Aktywne Wpisy

Nie powinienem ale zgniłem z tego xD
#bekazrozowychpaskow #heheszki #logikarozowychpaskow #czarnyhumor
#bekazrozowychpaskow #heheszki #logikarozowychpaskow #czarnyhumor

Odnośnie @Blondynka34 i tego że nie żebra, wrzucam screena z prywatnej wiadomości. Właśnie wywaliła mnie z wpisu z gorących i zablokowała co daje do myślenia. Wołam też @arinkao
źródło: Zdjęcie z biblioteki
Pobierz




Jest to top-down shooter z proceduralnie generowanymi poziomami, w którym sterując bałwanem strzelamy do buk ( ͡º ͜ʖ͡º). Nie wyrobiłem się z dodaniem dodatkowego contentu jak broni, power-upów czy innych przeciwników, ale udało się odrobinę podpolerować grę więc nie jest to drewno totalne.
Z projektu jestem zadowolony, nigdy wcześniej nie zrobiłem żadnej gry ze strzelaniem, ani żadnej z generowaniem poziomów więc było to ciekawe doświadczenie.
Sterowanie: AWSD - poruszanie się, LPM - strzelanie (można trzymać).
LINK: http://ludumdare.com/compo/ludum-dare-31/?action=preview&uid=28690
Nie zalecam grania w wersję html5, ponieważ gra jest downscalowana oraz może nie działać najlepiej.
#lukzdev #gamedev #libgdx
źródło: comment_avxg73bs4sfwd7Gv4ybByMO3i0rHWEkk.jpg
PobierzKomentarz usunięty przez autora Wpisu
Komentarz usunięty przez moderatora
Mapa składa się z kafelków 32x32.
0. Bierzesz sobie jakąś macierz 2D i czyścisz ją oznaczając wszystkie pola, powiedzmy 0. Oznaczać one będą kafelki ze
Co do melodyjki, to jest to melodia z generatora ( ͡º ͜ʖ͡º)
1. Player ma Vector2 directions, któego x/y ustawiam na -1, 1 w zależności od kierunku, lub zero w momencie puszczenia przycisku http://wklej.org/id/1552503/
2. W update() playera ustawiam jego velocity na direction przeskalowane przez speed
Strzelanie: