Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko335
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Informacje

    Informacje
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Ukraina

    Ukraina
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

jasiek13
jasiek13

jasiek13

Dołączył 15 lat temu
  • Obserwuj
  • Akcje 2091
  • Znaleziska 337
  • Mikroblog 1754
  • Obserwujący 56
  • Obserwowane 65
  • Dodane (192)
  • Komentowane (1164)
  • Plusowane (398)
jasiek13
jasiek13
jasiek13 06.12.2016, 09:55:44
  • 12
Hej mircy!

Ostatnio dużo mówi się o indiepocalypse jeśli chodzi o #gry niezależne. Faktycznie jest problem. Przyzwoite gry sprzedają się najczęściej bardzo słabo.

Ciekawy byłem jak ten napływ gier na #steam wygląda z perspektywy prasy. Najlepszy wskaźnik jaki udało mi się wymyślić do tego czy dana gra została zauważona przez prasę jest metascore. Aby gra dostała metascore niezbędne jest zrecenzowanie jej w znanych serwisach growych.

Zebrałem dane gier ze steamspy i zestawiłem
jasiek13 - Hej mircy!

Ostatnio dużo mówi się o indiepocalypse jeśli chodzi o #gry ...

źródło: comment_vEmAHU8FiEFQpJYPH6lhjtTw0Og5UBFE.jpg

Pobierz
  • 5
  • Odpowiedz
blamedrop
blamedrop
blamedrop
06.12.2016, 10:29:44
  • 2
rośnie logarytmicznie


@jasiek13: Chyba miałeś na myśli "rośnie eksponencjalnie" ;-)
A Steam zamienia się (lub już zamienił w 2014/15) niestety w Google Play - dobre gry zostają zalane syfem ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz
feelfree
feelfree
feelfree
06.12.2016, 16:03:58
  • 2
@jasiek13: Ja idą prace nad Angry John'em? Dawno nie było aktualizacji ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13
jasiek13 30.10.2016, 10:27:39
  • 15
Hej mircy!

Ostatnio ogarniam temat AI do nowych przeciwników. Na rozgrzewkę kurki dostały nowe mózgi ( ͡º ͜ʖ͡º)

#gamedev #gif #sztucznainteligencja

--------
Robimy grę gatunku Top Down Shooter / Rogue-lite. Śledź postępy pod tagiem #lukzdev ! Jeśli nie chcesz przegapić premiery zapisz się do newslettera na http://angryjohngame.com
jasiek13 - Hej mircy!

Ostatnio ogarniam temat AI do nowych przeciwników. Na rozgrz...

źródło: comment_ovB978IfhLtnHpPTbN088WEz2Y9mVmoy.jpg

Pobierz
  • 9
  • Odpowiedz
MnieTuNieMaJuz
MnieTuNieMaJuz
MnieTuNieMaJuz
30.10.2016, 10:29:40
  • 2
@ajanie123: Ryby i zielonki głosu nie mają
  • Odpowiedz
TymRazemNieBedeBordo
TymRazemNieBedeBordo
TymRazemNieBedeBordo
30.10.2016, 10:34:06
  • 2
@ajanie123: ale nawet jeśli to wiesz, że w unity czy gdziekolwiek koledzy robią te grę, kwestia ustawienia kamery to pięć kliknięć?
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13
jasiek13 01.10.2016, 12:11:48
  • 22
Hej mircy!

Pamiętacie teleporter, o który ostatnio pytałem?.

Jestem w trakcie prac nad pętlą gry. Każdy poziom będzie posiadać klatkę z zamkniętymi kurczakami. Po jej zniszczeniu pojawi się promień wciągający, którym możemy wrócić na statek i kontynuować przygodę.

Wiem, że nie ma jeszcze zmian w animacji, o których rozmawialiśmy w komentarzach, ale pracuję nad tym! ᕦ(òóˇ)ᕤ

#gamedev #gif

--------
Robimy grę gatunku Top Down Shooter
jasiek13 - Hej mircy!

