Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko245
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
liet
liet

liet

Dołączył 12 lat temu
  • Obserwuj
  • Akcje 2098
  • Znaleziska 834
  • Mikroblog 1264
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 26

12

Nie uwierzysz! Rzeczywiste dane spalania dla prawie 30 modeli samochodów

Nie uwierzysz! Rzeczywiste dane spalania dla prawie 30 modeli samochodów

Zgodnie z zapowiedziami opublikowano dane dotyczące spalania paliwa w rzeczywistym ruchu dla niemal 30 modeli siebie aut. Testy przeprowadzono we współpracy z organizacjami pozarządowymi...

francuskie
z
francuskie.pl
dodany: 07.07.2016, 05:30:16
  • 13
  • #
    citroen
  • #
    ds
  • #
    peugeot
  • #
    samochody
  • #
    motoryzacja
  • #
    ciekawostki
liet
liet
liet 07.07.2016, 09:58:29
  • 0
@slx2000: Pięknie udowadniasz postawioną przez siebie tezę wybierając dane, które do niej pasują.
Patrząc na wyniki testu spalania dla aut marki Peugeot (odcinając część dziesiętną):
- na 6 aut z silnikiem benzynowym, 4 spalają 6 l /100 km, 2 spalają 7 l / 100 km
- na 8 aut z silnikiem diesla, 3 spalają 4 l / 100 km, 2 spalają 5 l / 100 km i 3 spalają 6
liet
liet
liet 14.07.2016, 08:51:19
  • 0
@slx2000: W/g mnie moc nie liczy się tak bardzo jak moment obrotowy. Diesel o mniejszej mocy, dzięki większemu momentowi będzie przyspieszał tak samo żwawo jak mocniejsza benzyna. VMax ma dużo mniejsze znaczenie. To sprawia, że alternatywą dla danego silnika benzynowego może być "słabszy" silnik diesla.
I tak:

2008 z silnikiem 1.6 BlueHDi o mocy 100 KM 0-100 robi w 9.6 s; VMax to 190 KM/H. Spalanie: 5.2

2008 z silnikiem
N.....o
N.....o
konto usunięte 08.07.2016, 13:32:11
  • 24
Mireczki wlasnie zdalem na kat A! Za drugim razem ale to nic juz nie znaczy. Pijcie ze mno kompot! Krakow Suzuki Gladius (nie lubimy)

#motocykle
  • 23
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

liet
liet
liet 08.07.2016, 14:38:05
  • 0
@Nefcio: O której zdawałeś (zgaduję, że o 15:00?). Ile Cię męczyli na mieście? Jaka trasa? No i przede wszystkim gratuluję :)
  • Odpowiedz

9

„Warcraft: Początek” – film z antyimigranckim przesłaniem.

„Warcraft: Początek” – film z antyimigranckim przesłaniem.

Film fantasy z antyimigranckim przesłaniem „Warcraft: Początek”. Przesłanie filmu jakie bulwersuje zwolenników politycznej poprawności opakowane jest z widowiskowe efekty specjalne, i dynamiczna akcje. Obawy lewicowców są zasadne – popkultura tworzy schematy i stereotypy postrzegania u widzów.

Zdejm_Kapelusz
z
prawy.pl
dodany: 07.07.2016, 20:02:54
  • 4
  • #
    rozrywka
  • #
    zainteresowania
  • #
    film
  • #
    4konserwy
  • #
    ciekawostki
  • #
    kino
liet
liet
liet 08.07.2016, 07:55:12
  • 0
Rozumiem, że ten artykuł to ironia?
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Jofiel
Jofiel
07.07.2016, 22:25:35
  • 6
Takie ciekawostki #gadzety dla #motocykle

Pierwsza to paddock stand ze śmiesznymi kółeczkami, które umożliwiają przesuwanie motocykla w wszystkich kierunkach. Ciekawa opcja jeśli masz mało miejsca a zarazem odskocznia od standardowych, smutnych standów ;)

Druga to kamerka. Ale to nie jest kolejna action HD cam tylko multi kombajn z wbudowanymi funkcjami: wykrywania wypadku, powiadomienie określonej osoby o tym wraz z dokładnym miejscem zdażenia (gps), czarną skrzynką, nawigacją, komunikacją
Jofiel - Takie ciekawostki #gadzety dla #motocykle 

Pierwsza to paddock stand ze ś...

