Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko153
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
obserwator_ryb
obserwator_ryb

obserwator_ryb

Dołączył 5 lat i 10 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 1758
  • Znaleziska 601
  • Mikroblog 1157
  • Obserwujący 5
  • Obserwowane 6

3410

TVP nie chce ujawnić płac prezenterów, bo... ktoś mógłby podkupić Holecką....

Pokaż treści 18+

TVP nie chce ujawnić płac prezenterów, bo... ktoś mógłby podkupić Holecką....

TVP nie chce ujawnić, ile zarabiają prowadzący „Wiadomości". Bo konkurencja mogłaby dokonać „wrogich przejęć" i zapłacić im więcej

CipakKrulRzycia
z
oko.press
dodany: 18.10.2020, 14:32:33
  • 138
  • #
    polska
  • #
    kultura
  • #
    koronawirus
  • #
    bekazpisu
  • #
    heheszki
  • #
    tvpiscodzienny
obserwator_ryb
obserwator_ryb
obserwator_ryb 19.10.2020, 02:14:07
  • 1
ahahahaha kto by tych matołów jak Graczak, Wąż czy Holecka gdziekolwiek chciał. To ich ostatnia praca w telewizji. Później to już TV republika i TV trwam.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

zexan
zexan
18.10.2020, 02:20:58
  • 7
Czy ktoś jest mi w stanie wytłumaczyć dlaczego taka Szwecja potrafiła sobie poradzić z tym wirusem bez jakiś większych interwencji, a cała reszta świata ma z tym problem?

#koronawirus #szwecja
  • 39
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

obserwator_ryb
obserwator_ryb
obserwator_ryb 18.10.2020, 03:39:05
  • 65
@megawatt: nie maja tyle samo zgonów co UK są chyba na 13 miejscu jeśli chodzi o zgony na 1 mln mieszkańców, nie siej paniki jak zawsze z reszta. Poza tym nie zmienili żadnej strategii, po prostu rozważają różne rozwiązania. Dezinformacja w Twoim wykonaniu jak zawsze przednia.
  • Odpowiedz
obserwator_ryb
obserwator_ryb
obserwator_ryb 18.10.2020, 09:07:30
  • 2
@tomtom666: jezu jak ja uwielbiam takich ludzi jak Ty wypowiadających się z mądrością i pewnością gdy jednocześnie nie ma danych odpowiednich do oceny sytuacji. Nie wiesz kto zmarł na covid a kto mając. W różnych krajach jest to różnie badane. Szwexja jako jedyna brała do statystyk zgony z domów opieki nad starszymi ludzmi. Porównujesz te niepełne dane liczone w rożny sposób i wyciągasz daleko idące wnioski.

Tacy ludzie jak Ty
  • Odpowiedz
obserwator_ryb
obserwator_ryb
obserwator_ryb 18.10.2020, 11:57:26
  • 1
@tomtom666: wiesz ja lubię się opierać na danych najlepiej tych z 14/10 opublikowanych w biuletynie WHO opartych na 61 miejscach na całym świecie z ujęciem osob bezobjawowych z których wynika ze IFR to 0,27% a nie na Twoich domorosłych na chłopska glowe obliczeniach „a bo we Włoszech było tyle”. Kogo wtedy zbadano? Bezobjawowych tez? Jaka grupę? W jakim wieku? Czy to było badanie całego przekroju społecznego? Jeśli badasz 70+ to
  • Odpowiedz
obserwator_ryb
obserwator_ryb
obserwator_ryb 18.10.2020, 12:17:27
  • 1
@tomtom666: to niczego nie dowodzi, ze tyle zmarło wszystkich osób. Przy zapaści służby zdrowia ludzie nie dostają się do szpitala z zawałami i wylewami lub boja się Dzwonic i jechać do szpitala. Dopóki nie znamy konkretnych danych to jest to takie gadanie na zasadzie „wybiorę sobie to co mi pasuje pod tezę”. Masz już opinie i szukasz jej potwierdzenia zamiast szukać po prostu faktów wynikających z badań.

Mediana IFR dla
  • Odpowiedz
obserwator_ryb
obserwator_ryb
obserwator_ryb 18.10.2020, 12:31:12
  • 1
Napisałem, ze nie wiemy dokładnie z czego wynika ten wzrost śmiertelności. Nie wiem dlaczego przekręcasz moje słowa. Może masz taki nawyk naginania rzeczywistości żeby pasowała do tego co sobie tam myślisz.

Badanie do którego nawiązałem zajmuje się Infection Fatality Rate istotniejszym od CFR w przypadku wirusa tak często występującego bezobjawowo.
  • Odpowiedz
Kjedne
Kjedne
18.10.2020, 00:19:15
  • 5
Prawilnie przypominam, że do "grupy ryzyka" #koronawirus w przypadku której #szury zwykły sugerować, że to sami niedołężni starcy jest również ta Pani

#muzyka #neuropa #bekazkonfederacji #foliarze #zdrowie
Kjedne - Prawilnie przypominam, że do "grupy ryzyka" #koronawirus w przypadku której ...

źródło: comment_1602980291LzxJP4G9ClMTrKoRlumM4G.jpg

Pobierz
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

obserwator_ryb
obserwator_ryb
obserwator_ryb 18.10.2020, 03:40:07
  • 0
@Kjedne: grupa ryzyka jest powyżej 70
  • Odpowiedz
obserwator_ryb
obserwator_ryb
obserwator_ryb 18.10.2020, 09:08:22
  • 0
@kulass: czy Madonna ma chorobliwa otyłość albo cukrzyce? Chyba nie o to mu chodziło
  • Odpowiedz
RoastieRoast
RoastieRoast
17.10.2020, 22:31:18
  • 14
Na filmiku z Tokyo macie odpowiedź dlaczego tam nie ma epidemii i restrykcji jak w Europie

MASKI. WSZĘDZIE. W TYM NA ULICY

A w Europie jak w lesie
- maski ze szmat
RoastieRoast - Na filmiku z Tokyo macie odpowiedź dlaczego tam nie ma epidemii i rest...
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

obserwator_ryb
obserwator_ryb
obserwator_ryb 18.10.2020, 03:44:01
  • 0
@RoastieRoast: maski to temat drugorzędny. Robienie z nich kluczowej sprawy dla ujarzmienia wirusa jest pójściem na rękę rządzącym, którzy chcą zrzucić z siebie wine za skandaliczny brak przygotowania. Teraz nagle ludzie bez masek winni i po problemie.
  • Odpowiedz
profildogier
profildogier
16.10.2020, 21:49:13
  • 6
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 46
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

obserwator_ryb
obserwator_ryb
obserwator_ryb 17.10.2020, 04:12:29
  • 1
@montecito: uważam, ze emocje wzięły górę. Uwaga mediów jest przesadzona. Zrobili sobie z tego show i nakręcają emocje. Dlaczego nikt nie poszedł do szpitala z kamera (tak tak wiem straszny wirus) i nie pokazał choćby jednego z tych przepełnionych szpitali, bieganiny na korytarzu, mętliku i chaosu. Ani jednego filmu czy notki w tym stylu. I żeby było jasne - nie jestem świrem który twierdzi ze pandemii nie ma lub Gates
  • Odpowiedz
obserwator_ryb
obserwator_ryb
obserwator_ryb 17.10.2020, 15:55:26
  • 1
@hyatt: oczywiście, ze nie jest to wirus apokalipsy. Pare dni temu WHO opublikowało wyniki badań oparte na informacjach z 61 krajów dot śmiertelności covid-19. Mediana wyszła 0,27% a dla ludzi poniżej 70 r ż 0,05%. Dla grypy to jest przedział 0,1%-0,2%. Dlaczego nic nie ma o tym w mediach polskich? Pewnie dlatego, ze trudno byłoby zrobić dramatyczny tytuł do tego.
  • Odpowiedz
obserwator_ryb
obserwator_ryb
obserwator_ryb 18.10.2020, 02:59:19
  • 0
@jast: dlatego trzeba izolować zagrożonych w grupie ryzyka i testować ich wszystkich raz na tydzień a nie rozpieprzać cały kraj. Jak będzie Armaggedon gospodarczy to skąd weźmiemy pieniądze na służbę zdrowia? Z nieba spadną?
  • Odpowiedz
PiccoloGrande
PiccoloGrande
17.10.2020, 05:51:14
  • 2
Jeszcze trochę i zostanie obalony główny argument szurów pt. "Hurr durr grypy mamy 4,2 miliony przypadków rocznie i nic się nie dzieje".