Pamiętacie teleporter, o który ostatnio pytałem?.

Jestem ...

źródło: comment_NGIr0M5x5CwB1eBLBKONmSp3SsELeSLw.jpg

Pobierz
  • 10
  • Odpowiedz
TadeuszSynZygmunta
TadeuszSynZygmunta
TadeuszSynZygmunta
01.10.2016, 12:16:10
  • 9
@jasiek13: Tylko zrób tak żeby gracza wciągało dopiero jak wciśnie przycisk bo niektórzy lubią jeszcze pobiegać po planszy, a przypadkowe wbiegnięcie w promień byłoby frustrujące :D
  • Odpowiedz
Shashek
Shashek
Shashek
01.10.2016, 14:56:10
  • 2
@jasiek13: ŁO JAKIE TO BĘDZIE DOBRE (ʘ‿ʘ)
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13
jasiek13 29.09.2016, 10:58:30
  • 23
Atencjon mircy!

Potrzebuję waszej pomocy przy wyborze animacji. W pierwszej (A) postać jest ściskana przed rozciągnięciem, natomiast w B od razu wyciągana do góry.

Która wygląda lepiej?

Dawajcie znać jeśli macie jakieś pomysły jak to jeszcze poprawić, przydałoby się jakieś solidne uderzenie w momencie wejścia w teleport.

#gamedev #grafika #animacja #tworczoscwlasna

--------
Robimy grę gatunku Top Down Shooter / Rogue-lite. Śledź postępy pod tagiem #lukzdev ! Jeśli nie chcesz przegapić premiery zapisz
jasiek13 - Atencjon mircy!

Potrzebuję waszej pomocy przy wyborze animacji. W pierw...

źródło: comment_MQwmpgPN909Pne0nNb7cF5Fd5xob7sk6.jpg

Pobierz

Która animacja wygląda lepiej?

  • A 41.3% (309)
  • B 58.7% (439)

Oddanych głosów: 748

  • 28
  • Odpowiedz
kreatyw_net
kreatyw_net
kreatyw_net
29.09.2016, 11:02:46
  • 18
@jasiek13: Zdecydowanie B

Dawajcie znać jeśli macie jakieś pomysły jak to jeszcze poprawić, przydałoby się jakieś solidne uderzenie w momencie wejścia w teleport.


Może niech za postacią pozostanie "ślad" w postaci pikselowych particle'ów. Taki pyłek ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
warli
warli
warli
29.09.2016, 11:37:02
  • 31
@jasiek13: A czemu nie zrobić kilku animacji i losowo je odpalać? Bramka nr 3, chyba trudniejsza do realizacji :P
Teleport wciąga go po kawałku, tj. tak jakby sprite rozbić na małe bloczki i wciągać je pojedyńczo do góry
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13
jasiek13 24.09.2016, 13:36:06
  • 21
Czas uwolnić kurki!

#gamedev #gry

--------
Robimy grę gatunku Top Down Shooter / Rogue-lite. Śledź postępy pod tagiem #lukzdev ! Jeśli nie chcesz przegapić premiery zapisz się do newslettera na http://angryjohngame.com
jasiek13 - Czas uwolnić kurki!

#gamedev #gry

--------
Robimy grę gatunku Top D...

źródło: comment_68ef2jwud7lAbBYXONkl7g1Sm79j1bx8.jpg

Pobierz
  • 9
  • Odpowiedz
mihaubiauek
mihaubiauek
mihaubiauek
24.09.2016, 14:16:11
  • 3
@jasiek13: Zajebiste masz te efekty :D
  • Odpowiedz
SherlockMen
SherlockMen
SherlockMen
24.09.2016, 15:55:03 via Android
  • 2
@jasiek13 Wygląda zajebiscie, ile już programujesz w Javie?
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13
jasiek13 20.09.2016, 13:54:30
  • 32
Latające kurczaki!