źródło: comment_lnT5L8nIiSH5mvK8SLCk8NYA8GRonv0j.jpg

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

liet
liet
liet 08.07.2016, 07:32:49
  • 0
@Jofiel: Co do kamery to cena odstrasza. Sama kamera to wydatek rzędu $250 co w EU oznacza kwotę 250 EUR. Na indiegogo cena zestawu (kamera, system komunikacji itp.) to już $499 czyli 499 EUR, a to sporo nawet dla zamożnych. Gdybym wczoraj nie zamontował w kasku N-COM BX5 pewnie bym się tym projektem zainteresował, choć ze względu na specyficzne umiejscowienie kamery i tak raczej nie pasowałaby do mojego kasku... Przeglądając
  • Odpowiedz
liet
liet
liet 08.07.2016, 07:42:33
  • 0
@Jofiel: Zerknij na wideo: https://www.youtube.com/watch?v=fYAljPXPduk&feature=youtu.be&t=10
Złożone wcale nie jest takie duże.
  • Odpowiedz
R.....y
R.....y
konto usunięte 07.07.2016, 07:08:08
  • 117
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 62
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

liet
liet
liet 07.07.2016, 08:58:48
  • 0
@Ryccy: Odkryłeś amerykę, gratuluję.
  • Odpowiedz
uzytkownik_portalu_wykop
uzytkownik_portalu_wykop
06.07.2016, 07:31:41
  • 67
JA J---E ALE MNIE W-------Ą WSZELKIEJ MAŚCI INTERNETOWI MOTOCYKLIŚCI, KOPAŁBYM ICH JAK KURCZAKI. MIREK WRZUCA ZDJĘCIA Z ŻONĄ NA MOTO, I ZAWSZE ALE TO ZAWSZE ZNAJDZIE SIĘ TAKI CO SIĘ P----------I.

"W JEANSACH NA MOTO"
"KUP ŻONIE JAKIEŚ FAJNE BUCIKI"
"ALE KASK RÓŻOWEMU ZMIEŃ"
"Kup żonie kask ze szczęką, porządne spodnie i wysokie buty, bo z takim przygotowaniem to w najlepszym przypadku przewiane kolana, w najgorszym zdarte do panewek."
  • 25
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

liet
liet
liet 06.07.2016, 10:08:31
  • 1
@Stitch: Masz rację, z tym że ja w wątpliwość poddaję to, że wszyscy robią to świadomie. W uświadamianiu nie widzę nic złego. W narzucaniu "jedynego właściwego" podejscia i owszem.
  • Odpowiedz
liet
liet
liet 05.07.2016, 14:31:58
  • 1
#kamerasportowa #motocykle #gopro
Powoli zaczynam się rozglądać za sprzętem do nagrywania. Jeszcze nie zdecydowałem czy chciałbym kamerę zamontować na kasku czy na motocyklu, ale skłaniam się ku pierwszej opcji. Ze względu na gabaryty, kamery "typu GoPro" odpadają. Wodoodpornych "świeczek" zbyt wiele nie ma (wynalazki pokroju Sony nie wchodzą w grę ze względu na konieczność stosowania wodoodpornej obudowy), ale przed chwilą wyszperałem coś relatywnie nowego:
- Mio
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