No to te 4,2 mln stanowi 11 tys. przypadków dziennie. W przypadku koronawirusa jesteśmy całkiem blisko. A śmiertelność wiele razy większa.

#koronawirus
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

obserwator_ryb
obserwator_ryb
obserwator_ryb 17.10.2020, 06:03:11
  • 2
@PiccoloGrande: wiele razy większa? Może opierajmy się na badaniach. Covid-19 według badań WHO ma śmiertelność 0,27%. Dla osób poniżej 70 r ż to jest 0,05%. Z kolei grypa to przedział 0,1% - 0,2%
  • Odpowiedz
obserwator_ryb
obserwator_ryb
obserwator_ryb 17.10.2020, 06:22:30
  • 0
@PiccoloGrande: No i z czego to obliczasz? Ilu osobom robią testy? Jakby zrobili więcej to by było 30 tys zakażeń. Jezu człowieku, trochę pomyśl.
  • Odpowiedz
obserwator_ryb
obserwator_ryb
obserwator_ryb 17.10.2020, 06:33:39
  • 2
Nie ma w ogóle takich badań grypy jak robi się koronawirusa, bo nigdy jej się nie badało tak dokładnie. Nie odnotowuje się tak dokładnie zgonów i nie robi licznika.

Według najnowszych i najdokladniejszych danych opartych na badaniach z 61 miejsc na całym świecie opublikowanych przez WHO śmiertelność covid to średnia 0,27 a dla ludzi poniżej 70 r z to 0,05 Grypa 0,1 - 0,2

Rozumiem, ze chcesz mnie przekonać ze Polska jest
  • Odpowiedz
obserwator_ryb
obserwator_ryb
obserwator_ryb 17.10.2020, 15:52:01
  • 0
@PiccoloGrande: @wrzesien: https://www.google.pl/amp/s/www.spectator.co.uk/article/how-deadly-is-covid-19-/amp?client=safari
  • Odpowiedz
obserwator_ryb
obserwator_ryb
obserwator_ryb 18.10.2020, 01:23:24
  • 0
@wrzesien: widze, ze problemy z angielskim
  • Odpowiedz
obserwator_ryb
obserwator_ryb
obserwator_ryb 17.10.2020, 06:24:08
  • 1
Jestem przerażony myślą, ze jak zarazi się cała Polska to nas zostanie tylko 99,73%. Polaków.

#koronawirus
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Hadix
Hadix
17.10.2020, 06:27:35
  • 0
@obserwator_ryb: skąd wiesz?
  • Odpowiedz
obserwator_ryb
obserwator_ryb
obserwator_ryb 17.10.2020, 03:58:23
  • 21
Stosy ciał zablokowały mi drzwi do klatki, co robić?

#koronawirus
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

obserwator_ryb
obserwator_ryb
obserwator_ryb
Autor
17.10.2020, 04:14:30
  • 3
@cruelfriend: dzięki, dobra rada, to trzecie piętro ale leżą do drugiego
  • Odpowiedz
obserwator_ryb
obserwator_ryb
obserwator_ryb
Autor
17.10.2020, 04:51:18
  • 2
@mexxl: do nas ciężko dojechać, palą narazie w sąsiedniej dzielnicy
  • Odpowiedz
marek-pikador
marek-pikador
16.10.2020, 12:29:11
  • 3
Szkoda człowieka, mógł jeszcze pożyć.

"Biuro prasowe wojewody małopolskiego poinformowało o 24 zmarłych minionej doby. Wśród nich był 101-letni mężczyzna z powiatu krakowskiego. Miał choroby współistniejące. "

https://wiadomosci.wp.pl/koronawirus-w-polsce-malopolska-najstarszy-pacjent-z-covid-19-przegral-walke-o-zycie-6565254746548896a

#koronawirus
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

obserwator_ryb
obserwator_ryb
obserwator_ryb 16.10.2020, 13:10:05
  • 0
@why1sthat: średnia wieku ofiary covid to 76 lat, wiec daruj sobie te panikarskie pojedyncze przypadki 30-latków, najczęściej chorych na raka
  • Odpowiedz
obserwator_ryb
obserwator_ryb
obserwator_ryb 16.10.2020, 13:21:49
  • 0
@why1sthat: przez sekundę nawet nie bałem się koronawirusa tak jak nie panikuje jeżdżąc samochodem i nie boje się ze cegła spadnie mi na glowe. Gdybys miał choć ćwierć mózgu zrozumiałbyś ze średniej wieku ofiar ze takie mniej więcej jest prawdopodobieństwo śmierci na koronę w wieku ok 30 lat.
  • Odpowiedz
obserwator_ryb
obserwator_ryb
obserwator_ryb 16.10.2020, 14:32:09
  • 0
@why1sthat: no zaraz moment, kazałeś koledze wykopkowi przytaczać artykuły o zmarłych 30-latkach. Po co? Żeby siać panikę? Właśnie dobrze, ze piętnuje media
  • Odpowiedz
obserwator_ryb
obserwator_ryb
obserwator_ryb 16.10.2020, 14:51:27
  • 0
@why1sthat: człowieku, to była ironia. Skąd ja mam mieć dane żeby napisać ze większość miała raka? zdecydowanie uważam ze za dużo jest właśnie panikarstwa i rząd znów pod naciskiem siejących strach mediów będzie podejmował nierozsądne decyzje na skutek których ucierpi więcej ludzi niż z powodu koronawirusa. A w zasadzie nawet nie wiemy ilu ucierpi bo nikt tego z taka dbałością nie śledzi tak jak śledzi wszystko związane z super ważnym
  • Odpowiedz
S.....b
S.....b
konto usunięte 16.10.2020, 12:37:14
  • 199
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 67
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

obserwator_ryb
obserwator_ryb
obserwator_ryb 16.10.2020, 13:06:48
  • 3
@Scaab: MAMY PANDEMIE!! OLABOGA

WHO zmieniło kryteriu pandemii, żeby nazwać to coś pandemia wiec się nie zesraj z typ capslockiem. Na siłowniach nigdy nie było ogniska
  • Odpowiedz
obserwator_ryb
obserwator_ryb
obserwator_ryb 16.10.2020, 14:40:27
  • 0
@Scaab: to z tego, ze PANDEMIA to dość naciągane
  • Odpowiedz
P.....A
konto usunięte 15.10.2020, 16:14:08 via Android
  • 4
Podziwiam wszystkich ktorzy zdecydowali sie na wesele przez ostatnie miesiące, mimo wszystko z miłości przyczynic sie do smierci wielu ludzi i masowego bezrobocia. To jest piękna, nierozerwalna więź. Przetrwa wszystko

乁(♥ ʖ̯♥)ㄏ

#koronawirus
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

obserwator_ryb
obserwator_ryb
obserwator_ryb 15.10.2020, 16:15:05
  • 0
@POTEZNA_HAUBICA: koronawirus bezrobocie powoduje? Zwalnia ludzi z pracy?
  • Odpowiedz
obserwator_ryb
obserwator_ryb
obserwator_ryb 15.10.2020, 16:38:21
  • 0
@POTEZNA_HAUBICA: No to niech nie unikają podróży i konsumują
  • Odpowiedz

3074

Nowy rekord! 6526 nowych i potwierdzonych przypadków koronawirusa w Polsce

Pokaż treści 18+

Nowy rekord! 6526 nowych i potwierdzonych przypadków koronawirusa w Polsce

Ministerstwo Zdrowia w środowym komunikacie poinformowało o 6526 nowych i potwierdzonych przypadkach koronawirusa. To niestety kolejny rekordowy wynik zakażeń w Polsce. Zmarło również 116 osób

konto usunięte
z
twitter.com
dodany: 14.10.2020, 08:31:42
  • 552
  • #
    polska
  • #
    koronawirus
  • #
    covid19
  • #
    wirus
  • #
    bekazpisu
obserwator_ryb
obserwator_ryb
obserwator_ryb 14.10.2020, 17:21:57
  • 0
@Superlocrian: co maja do tego maseczki, jakaś wiara w magiczne powstrzymanie wirusa za pomocą noszenia maseczek. PiS dobrze widze Ci swoją narracje wklepał w łepetynę. Niech się Polacy teraz kłócą między sobą, ze są sami winni.
obserwator_ryb
obserwator_ryb
obserwator_ryb 14.10.2020, 17:23:27
  • -2
@pragmatyczny_romantyk: szkoły były w Szwecji cały czas otwarte (i są). Jakoś rekordów u nich brak
obserwator_ryb
obserwator_ryb
obserwator_ryb 14.10.2020, 17:25:11
  • 1
@buont: maseczka niewiele pomaga, to zagrywka używana przez PiS żeby było na kogo zrzucić wine za rozprzestrzenianie się wirusa. Powinno być masowe testowanie i izolowanie przypadków. No ale jak się przebimbalo całe lato to teraz trzeba się jakoś ratować i na kogoś zrzucić wine.
zjadlbymbanana
zjadlbymbanana
12.10.2020, 22:15:33
  • 27
Uczniowie ze strachu przed koronawirusem domagają się zamknięcia szkół. Dla mnie to jakieś kuriozum. Pomijam już fakt, że dzieciaki w wieku szkolnym są najmniej narażoną grupą i przechodzą covida praktycznie bezobjawowo. Ale nawet jeśli zamkniemy szkoły, to co dalej? W sensie na co mamy czekać? Bo wirusa już na pewno nie zatrzymamy, on będzie z nami przez kolejne miesiące lub lata. A takie bezsensowne nakręcanie paniki niczemu nie służy.
#koronawirus
zjadlbymbanana - Uczniowie ze strachu przed koronawirusem domagają się zamknięcia szk...

źródło: comment_1602540966gYXFfCAXKyQluF2DACVIoC.jpg

Pobierz
  • 38
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

obserwator_ryb
obserwator_ryb
obserwator_ryb 13.10.2020, 06:02:00
  • 0
@megawatt: człowieku nie żartuj sobie. Ile osób w wieku 0-19 zmarło z powodu koronawirusa w Szwecji przez cały okres pandemii. Przypomnę, ze Szwecja nie zamknęła nigdy szkół. Odpowiedz brzmi - zero.

Idź siej panikę gdzie indziej. Już zostałeś wielokrotnie wyjaśniony jako psychopata cieszący się niemal z rozwalenia gospodarki. Mam tu wkleić Twoje wpisy? Już dawno powinieneś wykonać ruch „usuń konto”.
  • Odpowiedz
obserwator_ryb
obserwator_ryb
obserwator_ryb 13.10.2020, 16:19:09
  • 0
@megawatt: co za typ, jaki fake news? Szkoły dla dzieci w wieku 0-15 były przez cały okres pandemii otwarte, gdzie wiec to zagrożenie? Gdzie to śmiertelne zagrożenie dla dzieci pytam się? Przez cały czas pandemii chodziły do szkół i nikt, dosłownie nikt nie zmarł. Żenada człowieku.
  • Odpowiedz
obserwator_ryb
obserwator_ryb
obserwator_ryb 13.10.2020, 17:40:07
  • 0
@megawatt: szkoły dla dzieci w wieku 0-15 nie były nigdy zamknięte. Pytam wiec jakie jest zagrożenie dla dzieci skoro nie zmarło przez ten czas ani jedno dziecko. Odpowiedz brzmi: zagrożenie jest zerowe. Dlatego tez jakiś strajk dzieci bojących się w Polsce to hucpa nie mająca potwierdzenia w rzeczywistości. To jest działanie warte wyśmiania i nic więcej. Dziękuje dowidzenia.
  • Odpowiedz
obserwator_ryb
obserwator_ryb
obserwator_ryb 13.10.2020, 20:49:59
  • 0
@megawatt: nie, w tym strajku nie chodzi o zagrożenie dla nauczycieli ale o to, ze rzekomo dzieci się boja

Ok niezamykano szkół dla wieku 0-15 co tez sporo nam mówi o ryzyku dla tej grupy wiekowej
  • Odpowiedz
Terrafic
Terrafic
Terrafic
12.10.2020, 16:27:37
  • 5
https://youtu.be/JGh556BDpus Carrioner wyjaśnia Gargamela.
#gargamel #carrioner #youtube #polskiyoutube
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

obserwator_ryb
obserwator_ryb
obserwator_ryb 13.10.2020, 05:37:43
  • 2
@Terrafic: tego się nie da oglądać
  • Odpowiedz
Hejtel
Hejtel
11.10.2020, 19:51:23
  • 3
Ale coś mi tu nie gra...Naprawdę tak wyglądający typ jak Gargamel, może odwalać takie numery a nawet niezła dziewczyna mimo to zgadza się na takie traktowanie i jakiś czas jeszcze z nim jest i jeszcze po tym związku musi się "leczyć"?? Czy to wszystko przez pryzmat tego jak "potężny" jest jego głos w Internecie i lasce to imponowało? Kobiety to dziwne są..
#gargamel
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

obserwator_ryb
obserwator_ryb
obserwator_ryb 11.10.2020, 23:27:16
  • 0
@Hejtel: nie wszystkie laski zwracają uwagę na wygląd
  • Odpowiedz

577

Protesty "antycovidowców" w wielu miastach w Polsce

Protesty "antycovidowców" w wielu miastach w Polsce

Warszawa, Katowice, Rybnik, Częstochowa, Olsztyn, Płock, Koszalin, Gdańsk– między innymi w tych miastach odbyły się w sobotę protesty przeciwników ograniczeń wprowadzonych przez rząd w związku z rozprzestrzenianiem się koronawirusa.

Mikuuuus
z
rmf24.pl
dodany: 11.10.2020, 00:13:12
  • 231
  • #
    polska
  • #
    koronawirus
  • #
    warszawa
  • #
    katowice
  • #
    gdansk
  • #
    olsztyn
obserwator_ryb
obserwator_ryb
obserwator_ryb 11.10.2020, 15:04:53
  • 1
@Duszqable: skąd masz informacje ze tysiące osób covid zabił W Polsce? Bo według MZ Covid jako sam covid zabił poki co 311 osób w naszym kraju
obserwator_ryb
obserwator_ryb
obserwator_ryb 11.10.2020, 15:08:01
  • 3
@marekmarecki44: ile razy jeszcze ktoś będzie wrzucał tego mema, który z nauka ma tyle wspólnego co kot napłakał. Wiedzę z memów czerpiesz? Wklej jakieś poważne badanie naukowe na ten temat a nie mema
obserwator_ryb
obserwator_ryb
obserwator_ryb 11.10.2020, 15:12:16
  • 2
@alexandra28: po to właśnie nakaz noszenia maseczek w miejscach publ żeby było na kogo zrzucić winę bo wiadomo ze nie wszyscy się zastosują. PiS robi was jak dzieci
obserwator_ryb
obserwator_ryb
obserwator_ryb 11.10.2020, 15:35:49
  • 0
@Duszqable: No ale Ty właśnie przedstawiłeś dane dot grypy wynikające z myślenia moimi kategoriami, przedstawiłeś liczbę osób która zmarła z powodu grypy a nie powikłań związanych z grypa. A po drugiej stronie stawiasz smierć osób umierających na wiele różnych rzeczy i mających przy okazji covid. Co to za porownanie?