#gamedev #gif

--------
Robimy grę gatunku Top Down Shooter / Rogue-lite. Śledź postępy pod tagiem #lukzdev ! Jeśli nie chcesz przegapić premiery zapisz się do newslettera na http://angryjohngame.com
jasiek13 - Latające kurczaki!

#gamedev #gif 

--------
Robimy grę gatunku Top D...

źródło: comment_Li54fEDXT6zD6iYZxD3UVVYwJvHxX9qF.jpg

Pobierz
  • 19
  • Odpowiedz
draculeq
draculeq
draculeq
20.09.2016, 13:57:36
  • 12
@jasiek13: Feature request: Broń strzelająca ziarnem - kurczaki biegną do ziarna!
Jakoś trzeba te kurczaki karmić...
  • Odpowiedz
V.....x
V.....x
konto usunięte 20.09.2016, 14:30:57
  • 5
@jasiek13: wygląda jak kopia Nuclear Throne ( ͡º ͜ʖ͡º)
V.....x - @jasiek13: wygląda jak kopia Nuclear Throne ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13
jasiek13 16.09.2016, 14:35:06
  • 10
Z racji piątku zprototypowałem pomysł o budowaniu piramid.

Kształt piramidy dowolny, zdefiniowany w tablicy dwu-wymiarowej. Długość klocka również dowolna. Zeszło 3h i powstał w #libgdx.

#lukzdev #gamedev #tworczoscwlasna #gif
jasiek13 - Z racji piątku zprototypowałem pomysł o budowaniu piramid. 

Kształt pir...

źródło: comment_bblkTfujYyRMUbUkbklEgEUpuqwwCwcz.jpg

Pobierz
  • 5
  • Odpowiedz
jigsaw96
jigsaw96
jigsaw96
16.09.2016, 15:45:47
  • 2
@Veuch: gify są ograniczone rozmiarem, pliki wideo długością (chyba 15s).
  • Odpowiedz
Sinti
Sinti
Sinti
16.09.2016, 15:47:24
  • 3
@jasiek13: Więc to tak zostały zbudowane piramidy..
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13
jasiek13 14.09.2016, 18:23:29
  • 18
Kurki wyklęte w klatce zamknięte (╯︵╰,).

#gamedev #gif

--------
Robimy grę gatunku Top Down Shooter / Rogue-lite. Śledź postępy pod tagiem #lukzdev ! Jeśli nie chcesz przegapić premiery zapisz się do newslettera na http://angryjohngame.com
jasiek13 - Kurki wyklęte w klatce zamknięte (╯︵╰,).

#gamedev #gif 

--------
Ro...

źródło: comment_MoXMTeGXaJjxZZWuGzzQX0XigSeKsWHs.jpg

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13
jasiek13
Autor
14.09.2016, 18:30:30
  • 2
@draculeq: piach? czy siebie nawzajem? (╥﹏╥)
  • Odpowiedz
draculeq
draculeq
draculeq
14.09.2016, 18:46:44
  • 1
@jasiek13: Coś jedzą, ty mi powiedz co ( ͡° ͜ʖ ͡°)ノ⌐■-■
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13
jasiek13 11.09.2016, 12:02:37
  • 14
Ahoy!

Wreszcie uporałem się z przepisywaniem generatora więc mogę ruszyć z nowymi funkcjonalnościami o niego opartymi. Na pierwszy ogień idą klocuchy, które teraz pochowały się w ścianach!

#gamedev

--------
Robimy grę gatunku Top Down Shooter / Rogue-lite. Śledź postępy pod tagiem #lukzdev ! Jeśli nie chcesz przegapić premiery zapisz się do newslettera na http://angryjohngame.com
jasiek13 - Ahoy!

Wreszcie uporałem się z przepisywaniem generatora więc mogę ruszy...

źródło: comment_KoU7A9337O9f6eKDhFWoHSlyME8L1S7L.jpg

Pobierz
  • 6
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13
jasiek13
Autor
11.09.2016, 12:09:49
  • 3
@Injection: najprawdopodobniej tak ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
carghool
carghool
carghool
12.09.2016, 08:12:10
  • 1
wygląda jak kupa dobrej zabawy
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13
jasiek13 21.08.2016, 10:53:12
  • 10
Hej!

Nie mam nic do pokazania z Angry Johna ponieważ jestem w trakcie przeszczepu generatora na nowy (niezbędne do dodania nowych funkcjonalności), ale sprawdźcie gierkę, którą do tej pory pokazywałem jedynie na twitterze.

Jest to gra o podkręcaniu kul, która robimy w międzyczasie w ramach nauki #unity. Nie wrzucałem nic z niej bo wciąż grafika jest na placeholderach, ale mechanikę już prawie mamy dograną. (。◕‿‿◕
jasiek13 - Hej!

Nie mam nic do pokazania z Angry Johna ponieważ jestem w trakcie p...

źródło: comment_d9X6sbPBidtwR9XTktoGAPS6ol0Qtx2c.jpg

Pobierz
  • 5
  • Odpowiedz
Refusek
Refusek
Refusek
21.08.2016, 19:11:55
  • 2
@jasiek13: może podkręcanie brokułów? xd
  • Odpowiedz
Darknov
Darknov
Darknov
22.08.2016, 12:28:42
  • 2
@jasiek13: Zrób podkręcanie cebuli na polu pełnym rolników.
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13
jasiek13 16.08.2016, 12:37:16
  • 31
Siemanko gamedevowe świry!

Przez ostatnie 2 tygodnie głównie siedziałem nad małymi poprawkami, które łącznie znacznie poprawiają odczucia płynące z gry. Większość czasu spędziłem żonglując wartościami takimi jak masa, odrzut, przyspieszenie itd. Dzięki temu gra wreszcie nie sprawia wrażenia popsutej.

Z innych zmian:
- Dopracowałem wreszcie zachowanie klocucha co możecie zobaczyć na gifie niżej. Teraz klocuch po aktywacji może wejść w interakcję z pozostałymi elementami świata przez co dochodzi do ciekawych sytuacji.
-
jasiek13 - Siemanko gamedevowe świry!

Przez ostatnie 2 tygodnie głównie siedziałem...

źródło: comment_IkbCWL0ypVOPC0dF0uxj5YmFWGVGlJq9.jpg

Pobierz

I jak?

  • Jest lepiej 69.7% (46)
  • Usuń konto 30.3% (20)

Oddanych głosów: 66

  • 4
  • Odpowiedz
sosik_dev
sosik_dev
sosik_dev
16.08.2016, 20:21:09
  • 1
A co tu tak pusto ? :D
  • Odpowiedz
o-skar
o-skar
o-skar
19.08.2016, 08:38:46
  • 1
@jasiek13: człowieku man z tym trzęsieniem ekranem polecam się ograniczyć ;)
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13
jasiek13 23.07.2016, 10:20:46
  • 17
Mircy, poznajcie klocucha ( ͡º ͜ʖ͡º)

#gamedev

--------
Robimy grę gatunku Top Down Shooter / Rogue-lite. Śledź postępy pod tagiem #lukzdev ! Jeśli nie chcesz przegapić premiery zapisz się do newslettera na http://angryjohngame.com
jasiek13 - Mircy, poznajcie klocucha ( ͡º ͜ʖ͡º)

#gamedev 

--------
Robimy grę ...

źródło: comment_IjsS4AZAgEVtw9jtZBn224GyviL6mQfU.jpg

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
warli
warli
warli
23.07.2016, 11:49:27
  • 3
@jasiek13: a nie miał strzelać z oczu brokułami? :(
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13
jasiek13
Autor
23.07.2016, 11:59:50
  • 2
@warli: nope!
@NiebieskaSowa: staramy się, żeby jak najszybciej
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13
jasiek13 09.07.2016, 12:04:11
  • 34
Mircy wracam!

Niestety musiałem zrezygnować na pewien czas z publikowania nowości w #angryjohn, ale projekt na cały czas się rozwijał.