liet
liet
liet
Autor
05.07.2016, 15:17:25
  • 0
@fotograf_warszawiak: Jak napisałem wcześniej, kamerę będę chciał zamocować na kasku. Ze względu na specyfikę kasku będę mógł to zrobić tylko z prawej strony. Mam Hero2 i wiem, że ta (i jej podobne) kamera się nie sprawdzi ze względu na gabaryty oraz ciężar. Zależy mi też na w miarę przyzwoitym czasie działania.
  • Odpowiedz
liet
liet
liet
Autor
06.07.2016, 06:24:37
  • 0
@fotograf_warszawiak: Z tego co widzę sama kamera to 63 gramy. Po doliczeniu uchwytu i obudowy waga wzrośnie powyżej 80 gram. To nadal niezły wynik, więc wezmę ją pod uwagę. Dzięki!
  • Odpowiedz
liet
liet
liet
Autor
06.07.2016, 06:26:22
  • 0
@PMV_Norway: Raczej miałbym problem z tym, żeby nie chronić w jakiś sposób sprzętu kosztującego w PL ponad 1,7k PLN... Tak jak pisałem, chciałbym aby kamera była wodoodporna, więc użytkowanie bez obudowy raczej odpada.
  • Odpowiedz
liet
liet
liet
Autor
06.07.2016, 07:17:36
  • 0
@fotograf_warszawiak: Na pewno się wstrzymam. Z ciekawości - będziesz używał tej kamery jako rejestratora, czy masz inne plany?
  • Odpowiedz
liet
liet
liet 01.07.2016, 13:13:10
  • 1
#kiciochpyta #motocykle Pytanie do użytkowników Versys'a 650 >= 2015: jak to w końcu jest z tą stopką centralną? Czy jedyna pasująca to ta od SW-Motech?
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

twardepienty
twardepienty
01.07.2016, 15:25:40 via iOS
  • 0
@liet: nie wiem
  • Odpowiedz
liet
liet
liet 29.04.2016, 20:39:20
  • 2
Przymierzam się do nowego kasku szczękowego. Na Schuberth'a mnie nie stać. Na Neotec'a czy System Evo 6 też. Od jakiegoś czasu miałem na oku Nolan'a N104 Absolute oraz Scorpion'a Exo 3000 Air. Z tego drugiego zrezygnowałem ze względu na kiepski wynik w teście Sharp'a. Ten pierwszy bardzo mi leży za wyjątkiem rozmiaru skorupy oraz wysokiej wagi. W drodze eliminacji zostały mi do wyboru trzy kaski:
- Nolan N104 Absolute
- Shark Evo
  • 24
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

