Aktywne Wpisy
![cmhqwidget](https://wykop.pl/cdn/c3397992/cmhqwidget_UR0fgKX0gE,q60.jpg)
cmhqwidget +19
Odwrotna Familiada Sezon 2 cz. 3
Zasady: Masz odpowiedzi, zgadnij jakie jest pytanie. Odpowiedzi, które zawierają motyw, który wygrał w poprzedniej grze, będą eliminowane
Plusiwo to moje paliwo, zostaw plusika!
Żenujący Żart Prowadzącego:
Dlaczego deszcz siedzi w więzieniu?
W poprzednim odcinku
Prawidłowe pytanie:
_Wygrał/a: @Pawery1
Nagroda publiczności dla @Kaczorra za pytanie:
co jadł Grzegorz Borys gdy ukrywał się przed policją?
#odwrotnafamiliada
Zasady: Masz odpowiedzi, zgadnij jakie jest pytanie. Odpowiedzi, które zawierają motyw, który wygrał w poprzedniej grze, będą eliminowane
Plusiwo to moje paliwo, zostaw plusika!
Żenujący Żart Prowadzącego:
Dlaczego deszcz siedzi w więzieniu?
W poprzednim odcinku
Prawidłowe pytanie:
_Wygrał/a: @Pawery1
Nagroda publiczności dla @Kaczorra za pytanie:
co jadł Grzegorz Borys gdy ukrywał się przed policją?
#odwrotnafamiliada
![cmhqwidget - Odwrotna Familiada Sezon 2 cz. 3
Zasady: Masz odpowiedzi, zgadnij jakie...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/a02d002b09c40e870ee08c5f23388964bca2ecf9bee1028f320d1110ededda4c,w150.jpg?author=cmhqwidget&auth=911ba0bef2c032c7e60916512a8bb84a)
![Atreyu](https://wykop.pl/cdn/c0834752/1227cf60e04f48f54efbdd42ed3e89ba9a4797571a92d9c5300439828c969fea,q60.jpg)
Atreyu +16
Jest to top-down shooter z proceduralnie generowanymi poziomami, w którym sterując bałwanem strzelamy do buk ( ͡º ͜ʖ͡º). Nie wyrobiłem się z dodaniem dodatkowego contentu jak broni, power-upów czy innych przeciwników, ale udało się odrobinę podpolerować grę więc nie jest to drewno totalne.
Z projektu jestem zadowolony, nigdy wcześniej nie zrobiłem żadnej gry ze strzelaniem, ani żadnej z generowaniem poziomów więc było to ciekawe doświadczenie.
Sterowanie: AWSD - poruszanie się, LPM - strzelanie (można trzymać).
LINK: http://ludumdare.com/compo/ludum-dare-31/?action=preview&uid=28690
Nie zalecam grania w wersję html5, ponieważ gra jest downscalowana oraz może nie działać najlepiej.
#lukzdev #gamedev #libgdx
Komentarz usunięty przez autora Wpisu
Komentarz usunięty przez moderatora
Mapa składa się z kafelków 32x32.
0. Bierzesz sobie jakąś macierz 2D i czyścisz ją oznaczając wszystkie pola, powiedzmy 0. Oznaczać one będą kafelki ze ścianą.
1. Na mapę rzucam w losowym miejscu
Co do melodyjki, to jest to melodia z generatora ( ͡º ͜ʖ͡º)
1. Player ma Vector2 directions, któego x/y ustawiam na -1, 1 w zależności od kierunku, lub zero w momencie puszczenia przycisku http://wklej.org/id/1552503/
2. W update() playera ustawiam jego velocity na direction przeskalowane przez speed
Strzelanie:
1. W momencie dotknięcia ekranu ustawiam Vector2 target gracza na pozycję dotknięcia w świecie gry. Dodatkowo ustawiam jakiegoś bool'a informującego, że gracz chce strzelać. (Przy przeciągnięciu zmieniam tylko pozycję target, przy puszczeniu ustawiam boola