Jedną z rzeczy, nad którą ostatnio pracowałem to system wysokości. Wszystko zostało podniesione w powietrze i dodane cienie, a elementy, które opadają na ziemię mogą wpaść do wody.

#oswiadczenie
Od teraz wracam do regularnego postowania pod #lukzdev! ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ

#gamedev

--------
Robimy grę gatunku
jasiek13 - Mircy wracam!

Niestety musiałem zrezygnować na pewien czas z publikowan...

źródło: comment_Qrd2pcT81OSKhWf1ifzlQkzokuKGe6OI.jpg

Pobierz
  • 5
  • Odpowiedz
Yudasz
Yudasz
Yudasz
09.07.2016, 17:38:57
  • 1
@jasiek13: animacja wody wygląda troche jak zlagowana :/
  • Odpowiedz
warli
warli
warli
09.07.2016, 21:06:47
  • 1
@jasiek13: Pomysł fajny, ale brakuje mi tu jeszcze "spadania" obiektu do wody. Może zanim obiekt zniknie i będzie chluśnięcie przeskaluj szybko w dół (jakby spadał)?
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13
jasiek13 29.05.2016, 15:56:08
  • 19
Hej Mircy!

W przyszły weekend będziemy wystawiać się na Pixel Heaven w Warszawie więc nie zapomnijcie wpaść jeśli będziecie w pobliżu!

Ostatnio eksperymentuję z wysokością w grze czego wynikiem są cienie pod podciskami na gifie.

Na pierwszy rzut oka jest to kosmetyczna zmiana, ale ma znaczny wpływ na samą rozgrywkę ponieważ wszystkie collidery w grze zamiast na całych grafiach są tylko na cieniach. Pozwala to też na uproszczenie kilku rzeczy, ale zmienia
jasiek13 - Hej Mircy!

W przyszły weekend będziemy wystawiać się na Pixel Heaven w ...

źródło: comment_Dw2wkBKkGxKQThD8IJHFW2Y98iNxI0rM.jpg

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
inspektom
inspektom
inspektom
29.05.2016, 16:17:37
  • 4
@jasiek13: jest system kontroli wersji ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Kozun
Kozun
Kozun
29.05.2016, 17:47:46
  • 3
@jasiek13: Dorób choć minimalne smugi za pociskami przeciwników lub wydłuż je w kierunku ruchu
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13
jasiek13 14.05.2016, 16:04:12
  • 23
Ahoy!

16-17 maja będziemy z Angry Johnem na Digital Dragons Indie Showcase! Jeśli będziecie na miejscu to koniecznie znajdźcie nasze stoisko!

Ostatnio nie odzywam się bo dodajemy dużo nowych rzeczy przed DD. Szykuje się ultra stabilny build ( ͡º ͜ʖ͡º)

#grafika #animacja #tworczoscwlasna #gamedev

--------
Robimy grę gatunku Top Down Shooter / Rogue-lite. Śledź postępy pod tagiem #lukzdev ! Jeśli nie chcesz przegapić premiery zapisz się do
jasiek13 - Ahoy!

16-17 maja będziemy z Angry Johnem na Digital Dragons Indie Showc...

źródło: comment_tavD59lSkVfdch8jskekg6BIgnndavuZ.jpg

Pobierz
  • 13
  • Odpowiedz
F.....t
F.....t
konto usunięte 14.05.2016, 16:42:22
  • 2
@flauta: Ale to nie żadna złośliwość. Liczę teraz z twojej strony na taką grę, gdzie zarabiasz hajs żeglując a jedyny sposób na jego wydanie to prostytutki i alkohol gdy jesteś na lądzie. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
flauta
flauta
flauta
14.05.2016, 16:49:45
  • 2
@FeniEnt: Okey dokey, tylko z tymi żaglami to średnio będzie, za duża konkurencja ( ͡° ʖ̯ ͡°) Niemniej brakuje mi prostej, przyjemnej gry o życiu współczesnego, stereotypowego marynarza, także być może pewnego dnia zawitam pod tym tagiem z własną propozycją.