liet
liet
liet
Autor
29.04.2016, 21:15:14
  • 0
@MotoKubaPL: Dzięki za info. Myślałem o C3 Basic, ale dużo naczytałem się o tym jak delikatne te kaski są. Jutro jadę przymierzyć Lazer'a. Fotochromatyczna szyba i 1500g wagi mocno do mnie przemawia.
  • Odpowiedz
liet
liet
liet
Autor
29.04.2016, 21:19:15
  • 0
@emissary: zastanawiałem się nad Duke, ale nie pasuje do mojej głowy i jest ciężki.
  • Odpowiedz
liet
liet
liet
Autor
30.04.2016, 08:43:24
  • 0
@emissary: Możesz podać źródło tych badań? Wydaje mi się, że jest wręcz odwrotnie. Im niższa waga kasku (przy zachowaniu identycznych parametrów sztywności skorupy oraz tego w jaki sposób rozprowadza energię uderzenia) tym mniejsze obciążenie dla kręgosłupa.
W/g webbikeworld Duke w rozmiarze L waży 1633 g.
  • Odpowiedz
liet
liet
liet
Autor
30.04.2016, 08:50:39
  • 0
@PMV_Norway: Nie jestem przekonany do marki, ale patrząc na suche dane kasku RPHA MAX Evo (waga 1400 g - tylko dla jakiego rozmiaru skorupy?) chyba przyjrzę mu się dokładniej. Dzięki za tip.
  • Odpowiedz
liet
liet
liet
Autor
30.04.2016, 08:51:49
  • 0
@kabzior: Czytałem opinie użytkowników, którzy pisali o sypiących się mocowaniach wizjera i kilku innych problemach. Poza tym mierzyłem ten kask w sklepie i niestety zapinka wrzynała mi się w gardło....
  • Odpowiedz
liet
liet
liet
Autor
30.04.2016, 12:42:29
  • 0
@PMV_Norway: R-PHA MAX wypadł kiepsko w testach Sharp'a. Zwłaszcza jeżeli chodzi o uderzenia boczne. Wiem, że Evo to nie ten sam kask, ale test poprzedniej wersji zniechęca mnie do zakupu. Tak czy tak, dzięki za opinię.
  • Odpowiedz
liet
liet
liet
Autor
30.04.2016, 12:44:22
  • 0
@emissary: Spoko :) Co do wagi, to 1550g to waga wyjściowa. W zależności od rozmiaru przez różną grubość EPS i wyściółki waga się różni.
  • Odpowiedz
liet
liet
liet
Autor
30.04.2016, 12:45:09
  • 0
@etor: Dzięki za opinię. Coraz bardziej skłaniam się ku Nolanie. Gdyby nie rozmiar i waga brałbym go w ciemno, bo XL'ka bardzo dobrze leży.
  • Odpowiedz
liet
liet
liet
Autor
30.04.2016, 13:30:51
  • 0
@PMV_Norway: Sporo naczytałem się opinii na temat testów Sharp'a, ale odkładając na bok to czy niektórzy producenci kasków projektują kaski pod testy, Sharp sprawdza wytrzymałość kasku na uderzenia. Jeżeli kask zbyt łatwo się poddaje, to bez względu na to z jakiego materiału jest wykonany, jest dla mnie skreślony. Staram się do tego podchodzić zdroworozsądkowo. Możliwe, że się mylę, ale taką właśnie zasadę przyjąłem.
  • Odpowiedz
liet
liet
liet
Autor
30.04.2016, 19:35:56
  • 0
Mierzyłem dzisiaj Lazera i niestety L'ka jest za mała, a XL'ka za duża... Szkoda, bo szyba fotochromatyczna to świetna sprawa... Po weekendzie przymierzę sobie jeszcze raz N104 i Evo One. Myślę, że zdecyduje się na jeden z tych dwóch kasków.
  • Odpowiedz
liet
liet
liet
Autor
26.06.2016, 16:46:13
  • 0
@lukasz_: Finalnie zdecydowałem się na X-Lite 1003 w rozmiarze L. Skorupa sporo mniejsza od L'ki N104. Waga odrobinę większa od Neotec'a (mierzone na wadze kuchennej), ale znacznie mniejsza niż N104. Jakość wykonania bardzo przyzwoita, choć tak jak wszystko inne od Nolana - skrzypi. W porównaniu do Neotec'a wydaje się bardzo delikatny. Wlot powietrza w szczęce w jednej sztuce działał fatalnie, w mojej działa ok. Mechanizm zamykania/otwierania szczęki to bajka (to
  • Odpowiedz

18

Motocyklisto patrz w lusterka!!

Motocyklisto patrz w lusterka!!

Bez spojlera....

serial28
z
youtube.com
dodany: 09.06.2016, 17:07:43
  • 5
  • #
    europa
  • #
    motoryzacja
  • #
    motocykle
  • #
    ciekawostki
  • #
    wypadek
liet
liet
liet 09.06.2016, 18:17:31
  • 1
Ale to "L"ka była...
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

mazaq1
mazaq1
03.06.2016, 10:11:45
  • 13
Mirki klasyczna już #ankieta dotycząca #ruchdrogowy
Oba auta chciały zająć ten sam pas ruchu. Oba włączyły kierunkowskaz... Głosujemy :)
mazaq1 - Mirki klasyczna już #ankieta dotycząca #ruchdrogowy
Oba auta chciały zająć ...

źródło: comment_YxaTQKSO1rtv9mKGkOGsfe8UPboICXVw.jpg

Pobierz

Kto jest winny stłuczki?

  • czerwony 59.5% (1659)
  • niebieski 40.5% (1128)

Oddanych głosów: 2787

  • 87
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

liet
liet
liet 03.06.2016, 12:18:48
  • 0
@mazaq1: Jadąc na rondzie na wprost czerwony powinien jechać po zewnętrznej. Skręcając w lewo lub zawracając na rondzie zajmuje się wewnętrzny pas, więc i niebieski i czerwony pojechali jak debile.
  • Odpowiedz
liet
liet
liet 03.06.2016, 13:42:36
  • 2
@j3sion: Proszę, nie spinaj się tak, tylko przeczytaj to ze zrozumieniem: to o czym napisałem wynika wprost z przepisów. Skręcając prawo lub jadąc na wprost powinno się zająć skrajny prawy pas ruchu. Skręcając w lewo lub zawracając powinno się zająć lewy pas ruchu, który zmienia się na prawy przed opuszczeniem skrzyżowania (dla przypomnienia rondo to skrzyżowanie o ruchu okrężnym).

Jeszcze mały wtręt odnośnie sytuacji na gifie. Rondo można w tym
  • Odpowiedz
liet
liet
liet 03.06.2016, 13:53:35
  • 1
@j3sion: Nie, można też skręcić w lewo. Rondo to skrzyżowanie. Na egzaminie na prawo jazdy egzaminator może wydać Ci polecenie, że na najbliższym skrzyżowaniu (które może być rondem) masz skręcić w lewo.

Ronda z dwoma pasami są niebezpieczne bo mało kto (sic!) zna dobrze przepisy ruchu drogowego...
  • Odpowiedz

7

Kradzież motocyklu uchwycona na kamerze

Pokaż treści 18+

Kradzież motocyklu uchwycona na kamerze

W biały dzień, przy ludziach, na legalu.

konto usunięte
z
liveleak.com
dodany: 29.05.2016, 12:40:35
  • 1
  • #
    swiat
  • #
    motocykle
  • #
    motoryzacja
  • #
    zlodziej
  • #
    patologiazewsi
liet
liet
liet 30.05.2016, 09:04:59
  • 0
Wydaje mi się że to skuter, nie motocykl ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

48

Kierowca celowo zajeżdża drogę motocykliście...

Kierowca celowo zajeżdża drogę motocykliście...

... motocyklista nie pozostał bierny na to zdarzenie i zdecydowanie reaguje. [ Akcja od 20 sekundy ]

WuDwaKa
z
youtube.com
dodany: 19.05.2016, 07:15:37
  • 16
  • #
    usa
  • #
    drogi
  • #
    wypadek
  • #
    kierowcy
  • #
    motocykle
  • #
    heheszki
liet
liet
liet 19.05.2016, 10:34:27
  • 0
Z tego co widzę, to motocykliście nie spodobało się to, że gość jechał blisko lewek krawędzi pasa. Przywalił dłonią w karoserię, na co kierowca zareagował skrętem kół. Moim zdaniem wina motocyklisty, choć kierowca auta mógł zostawić miejsce i problemu prawdopodobnie by nie było.
  • 11
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

liet
liet
liet 19.05.2016, 14:33:01
  • 0
@koszyk: Nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi. Nigdzie nie napisałem, że popieram zachowanie kierowy (a tak naprawdę obu kierowców, bo obaj zachowali się jak debile). Raczej oczywistym jest, że kierowca samochodu zareagował w zwariowany sposób, nie zważając na konsekwencje, ale motocyklista na filmie też zachował się jak burak. To czego i na naszych drogach brakuje to więcej zrozumienia dla siebie nawzajem i mniej ciśnienia. Stąd właśnie się bierze dociskanie
liet
liet
liet 20.05.2016, 06:47:02
  • 0
@ZajebbcieTrudnyNick: Motocyklista zapoczątkował ciąg zdarzeń, które zakończyły się kolizją. Samą kolizję spowodował kierowca samochodu.
liet
liet
liet 20.05.2016, 06:49:48
  • 0
@KtosKtoSamNieWiesz: Czy ja napisałem gdziekolwiek, że zachowanie kierowcy puszki jest wytłumaczalne? Napisałem jak wyglądał ciąg zdarzeń. Nie usprawiedliwiam w żaden sposób kierowcy samochodu jak i kierowcy motocykla. Gdybyś przeczytał wszystko co napisałem być może zwróciłbyś uwagę na mój nieśmiały apel o to, aby na drodze zachowywać się z większym szacunkiem i z zrozumieniem do pozostałych uczestników ruchu. Nie jestem też Twoim "kolesiem", a to co sam wypisujesz świadczy o tym,
liet
liet
liet 20.05.2016, 08:15:58
  • 0
@KtosKtoSamNieWiesz:

gdzie napisales, ze wytlumaczalne? W pierwszym komentarzu - stwierdzajac, ze motocyklista winny.

