Wpis z mikrobloga

No to czas wrzucić progress #ludumdare . Robię proceduralnie generowanego, jedno-ekranowego top down shootera. To moja pierwsza styczność z generowaniem map czy shooterami więc idzie wolniej niż myślałem. Na ten moment mam generowanie map, strzelanie, przeciwników i ich głupkowate zachowania ;)

Jutro grafiki i polerka, jak zostanie trochę czasu to spróbuję się zmierzyć ponownie z AI.

#lukzdev #gamedev
jasiek13 - No to czas wrzucić progress #ludumdare . Robię proceduralnie generowanego,...

źródło: comment_InFLOmKQJdslCb2tAtIZ9IvEC6mp8XGS.gif

Pobierz
  • 2
  • Odpowiedz
@sortris: Mapa to mój generator + LibGDX map API. Fizyka to Box2D. Po wygenerowaniu mapy parsuje ją i szukam elementów ściany, które stykają się z pokojami i stawiam tam static body.
  • Odpowiedz