A tymczasem:
flauta - @FeniEnt: Okey dokey, tylko z tymi żaglami to średnio będzie, za duża konkur...

źródło: comment_7tRtfuWfKwOdfLLxTFuNroYM41Rnf1vJ.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13
jasiek13 07.05.2016, 09:45:53
  • 22
Hej mircy!

Sobota więc czas pokazać coś nowego!

Animacja nowego potworka, który czeka na swoją kolejkę aby trafić do gry. Jakiś pomysł na imię dla tego kloca? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ostatnio pracowałem nad systemem wysokości / cieni dla cząsteczek i innych elementów żeby dodać trochę zamieszania przy niszczeniu terenu. Wyszło całkiem przyjemnie! Efekt tutaj: https://twitter.com/lukz_dev/status/726361729647689729

#grafika #animacja #tworczoscwlasna #gamedev

--------
Robimy grę gatunku Top Down Shooter /
jasiek13 - Hej mircy!

Sobota więc czas pokazać coś nowego! 

Animacja nowego pot...

źródło: comment_5OznqKIwXN1WQl0xlhF9plbK9xPJQI5R.jpg

Pobierz
  • 12
  • Odpowiedz
Refusek
Refusek
Refusek
07.05.2016, 09:47:27 via Android
  • 6
@jasiek13: może strzelać brokułami ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
A.....n
A.....n
konto usunięte 07.05.2016, 11:15:28 via Android
  • 4
Jakiś pomysł na imię dla tego kloca? ( ͡° ͜ʖ ͡°)


Klocuch.

@jasiek13
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13
jasiek13 23.04.2016, 17:22:08
  • 37
Ahoy mircy!

Sobota wypadałoby więc pochwalić się jakąś graficzką z gry i tak się składa, że mamy czym!

Czesław zmajstrował dziś grafikę do HUB'u, do którego będzie się wracać po każdym poziomie. Będzie można tam kupić nowe itemy za kurki, wziąć udział w losowych eventach oraz skoczyć do kolejnego świata.

Co myślicie? Jest to jeszcze mocno robocze i nic nie zostało zaimplementowane więc chętnie przygarniemy każdy feedback!

#grafika #gamedev

--------
Robimy grę
jasiek13 - Ahoy mircy!

Sobota wypadałoby więc pochwalić się jakąś graficzką z gry ...

źródło: comment_o3rQGkWIlh4A4eq9hsOevHnR5xlXjUV7.jpg

Pobierz
  • 17
  • Odpowiedz
sortris
sortris
sortris
23.04.2016, 17:31:09
  • 4
@jasiek13: stateczek wygląda świetnie!

wziąć udział w losowych eventach


Zdradzisz jakieś szczegóły?

przygarniemy każdy feedback


Według mnie elementy statku, z którymi będzie można wejść w interakcję powinny być podświetlone.
I co powiedzielibyście na to, że w trakcie gdy zbieracie jakieś części statku czy to do jego wizualnej rozbudowy, czy naprawy? (jestem typem gracza, który lubi zbierać i kolekcjonować :D).
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13
jasiek13
Autor
24.04.2016, 10:09:00
  • 2
@Asdasiq: robali już nie ma, wywaliliśmy bo faktycznie były zbyt podobne :)
Ja bardziej mówię o mechanice gry, jeśli chodzi o wygląd gry to pomijając odmienny styl my jesteśmy po całkowicie drugiej stronie spektrum. NT jest: low res, pixelart, 30 fps, poklatkowa animacja. AJ: ultra high res (w grze mamy tekstury pod 4K), wektory, 60FPS, animacja szkieletowa.
Co do poziomów tu faktycznie jest podobieństwo takie, że korzystamy z generatora do proceduralnego
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13
jasiek13 18.04.2016, 07:41:48
  • 20
Hej hej!

Od Pyrkonu jeszcze nic nie pisałem - najpierw był odpoczynek, a potem płynne przejście do kolejnego crunchu zatytuowanego na Asanie: Pixel Heaven deadline zgłoszeń.

#pyrkon
Na początku padło nam auto więc wynajęliśmy nowe (pociągi ultra drogie lub brak miejsc) i awaryjnie zasuwałem nim do poznania razem z ekipą Deadbit, ale o tym możecie poczytać we wpisie @draculeq tutaj.

Impreza wypadła świetnie! Gra przyjęła się super, nasze biedastoisko, które wytapetowałem
jasiek13 - Hej hej!

Od Pyrkonu jeszcze nic nie pisałem - najpierw był odpoczynek, ...
  • 20
  • Odpowiedz
Refusek
Refusek
Refusek
18.04.2016, 07:49:41 via Android
  • 2
@jasiek13: każdy tak mówi, brokułów sie nawciągałeś
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13
jasiek13
Autor
18.04.2016, 08:19:59
  • 11
Ale jakby co jest coraz lepiej z tymi wywiadami. Zobaczcie jaki postęp zrobiłem od poprzedniego
jasiek13 - Ale jakby co jest coraz lepiej z tymi wywiadami. Zobaczcie jaki postęp zro...
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13
jasiek13 09.04.2016, 10:57:31 via Android
  • 15
Ahoy mircy!

Jesteśmy na pyrkonie! Wbijajcie do nas przybić pionę i zagrać w johna :)

Jutro też jesteśmy!

#gamedev #pyrkon

--------
Robimy grę gatunku Top Down Shooter / Rogue-lite. Śledź postępy pod tagiem #lukzdev ! Jeśli nie chcesz przegapić premiery zapisz się do newslettera nahttp://angryjohngame.com
jasiek13 - Ahoy mircy!

Jesteśmy na pyrkonie! Wbijajcie do nas przybić pionę i zagrać...

źródło: comment_E2B7Omr99JyxBeJgguqBixRvFI6q2gfR.jpg

Pobierz
  • 17
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13
jasiek13
Autor
11.04.2016, 08:37:20
  • 0
@vlah: dzięki! a nie grałeś w coopie? ;) chyba, że pytasz o online multi. Z tym niestety nie damy rady :( to wymaga tyle pracy, że równie dobrze moglibyśmy zrobić kolejną grę :D
  • Odpowiedz
v.....h
v.....h
konto usunięte 11.04.2016, 16:35:12
  • 1
@jasiek13: No właśnie miałem na myśli online multi.
Grałem na lapku bez coop'a, bo pady to zło!
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13
jasiek13 02.04.2016, 11:05:49
  • 28
Ahoy mircy!

Nowy item nowe synergie! Zamrażanie jest już w pełni gotowe jak widać na gifie.

Do tego ostatnio sporo pracowałem nad poprawieniem feedbacku przy otrzymanych obrażeniach czego wynikiem jest system do postprocessów i czerwona winieta sygnalizująca obrażenia, ale to zobaczycie na Pyrkonie.

No właśnie, kto wpadnie na nasze stoisko na Pyrkonie pograć i pogadać? ( ͡º ͜ʖ͡º)

#gamedev #pyrkon


--------
Robimy grę gatunku Top Down Shooter
jasiek13 - Ahoy mircy!

Nowy item nowe synergie! Zamrażanie jest już w pełni gotowe...

źródło: comment_0RXMFSEi5wXdGTrDM9svdDbg2WckGCYG.jpg

Pobierz
  • 24
  • Odpowiedz
sirgorn
sirgorn
sirgorn
02.04.2016, 11:10:06
  • 5
@jasiek13: czemu koleś wygląda jak Hot dog? ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz
Refusek
Refusek
Refusek
02.04.2016, 11:23:38 via Android
  • 2
@jasiek13: od kiedy masz moją głowę?
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10
  • Strona 2 z 10
  • >

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 17.01.2018

    Komentator
  • VIP
    od 10.02.2016

    VIP
  • Rocznica
    od 01.05.2024

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 23.05.2015

    Gadżeciarz
  • Mikroblogger
    od 03.03.2015

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2024

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Wykop.pl