Mylisz dwie rzeczy. Faktem jest, że motocyklista sprowokował kierowcę. Skoro zapoczątkował ciąg zdarzeń swoim głupim zachowaniem, to jest odpowiedzialny za to co nastąpiło później.

I jeszcze zrownujesz mnie z kolesiem, co za blachostke ma tendencje do
liet
liet
liet 20.05.2016, 09:29:47
  • 0
@KtosKtoSamNieWiesz: Upieraj się przy swoim skoro tak bardzo Ci na tym zależy. Ta dyskusja już nic nie wnosi do treści znaleziska, więc nie będę więcej odpowiadał.

17

Prawdziwa, otwarta walka na miecze, topory, bagnety itd.

Prawdziwa, otwarta walka na miecze, topory, bagnety itd.

Międzynarodowa "zabawa" u naszych południowych sąsiadów.

Eco999
z
youtube.com
dodany: 19.05.2016, 06:42:47
  • 5
  • #
    europa
  • #
    czechy
  • #
    ciekawostki
  • #
    bronbiala
  • #
    walka
  • #
    zainteresowania
liet
liet
liet 19.05.2016, 15:03:09
  • 1
@Ryccy: Co prychłem to moje
rafal_rafal
rafal_rafal
17.05.2016, 11:10:20
  • 1
Czy i jak macie zamontowane kamery na bakach motocykli? Widziałem jakieś uchwyty za ~60pln, ale trochę to drogo :P Ktoś może zmajstrował coś własnego?

#sjcam #xiaomiyi #motocykle #gopro
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

liet
liet
liet 17.05.2016, 11:53:16
  • 0
Podepnę się z pytaniem - czy montowanie kamery na kasku, nawet na szelkach jest bezpieczne? Wydaje mi się, że mocowanie może w niesprzyjających okolicznościach prowadzić do poważnego urazu (coś takiego przytrafiło się Schumi'emu na nartach).
  • Odpowiedz

11

20 razy większe niebezpieczenstwo śmierci motocyklisty, a ONI SĄ WSZĘDZIE

20 razy większe niebezpieczenstwo śmierci motocyklisty, a ONI SĄ WSZĘDZIE

Zaczął, się sezon motocyklowy. Statystyki pokazują, że ryzyko śmierci na drodze dla motocyklisty jest 20 razy większe niż dla kierowcy czy pasażerów samochodu.

WOLF1940
z
motonauczyciel.pl
dodany: 04.05.2016, 08:38:42
  • 8
  • #
    polska
  • #
    technologia
  • #
    sport
  • #
    motoryzacja
  • #
    samochody
  • #
    motocykle
liet
liet
liet 04.05.2016, 09:21:43
  • 5
Ja to tylko tu zostawię (stan na rok 2014):
Liczba pojazdów silnikowych: 26 472 274, w tym:
- osobowe: 20 003 863
- ciężarowe: 3 037 427
- motocykle: 1 189 527
Liczba wypadków drogowych oraz ich skutki:
  • 7
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

liet
liet
liet 04.05.2016, 12:53:07
  • 0
@legion2012: Nie wiem czy musisz. To są dane statystyczne. Jak je zinterpretujesz, Twoja sprawa. Ja jestem na początku przygody z motocyklem i wolę mieć pełną świadomość tego, jakie ta zabawa może mieć konsekwencje.
Z danych powyżej zaskoczyło mnie to, że rowerzyści powodują tyle wypadków 0_o
liet
liet
liet 05.05.2016, 06:19:03
  • 0
@legion2012: W tym kontekście pomysł PiSu, aby rowerzyści musieli wyrabiać karty rowerowe nie wydaje się taki zły...
liet
liet
liet 05.05.2016, 06:30:12
  • 0
@desygnat: Zgadza się. Ciekawie na naszym tle wygląda Wielka Brytania, która przy większej populacji notuje o połowę mniej wypadków śmiertelnych (1 775 w 2014 roku).
Stachu_a_kto_przy_telefonie
Stachu_a_kto_przy_telefonie
Stachu_a_kto_przy_telefonie
31.03.2016, 08:52:40
  • 555
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 80
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

liet
liet
liet 31.03.2016, 14:41:08
  • 2
@lazzyday: Złe jest to, że Państwo uzurpuje sobie prawo do decydowania o zdrowiu i / lub życiu obywatela. Prawo do podjęcia decyzji czy utrzymać ciąże czy ją przerwać powinno należeć tylko i wyłącznie do kobiety, która w takiej sytuacji się znajduje. Bez względu na to czy ktoś się zgadza z "naukami" kościoła czy też nie, powinien podjąć decyzje zgodną ze swoim sumieniem.
  • Odpowiedz
liet
liet
liet 31.03.2016, 14:55:24
  • 2
@zerozero7: A jak to się ma do ciąży, która przerywana jest w sposób spontaniczny?:

according to the American College of Obstetricians and Gynecologists (ACOG). Studies reveal that anywhere from 10-25% of all clinically recognized pregnancies will end in miscarriage. Chemical pregnancies may account for 50-75% of all miscarriages. This occurs when a pregnancy is lost shortly after implantation, resulting in bleeding that occurs around the time of her expected period.
  • Odpowiedz
liet
liet
liet 31.03.2016, 16:43:14
  • 1
@zerozero7: Chodzi mi o to, że z biologicznego punktu widzenia rezultat w przypadku poronienia czy aborcji jest taki sam. Przyznam, że nie interesuję się tematem na tyle, żeby szukać na ten temat informacji, ale nie słyszałem, żeby "obrońcy życia", ewentualnie przeciwnicy aborcji aktywnie działali w kierunku zmniejszenia liczby poronień, a jestem przekonany, że tego typu działania można podjąć.

Argumenty osób, które są przeciwnikami aborcji (a przynajmniej te, które są rozgłaszane
  • Odpowiedz
liet
liet
liet 31.03.2016, 18:07:42
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
liet
liet
liet 31.03.2016, 18:14:49
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
liet
liet
liet 31.03.2016, 18:29:54
  • 3
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
liet
liet
liet 31.03.2016, 21:19:18
  • 0
@zerozero7: Ok, załóżmy że zarodek = człowiek. Czy w takim wypadku klon zarodka to również człowiek i jeśli tak, to jak ma się to do nauk kościoła? Chyba, że argument pro-life jest w pełni oderwany od retoryki kościoła i opiera się tylko i wyłącznie na założeniu, że każda życie należy chronić. W takim przypadku nie dojdziemy do porozumienia, ponieważ Ty i ja, tak jak i przedstawiciele świata nauki mają odmienne
  • Odpowiedz
JessePinkman_
JessePinkman_
28.02.2016, 02:52:36
  • 5
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

liet
liet
liet 02.03.2016, 11:42:19
  • 0
@wyjalowiony: No nie do końca. Sędzia ringowy powinien czuwać zarówno nad prawidłowym przebiegiem walki jak i bezpieczeństwem zawodników. Jeżeli nie zauważył tego, że Bisping'owi wypadł ochraniacz zębów (co samo w sobie jest mało profesjonalne, ale może się zdarzyć), to powinien zareagować na wyraźne znaki jakie dawał mu Bisping.
Do Silvy też się można przyczepić, że jeżeli to zauważył, w myśl zasad fair-play powinien dać przeciwnikowi czas na włożenie ochraniacza.

Od
  • Odpowiedz
liet
liet
liet 02.03.2016, 17:38:06
  • 0
@wyjalowiony: Wybacz, ale komentujemy wpis tyczący się MMA, a nie boksu, więc za punkt wyjścia powinieneś brać regulamin UFC który znajdziesz tutaj znajdziesz regulamin UFC. Punkt 7:

7. Mouthpieces
A) All contestants are required to wear a mouthpiece during competition. The mouthpiece shall be subject to examination and approval by the attending physician.
B) The round cannot begin without the mouthpiece in place.
C) If the mouthpiece is involuntarily dislodged during competition, the
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Strona 10 z 11
  • >
  • Polska

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 18.03.2017

    Komentator
  • Rocznica
    od 20.12.2025

    Rocznica

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking