#f1 na Sky jakieś copium, ze poprawki jakie ma Vestappen dają mu 0.6s w jednym sektorze nad Tsunodą xD Jakby RB przywoziło takie grube upgrade to byśmy mieli 2023 znowu
#f1 To jest skandal że akurat Spa jest rotacyjne. Zamieniłbym go nawet już z np. Silversone w mgnieniu oka, a co dopiero z takim Hungaroringiem. W ogóle jest jakaś tragedia ze wszystkimi nowymi torami, które budują na płaskich placach. Jaki tor europejski powinien być tym rotacyjnym, jeśli już któryś rzeczywiście musi?
Który tor z Europy powinien być rotacyjny, jeśli już jakiś być musi?
@planarize: niby tak ale Belgia tez jakoś specjalnie nie inwestuje w ten tor. Weekend F1 to już nie tylko wyścig a okoliczne atrakcje, koncerty itp. Madryt pompuje kasę w promocję, araby i Ameryka też, tylko europejskie leśne dziadki liczą, że jacyś lokalni właściciele torów nagle będą modernizować i opłacać tory gdzie ceny skoczyły kilkukrotnie przez ostatnią dekadę.
@QRQ: araby musza pompować kasę w promocje bo oni chyba ciągle nie sprzedają kompletu biletów, na europejskie to zawsze wszystko wyprzedane, Węgry przebudowane właśnie, na spa są nowe trybuny budowane, moza też była przecież na bieżąco remontowana,
"Fabryki półprzewodników pod Wrocławiem na Dolnym Śląsku, którą planowała otworzyć amerykańska firma technologiczna Intel, nie będzie. Intel rezygnuje z realizacji zapowiadanych inwestycji w Polsce i w Niemczech."
@SzuruSzur: No tak, śmichu-chichu, ale koszt ropy zużywanej w Polsce (z podatkami) to jest jakieś 200 miliardów złotych rocznie.
Mieć albo nie mieć przynajmniej dodatkowych ze 100 miliardów to jednak jest różnica. Całkiem przyjemna dla nas. Kuwejtem nie zostaniemy, ale dodatkowy zastrzyk zawsze się przyda.
@SzuruSzur: Nie wiem czy zauważyłeś, ale roczne zużycie wskazałem na 200mld+, a zysk zezłoża oceniłem na 100mld. Te koszty droższe od złoża nie będą, litości...
Są ludzie, których śledzimy od lat, których głos kojarzymy z konkretnymi sytuacjami, których wypowiedzi nas wkurzają albo przeciwnie - dają do myślenia. Czasem brakuje jednej rzeczy: możliwości zapytania ich o coś wprost, bez dziennikarskich filtrów, bez gotowych odpowiedzi z wywiadów promujących nową płytę, film albo ustawę. Po prostu: normalna rozmowa z człowiekiem, którego zazwyczaj oglądamy z dystansu.
Dlatego wrzucamy to pytanie tutaj, do Was: kto według Was
Na strefę czystego transportu (SCT) w Krakowie nie zgadza się wojewoda małopolski. Krzysztof Jan Klęczar zaskarży do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego (WSA) uchwałę radnych miejskich. Skarga trafi do WSA w tym tygodniu i nie wstrzyma wykonania uchwały do czasu uprawomocnienia się przyszłego wyr
Nie widzę zeby cofali to. Paryż pokazał jak to się robi.
@kommie: Akurat właśnie francuskie zgromadzenie narodowe przegłosowało wycofywanie się ze stref niskiej emisji, m.in. tej w Paryżu. Ofc, to jeszcze nie faktyczny koniec i potrzeba kilku kolejnych kroków, ale kierunek został już nadany.
Politycy we Wrocławiu znowu kombinują ze strefą czystego transportu. Właśnie dostałem "anonimową ankietę" w której odpytują o opinie. Data wprowadzenia to 1 stycznia 2026r., dozwolony wjazd od benzyny Euro 3 i diesla Euro 4. Przez pierwsze dwa lata, potem znowu w góre. I potem jeszcze raz. Żadnej informacji o wyłączeniu mieszkańców z dotychczas kupionymi autami. Strefa obejmie całe centrum.
Same tendencyjne pytania i ta sama strategia co w Warszawie - procenty emisji wzięte
"O nie", auta mające ponad 25 lat (euro 3 dla benzyniaków) i ponad 20 (euro 4 dla diesli) nie będą mogły jeździć po ścisłym centrum ¯\(ツ)/¯
@xfin: Ani to ścisłe centrum, ani to stan permamentny. Za dwa lata kolejne zaostrzenie, a potem kolejne. Pierwsze dwa lata to tylko wersja "demo", żeby ludzie się zgodzili "bo takie to łagodne".
@ONWRO95: W szczególności wobec po prostu zadbanych youngtimerów z późnych lat '90. Kabriolety, Coupe, limuzyny. Śmiech mnie ogarnia jak słyszę eko-aktywistę, który wciska zamiast tego jakiegoś trupa za 5k, żeby udowodnić że się da, byle tylko na papierku spełniał normy. Nie jeżdże autem z przełomu wieków, bo mnie nie stać na nowsze, tylko jeżdże nim bo to świetny sportowy kabriolet i nie chcę zmieniać go na nowszego.
Skoro osiągnęliśmy próg petycji w Stop Killing Games, teraz czas na kolejny etap - opłaconą kampanię oczerniającą. Przygotujcie się na rosnącą falę krytyki, manipulacji i prób dyskredytacji. Ze strony korpo, jak i opłaconych komentarzy w różnych serwisach, to standardowy ruch korporacyjnych PR-owców, kiedy zaczyna im się palić grunt pod nogami. Nie dajcie się złapać na tanie chwyty.
Wojewoda małopolski Krzysztof Jan Klęczar we wtorek ogłosi decyzję, od której będzie zależała przyszłość strefy czystego transportu. Dziś jest kolejna możliwość uwalić ten chory pomysł!
"Joystick" kultowy program dla graczy, który w latach 1992 -1997 pojawiał się na antenie telewizji w co drugi wtorek o godz. 15.35. Pomysłodawcą, autorem i reżyserem programu była Maja Wójcik-Czarkowska. Przez większość czasu był prowadzony przez Tomasza Kozłowicza, a także Cezarego Domagałę,
W tajemnicy przed opinią publiczną Komisja Europejska przygotowuje drastyczną interwencję na rynku motoryzacyjnym. Od 2030 r. wypożyczalnie samochodów oraz duże firmy będą mogły kupować wyłącznie samochody elektryczne, dowiedzieli się dziennikarze niemieckiego dziennika "Bild" z kręgów unijnych.
@venomik: Ma prawo do anonimizacji, ale jednocześnie prawo do wnoszenia petycji wymaga poparcia 100 tysięcy obywateli. To nie jest mała liczba. Stop Killing Games przy całym możliwym nagłaśnianiu przez media, youtuberów, łatwych podpisach przez internet i nawet AMA z Wykopem miało przez rok poważne problemy przekroczyć taką liczbę. A mówimy o kraju z milionami graczy, którym powinno na tym zależeć.
A tu? Czy ktokolwiek, kiedykolwiek, gdziekolwiek słyszał o zbiórce podpisów
@venomik: Dzięki za wyjaśnienie, faktycznie nie wiedziałem że można ot tak sobie wysłać taką petycję bez żadnego poparcia społecznego.
Raz, że jestem zaskoczony że tak w ogóle można i jest na to przewidziany tryb, a dwa, że rzeczywiście Sejm się tym zajął, kiedy absolutnie żadna partia tego nie popiera.