wycieczki z turystami

1) Zgadza sie
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

podrozzamilion
podrozzamilion
Autor
30.04.2018, 08:22:20
  • -4
Dalsza czesc odpowiedzi na:

http://www.wykop.pl/ramka/4288739/odp-polskiego-centrum-nurkowego-na-bali-na-zarzuty-uzytkownika-podrozzamilion/

11. Ktoregos dnia wlasciciel biura wraz z ona wyjechali gdzies na caly dzien, zostawiajac klucze od biura autorowi znaleziska i jego dziewczynie. Mieli byc w poblizu biura, a gdy wlascicele wrocili, tych nadal nie bylo co bylo zastanawiajace. Po krotkim czasie autor podniosl alarm, że zniknął jego fan page.


11)
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

podrozzamilion
podrozzamilion
Autor
30.04.2018, 08:22:37
  • -4
Dalsza czesc odpowiedzi na:

http://www.wykop.pl/ramka/4288739/odp-polskiego-centrum-nurkowego-na-bali-na-zarzuty-uzytkownika-podrozzamilion/

14)

Pod
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

podrozzamilion
podrozzamilion
Autor
01.05.2018, 21:16:02
  • -1
@arekkielce: Mało ci dowodów ? To masz jeszcze artykuł sponsorowany zakupiony przez Centrum Nurkowe na wp.pl oraz zmiane cen o ktorej nie wspomniano. I jak sie rozwija sytuacja ?
Właściciel firmy milczy i nie odpowiedzial na żadne zarzuty ?
podrozzamilion
podrozzamilion
Autor
02.05.2018, 07:13:09
  • -3
@arekkielce: Może jak ciebie ruchają w dupe to siedzisz cicho.. Takie mamy przyzwolenie społeczne- Skoro ktoś cie oszuka to znaczy że ci sie należało bo dałeś sie oszukać. Skoro sie nie wylogowałeś to dobrze że ci skasował wszystko.. Gimbaza może sobie jechać na widok historii bo tak działają afery..
Chciałem dorzeć do ludzi którzy przeanalizują sprawe i wyciągną konsekwencje:
PADI i KITAS i RAINBOW TOUR ma wystarczająco dowodów dzięki wypowiedzią
podrozzamilion
podrozzamilion
Autor
02.05.2018, 10:58:56
  • -1
Centrum nurkowe milczy od czasu wrzucenia dowodów. Najpierw uniknął odpowiedzi wykopowiczów i założył nowy wątek, a teraz milczy i przenosi sprawe na wp.pl - opowiada te samo historie bez dowodow a gimbaza rzuca gównem tam gdzie palcem wskażą
Podobno nie zrobilismy mu zadnejstrony internetowej.. istnieje juz od 11 lat.. Poniżej dowody:
http://balidivingsanur.com/

27 Stycznia - Budowanie strony od podstaw -
https://images82.fotosik.pl/1060/114cadb97964f345gen.jpg
podrozzamilion
podrozzamilion 31.03.2018, 17:40:53
  • 136
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 27
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

podrozzamilion
podrozzamilion
Autor
31.03.2018, 18:29:34
  • 1
@sidhellfire: Usuwa lub ukrywa. Dostałem blokade na konto z wymienionymi powodami.. Jedyna różnica między tym co tutaj napisałem na Wykopie, a tym co na Facebooku to otagowanie sprawcy... Tutaj nie podałem Imienia i Nazwiska bo każdy może sobie sprawdzić na stronie.
  • Odpowiedz
podrozzamilion
podrozzamilion
Autor
31.03.2018, 18:56:29
  • 6
@Dwadziescia_jeden: Czego nie zrozumiałeś ?
  • Odpowiedz
podrozzamilion
podrozzamilion
Autor
01.04.2018, 10:49:01
  • 1
@siteman: Pobrałem całe archiwum FB.. można tam odkopać wszystkie rozmowy i wysłane zdjęcia z messenger-a od początku istnienia konta... Ale wszystko dotyczy tylko profilu osobistego... Facebook twierdzi, że nie przechowuje żadnych informacji odnośnie fan page-ów na swoich serwerach więc to co zostało usuniete " Przeze mnie" zostało usuniete na zawsze :|
  • Odpowiedz
podrozzamilion
podrozzamilion
Autor
01.04.2018, 11:02:28
  • 5
@Agemaker: Masz absolutną rację.. Trzeba się nanurkowac, żeby dotrzeć do Divemastera..
Naobiecywał mi złote góry, a gdy wyrobiłem wize, żeby móc zacząć prace to od razu skorygował, że Divemastera to nie da rady i musimy się dogadać na Advanced Open Water...

Po zrobieniu wszystkich ćwiczeń do OWD i 10 nurkowaniach na otwartej wodzie nie dostałem nawet podstawowego certyfikatu PADI.. To było moje wynagrodzenie za 6 tyg pracy..

Pomysł z wrzuceniem
  • Odpowiedz
podrozzamilion
podrozzamilion
Autor
01.04.2018, 11:09:11
  • 2
@mateoaka: Strona nie została usunięta, tylk ozawartość strony została usunięta. W dzienniku aktywności miałem napisane, że ja sam zgłosiłem strone do usunięcia 20 minut temu... Czyli w momencie, kiedy jeszcze nie było mnie w biurze.. W biurze siedziała tylko jedna osoba... On...

Strona www któa została zrobiona w Wordpressie od podstaw
( łącznie z napisaniem tekstów po Angielsku, co dla niego było
  • Odpowiedz
podrozzamilion
podrozzamilion
Autor
01.04.2018, 11:10:44
  • 1
@Killuminatii: Road Trips Over - Droga Bez Powrotu
  • Odpowiedz
podrozzamilion
podrozzamilion
Autor
28.04.2018, 15:12:38
  • 1
@mateoaka @Killuminati @Agemaker @siteman @su1ik @Nerax123 @PiTcA @lebele @sidhellfire

Za namową znajomych i obserwujących - Wrzucam całość na główną i wołam plusujących. Chce nagłośnić sprawe, żeby ostrzedz ludzi przed Januszami Biznesu.
Tak podłych ludzi, trzeba wyłapywać i eliminować z rynku zanim rozwiną skrzydła żerując na
  • Odpowiedz
podrozzamilion
podrozzamilion
Autor
28.04.2018, 16:03:56
  • 0
@Zapaczony: Ponieważ umowa była taka, że jak je skończymy strony to wyda nam certyfikat ukończenia kursu..

Gdy strony były gotowe w 80% zaczeliśmy jeździć na nurkowania więc wszystko wzkazywało na to, że wywiąże się z umowy. Jednak po oddaniu stron gotowych na 100% współpraca się zakończyła i żadnego certyfikatu nie dostaliśmy..
A to włąśnie kosztuje nas 450$ od osoby,.. no chyba, że obcokrajowiec to wtedy 395$.... :|

Szczegółowo opisałem to na
  • Odpowiedz
podrozzamilion
podrozzamilion
Autor
29.04.2018, 10:12:55
  • 0
@j3sion: Dotyczy tylko kont prywatnych
  • Odpowiedz

21

DUB FX chce na Woodstock !

DUB FX chce na Woodstock !

Moi drodzy! Udało mi się porozmawiać z Dub Fx-em podczas festiwalu w Indonezji i okazało się, że ziomek bardzo chętnie zagra w Polsce po raz kolejny! Wysłałem film do Owsiaka i od razu dostałem odpowiedź, że Festiwal jest bardzo zainteresowany pomysłem, tylko co na to ludzie?? Chcecie żeby zagrał?

podrozzamilion
z
wykop.pl
dodany: 20.04.2018, 06:41:26
  • 7
  • #
    polska
  • #
    dubfx
  • #
    woodstock
  • #
    muzyka
  • #
    kultura
  • #
    woodstock2018
podrozzamilion
podrozzamilion
Autor
22.04.2018, 14:50:50
  • -1
@EnderWiggin @elbereth @JemKredki1983 @uglyhero @To_ja_moze_pozamiatam

Moi drodzy !
Utoworzyłem wydarzenie na FB i teraz wszystko w naszych rękach ;)
Będzie odzew - Będzie Dub Fx
https://www.facebook.com/events/1721671441204875/
Osobiście miałem nadzieje, że Wykopowicze pomogą zrobić hałas w dobrej wierze i samymi plusami spowodujemy koncert ;)
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

podrozzamilion
podrozzamilion 20.04.2018, 13:53:04
  • 2
Czy ktoś tu chce DUB FX-a w Polsce ?

https://www.facebook.com/events/1721671441204875/
podrozzamilion - Czy ktoś tu chce DUB FX-a w Polsce ? 

https://www.facebook.com/ev...

źródło: comment_y99mYaEn8zkfqaLzgqSsm4kvEOSankAn.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

podrozzamilion
podrozzamilion 20.04.2018, 07:13:15
  • 4
Dub Fx chce na Woodstock !

Moi drodzy! Udało mi się porozmawiać z Dub Fx-em podczas festiwalu w Indonezji i okazało się, że ziomek bardzo chętnie zagra w Polsce po raz kolejny!

Wysłałem film do Owsiaka i od razu dostałem odpowiedź, że Festiwal jest bardzo zainteresowany pomysłem , tylko co na to ludzie ??

Chcecie,
podrozzamilion - Dub Fx chce na Woodstock !

Moi drodzy! Udało mi się porozmawiać z...
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

podrozzamilion
podrozzamilion
Autor
20.04.2018, 12:41:31
  • 1
@stolkov: Świetny Pomysł ;) Zara to ogarne w 2 językach to może się jeszcze Niemiaszki i Czesi dorzucą głosem ;)
  • Odpowiedz
podrozzamilion
podrozzamilion
Autor
20.04.2018, 13:50:14
  • 1
@stolkov @uglyhero Wszystko w naszych rękach ;) Podaje link do wydarzenia:

https://www.facebook.com/events/1721671441204875/
  • Odpowiedz
podrozzamilion
podrozzamilion 05.01.2018, 18:34:30
  • 5
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

ManWithOutNick
ManWithOutNick
05.01.2018, 19:12:16 via Android
  • 0

Komentarz usunięty przez autora

  • https://www.facebook.com/podrozzamilion/
  • Instagram

Osiągnięcia

  • Ekshibicjonista
    od 02.04.2018

    Ekshibicjonista
  • Rocznica
    od 19.11.2022

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking