Glovo chyba ma za mało afer ostatnimi czasy…
CO TO K---A JEST?!
Subskrypcja Glovo Prime którą rozpocząłem jakiś czas temu dotyczyła kwoty za 12,99. Jakim prawem nagle zaczęli pobierać z mojej karty większą kwotę?! I nie, nie było maila o podwyżce.
I
CO TO K---A JEST?!
Subskrypcja Glovo Prime którą rozpocząłem jakiś czas temu dotyczyła kwoty za 12,99. Jakim prawem nagle zaczęli pobierać z mojej karty większą kwotę?! I nie, nie było maila o podwyżce.
I












Historia z rana:
To nie jest mój problem, że dostawca jest złodziejem/oszustem i nie potrafi dostarczyć zamówienia! Nie ma poszanowania dla złodziei - którymi w tym momencie jesteście Wy w stosunku do mnie!
Złożyłam zamówienie i po jakiś 15 minutach dostałam info że zostało dostarczone, pomimo tego, że nikt nie dzwonił domofonem ani do drzwi i nikt nie kontaktował się telefonicznie. Oznaczyłam w apce, że zamówienie nie dotarło i obsługa klienta po kilku minutach potwierdziła że dopatrzyli się nieprawidłowości ze strony dostawcy i zwrócili mi środki. Do
@SkoroTakUwazasz: nie dadzą. Męczyłem ich wieloma wiadomościami i zawsze dostałem przekopiowaną formułkę "Przykro mi, ale nie możemy zwrócić Ci pieniędzy. Wiemy że ci się to nie podoba, ale możesz ocenić dostawcę i restaurację" - co to K---A znaczy "nie podoba"?! Usługa nie została zrealizowana, więc żadne pieniądze im się nie należą!
Zamawiam żarcie na Glovo i Uber