1468

Dramat chorych na raka z krakowskiego szpitala onkologicznego. Czeka ich śmierć?

Dramat chorych na raka z krakowskiego szpitala onkologicznego. Czeka ich śmierć?

Te, rakowcy, cicho tam siedźcie i nie blokujcie miejsc ludziom, którzy nie kaszlą, nie mają gorączki, ale(waptliwej jakosc test) pokazal u nich wirus o półprocentowej śmiertelności. Mi już brak słów.

konto usunięte
z
se.pl
dodany: 10.10.2020, 11:50:01
  • 193
  • #
    polska
  • #
    zdrowie
  • #
    zajob
obserwator_ryb
obserwator_ryb
obserwator_ryb 11.10.2020, 02:53:38
  • 0
@JasiuPierwszyIOstatni: istnieje duże prawdopodobieństwo, ze lockdown wyrządza więcej szkod niż ratuje żyć. Nie można skupiać się tylko na wirusie i poświęcać w imię walki z nim wszystko inne
obserwator_ryb
obserwator_ryb
obserwator_ryb 11.10.2020, 02:57:12
  • 2
@megawatt: tak, i na pewno nigdzie żaden bezobjawowiec nie leży. Nie ma takiej sytuacji. Na bank

448

Lekarze będą musieli wybierać kogo leczyć? Takiej sytuacji nie można wykluczyć

Lekarze będą musieli wybierać kogo leczyć? Takiej sytuacji nie można wykluczyć

Prof. Radosław Owczuk, Konsultant Krajowy w dziedzinie anestezjologii i intensywnej terapii był pytany o to, czy jego zdaniem może dojść do sytuacji, kiedy lekarze będą musieli wybierać kogo podłączyć do respiratora, a kogo nie. - Takiej sytuacji nie można wykluczyć - odpowiedział.

xandra
z
rmf24.pl
dodany: 09.10.2020, 17:16:41
  • 184
  • #
    polska
  • #
    koronawpolsce
  • #
    koronawirus
  • #
    covid19
obserwator_ryb
obserwator_ryb
obserwator_ryb 09.10.2020, 18:20:03
  • 19
Wielu rzeczy można nie wykluczyć. Np tego ze spadnie na nas meteoryt w niedziele tez nie można wykluczyć. Nie wiem tylko jaki jest sens publikowania tego gowna
  • 7
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

obserwator_ryb
obserwator_ryb
obserwator_ryb 10.10.2020, 17:43:31
  • -1
@krasecz: mowienie, ze czegoś nie można wykluczyć to właśnie wróżenie z fusów
obserwator_ryb
obserwator_ryb
obserwator_ryb 11.10.2020, 00:26:48
  • -1
@XpedobearX: nie sprawdziła się moja prognoza ale nie można wykluczyć ze dolar będzie po 6zl za pol roku
  • <
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 15
  • Strona 8 z 15
  • >

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 27.03.2020

    Komentator
  • Rocznica
    od 30.11.2022

    Rocznica
  • Mikroblogger
    od 29.04.2020

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking